IL on juttu, että 50 v naiset ovat haluttuja nuorten miesten keskuudessa. Miksi?
Kommentit (316)
Vierailija wrote:
Joo ei varmaan sinua haittaisi mutta niitä tyttäriäsi kyllä. Mutta toki kertoo sinusta aika paljon jos tyttäriesi ikäisiä haluat 🤨
Ohis: Vanhin tyttäreni on vain 5v nuorempi, kuin nykyinen vaimoni. Tulevat erittäin hyvin toimeen ja johtunee osittain pienestä ikäerosta.
Vierailija wrote:
Hyvää seksia, ei tarvitse sitoutua, ei pelkoa lapsista.
Höpö höpö. Huonoa ja kuivaa seksiä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mua ei vanhat naiset kiinnosta, ei edes yli 35-vuotiaat. Oon tyytyväinen 23v kumppaniini
M27
Noinhan sen kuuluukin mennä, että keskenkasvuiset leikkivät keskenään. Sairasta että joku vanha äijä/eukko sekaantuisi alle 30-vuotiaaseen lapseen.
Tälläistä nyt selvästi kumminkin tyrkytetään. Sukupolvien sotkemista muka vapauttavana.
(Saanko oksentaa?)
Samaa olen ihmetellyt näin viisikymppisenä naisena. Ikinä en ole saanut niin paljon huomiota miehiltä kuin nykyään, ja nämä miehet ovat poikkeuksetta itseäni vähintään 20 vuotta nuorempia.
Olen perheellinen enkä etsi mitään sivusuhteita, joten kieltäydyn treffikutsuista kohteliaasti. Nuorempien miesten huomio imartelee toki.
Ehkä se on joku iän mukanaan tuoma rentous ja itsevarmuus joka niitä viehättää. Yhdeltä mieheltä kysyin kerran miksi hän sinnikääasti jaksaa vikitellä ja pyytää treffeille vaikka olen tehnyt asian selväksi jo ensimmäisellä kerralla ja hän vastasi että koska olen niin upea…
Monet naiset on upeimmillaan juuri 50v paikkeilla. Näin koin myös omalla kohdallani.
Hoikkia, naisellisia (vaan ei tyrkkyjä), hyväkuntoisia, tyylikkäitä, uransa huipulla eikä enää pieniä lapsia kotona. On aikaa ja kykyä nauttia elämästä, tietää mitä haluaa. Myös seksuaalisesti!
Banaanikin on makeampi kun se rusehtuu ja pehmenee, mutta jossain menee nautittavuuden raja.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Joo ei varmaan sinua haittaisi mutta niitä tyttäriäsi kyllä. Mutta toki kertoo sinusta aika paljon jos tyttäriesi ikäisiä haluat 🤨
Ohis: Vanhin tyttäreni on vain 5v nuorempi, kuin nykyinen vaimoni. Tulevat erittäin hyvin toimeen ja johtunee osittain pienestä ikäerosta.
Perintövero 300 000 asunnosta on 13000 lapselle eikä asuntoa voi myydä, jos leski asuu siinä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Perintövero 300 000 asunnosta on 13000 lapselle eikä asuntoa voi myydä, jos leski asuu siinä.
Mies 70 ja nainen 50. Nainen voi elää vielä 40 vuotta, jos mies kuolee 70-vuoden iässä. Lapsi joutuu maksamaan perintöverot silti. Ja asunto voi mennä huonoon kuntoon 40 vuodessa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mies 70 ja nainen 50. Nainen voi elää vielä 40 vuotta, jos mies kuolee 70-vuoden iässä. Lapsi joutuu maksamaan perintöverot silti. Ja asunto voi mennä huonoon kuntoon 40 vuodessa.
Ja koska lapsi omistaa osan tuosta asunnonsta niin ei saa irtisanomistilanteessa toimeentulotukea niin kauan, kun leski elää.
Hallitus on nyt leikkaamassa ansiosidonnaiset ja asumistuet.
Mä en usko aloitusta. On vain yksilöitä omina valintoineen. Mä en edes tee ikäjuttua siitä ketkä mua kiinnostaa. Olemus ja kauneuden yhteiscombo määrittelee minua kiinnostavat ihmiset.
Luulen sen olevan näin aika monella ikäiselläni.
M30
Vierailija wrote:
Lähemmäs 50-vuotiaana ei tuo seksi oikein kiinnosta. Enemmän kiinnostaa kodin sisustus ja kaikki muu. On tuota seksiä jo ollut 30 vuotta.
Yksilöllistä tuokin. Olen jo 50 täyttänyt ja todellakin seksi kiinnostaa. Tapailin oman ikäistä miestä mutta seksi ei hänen kanssaan toiminut joten taidan todellakin suunnata katseeni nuorempiin miehiin.
Vierailija wrote:
Mä en usko aloitusta. On vain yksilöitä omina valintoineen. Mä en edes tee ikäjuttua siitä ketkä mua kiinnostaa. Olemus ja kauneuden yhteiscombo määrittelee minua kiinnostavat ihmiset.
Luulen sen olevan näin aika monella ikäiselläni.
M30
Tämä oli hienosti sanottu.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Lähemmäs 50-vuotiaana ei tuo seksi oikein kiinnosta. Enemmän kiinnostaa kodin sisustus ja kaikki muu. On tuota seksiä jo ollut 30 vuotta.
Yksilöllistä tuokin. Olen jo 50 täyttänyt ja todellakin seksi kiinnostaa. Tapailin oman ikäistä miestä mutta seksi ei hänen kanssaan toiminut joten taidan todellakin suunnata katseeni nuorempiin miehiin.
Nuoret voivat olla kokeilunhaluisia, mutta se ei sitten tarkoita heidän haluavan sitoutua.
Eri
Mitä tuossa Iltalehden jutussa kerrottiin syyksi sille että nuoret miehet haluavat vanhempia naisia?
Vierailija wrote:
Mitä tuossa Iltalehden jutussa kerrottiin syyksi sille että nuoret miehet haluavat vanhempia naisia?
Tämä minuakin kiinnostaa. Terv. vitossivun yli viisikymppinen 20 vuotta nuorempaan ihastunut.
Vierailija wrote:
Hyvää seksia, ei tarvitse sitoutua, ei pelkoa lapsista.
Sitten voikin mennä nelikymppisenä iltapäivälehtiin itkemään, kun ei löydy toivotuille lapsille nuorta äitiehdokasta, perhe jää perustamatta, ei koskaan saa omia lapsia ja edessä on yksinäinen vanhuus.
Vierailija wrote:
En tiedä, mut veikkaisin et oma äiti ei enää passaa nii etsitään uus.
En usko että ainakaan tuosta johtuu, luulisin että johtuu siitä että vanhemmat naiset ei nalkuta niin paljon.
Nuoremmat ovat aivan sairaan itsekkäitä ja omahyväisiä joka takaa sen että nainen on ihmisenä aivan hirveä. Vanhemmat naiset osaa ajatella muitakin kuin itseään ja omaa etua joka paikassa