IL on juttu, että 50 v naiset ovat haluttuja nuorten miesten keskuudessa. Miksi?
Kommentit (316)
En tiedä, mut veikkaisin et oma äiti ei enää passaa nii etsitään uus.
PH opettanut nuorille stepmom fantasiat
Hyvää seksia, ei tarvitse sitoutua, ei pelkoa lapsista.
Varmaan 50v naiset haluaa nuoria naisia enemmän giggelsonia.
Nykyajan nuorten miesten on niin vaikea saada, koska nuoret naiset keskittyvät Tinderin kautta hyvin pieneen joukkoon miehiä. Loput miehet sitten yrittelevät ravistella edes jotakin itselleen, joten käännytään vanhempien puoleen.
Vierailija wrote:
Danny ei todellakaan hyväksyisi niin vanhaa naista itselleen.
50v nainen ei ota taas vanhaa.
"Pistetään kuka tahansa nuori mies valitsemaan parikymppisen törötissisen blondin ja viiskybäsen kaksi lasta ja uran taistelleen mamman välillä. Mitäs luulisitte lopputulemasta."
Aika selkeä, törötissillä ei mitään mahiksia.
Rotunaiset laadukkaita aina, myös +50 vuotiaita.
Onhan se ihan selvää, kun omaa äitiä ei kehtaa pan...
Olen itse huomannut tuon, ja asia on kiusallinen ja omituinen. Luulen, että taustalla voi olla halu päästä suoraan tilanteeseen, jossa on kiva koti, isommat lapset ym. Ei haluta elää sitä pikkulapsiarkea. Otetaan tavallaan valmis paketti, jonkun muun rakennuttama talo, vakiintuneet kuviot. Lapsia voidaan kuskata harrastuksiin ja olla tavallaan vähän kuin kaveri, ilman sitä vanhemman kasvatusvastuuta.
En itse voisi edes kuvitella alkavani minkäänlaiseen suhteeseen reilusti nuoremman kanssa, 3 vuotta nuorempi olisi ehkä juuri ja juuri ajateltavissa. Mutta kyllä tuo esitetty tilanne on ihan todellinen ja tiedän naisia, joilla on n. 20 nuorempi avomies. Ja olen itsekin tuollaista kiinnostusta havainnut.
Vierailija wrote:
"Pistetään kuka tahansa nuori mies valitsemaan parikymppisen törötissisen blondin ja viiskybäsen kaksi lasta ja uran taistelleen mamman välillä. Mitäs luulisitte lopputulemasta."
Aika selkeä, törötissillä ei mitään mahiksia.
No se johtuu ainoastaan siitä, että se törötissi vei jo sen mamman aviomiehen.
Ja nautiskelee sen rahoista.
Itseä vanhemmat naiset eivät jännitä niin paljon. Ei tunnu niin todennäköiseltä että nauraisivat/pilkkaisivat sängyssä
Vierailija wrote:
Hyvää seksia, ei tarvitse sitoutua, ei pelkoa lapsista.
Ei välttämättä hyvää. Saman äijän kanssa kaavamaista kerran kk pakkopullaa. Miksi se olisi nuoren miehen mielestä hyvää?
No hyvin harva suomalainen 50v nainen on missään julmetun hyvässä ja seksikkäässä kunnossa. Ja hyvin harva 20v myöskään enää nykyaikana. Sama pätee miehiin. Että kukaan ei kohta enää voita, kun porukka vaan paisuu ja paisuu. Eikä seksikään enää maistu.
Yksittäistapauksista yleistäminen on argumentaatiovirhe.
Mitä ihmeellistä tuossa on?
Siinä missä jotkut ihmiset kokee kiihottuvansa nuorista ihmisistä (yäk) toiset kiihottuvat vanhemmista.