IL on juttu, että 50 v naiset ovat haluttuja nuorten miesten keskuudessa. Miksi?
Kommentit (316)
Vierailija wrote:
Ilmeisesti viitataan lähinnä seksisuhteisiin. En ymmärrä viiskymppisiä naisia, jotka jaksavat seksisuhteita ylipäätään, saatikka paljon nuorempien miesten kanssa. Tyhjää.
Onko kovinkin tuttu tunne tuo että et ymmärrä?
Ovat paljon paremman näköisiä, kuin nykyiset pari-kolmekymppiset valaat.
Vierailija wrote:
Mammat luulee olevansa kuumempia kuin 20v misut. Hauskaa.
Onhan ne. Kaikin puolin. Joku niissä vaan on se juttu.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Olen itse huomannut tuon, ja asia on kiusallinen ja omituinen. Luulen, että taustalla voi olla halu päästä suoraan tilanteeseen, jossa on kiva koti, isommat lapset ym. Ei haluta elää sitä pikkulapsiarkea. Otetaan tavallaan valmis paketti, jonkun muun rakennuttama talo, vakiintuneet kuviot. Lapsia voidaan kuskata harrastuksiin ja olla tavallaan vähän kuin kaveri, ilman sitä vanhemman kasvatusvastuuta.
En itse voisi edes kuvitella alkavani minkäänlaiseen suhteeseen reilusti nuoremman kanssa, 3 vuotta nuorempi olisi ehkä juuri ja juuri ajateltavissa. Mutta kyllä tuo esitetty tilanne on ihan todellinen ja tiedän naisia, joilla on n. 20 nuorempi avomies. Ja olen itsekin tuollaista kiinnostusta havainnut.
Olen 50v nainen ja lapseni ovat jo työssäkäyviä aikuisia. Minusta olisi erittäin kiusallista alkaa minkäänlaiseen suhteeseen omien lasteni ikäisten miesten kanssa. Eikä minua
Ne naiset, jotka haluavat nuorempaa miestä, ovat yleensä lapsettomia uranaisia.
5-kymppiset naiset ei oota kihlasormuksia eikä hääkelloja, ei tule raskaaksi "vahingossa" ja tietää, mitä haluaa. Se on vapautta ja toimii.
Näin miehenä on sanottava, että miesten kannattaa olla fossiilivapaita ja harrastaa vain paljon nuorempia naisia.
Vierailija wrote:
Useilla artisteilla on pitkäaikaiset nuoremmat kumppanit. Mikäs se selittää?
Raha vetää puoleensa. Eivät ota köyhiä setämiehiä
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
On näitä naisartisteillakin, miksi sukupuolitat?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Setämiehet ei yleensä ole köyhiä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tässä oli kyse naisista 😁 mm. katri helena, sani, viki rosti
Mulla oli joitain vuosia sitten fwb suhde 45 vuotiaan naisen kanssa. Kyseinen daami oli aivan uskomattoman kiimainen tapaus, ja antoi sängyssä tehdä melkein mitä vaan itselleen. Seksi hänen kanssaan erosi kuin yö ja päivä verrattuna niihin täysin frigideihin ~30v naisiin, mihin olin sitä ennen tottunut.
M34
Vierailija wrote:
Varmaan 50v naiset haluaa nuoria naisia enemmän giggelsonia.
Mistä tälläinen oletus?
Vierailija wrote:
Pistetään kuka tahansa nuori mies valitsemaan parikymppisen törötissisen blondin ja viiskybäsen kaksi lasta ja uran taistelleen mamman välillä. Mitäs luulisitte lopputulemasta.
Onhan ne reenaavat mammatkin haluttua oheisohjelmaa......
Kuka tahansa nuorella miehellä ei taida saumaa kuin toiseen noista, jos siihenkään, mikäli se mamma nyt edes sattuu olemaan puumamoodissa.
Eli lopputulema on aika ilmeinen, eikö?
Vierailija wrote:
Niin? Ovathan samanikäiset miehet erittäin haluttuja nuorten naisten keskuudessa. 18v täyttäneet lukiolaistytöt suorastaan himoitsevat vanhempaa setää!
Joo mutta kun feminismi pääsee käsikirjoittamaan tätä skeidaa se on tietenkin totta.
Kun suvunjatkaminen jätetään syrjään ja naiskentelusta tehdään uusi uskonto, niin tämä on sitten se asetelma.
Ainakin yritetään.
Vierailija wrote:
5-kymppiset naiset ei oota kihlasormuksia eikä hääkelloja, ei tule raskaaksi "vahingossa" ja tietää, mitä haluaa. Se on vapautta ja toimii.
Se vaan kun enää ei haluta samalla lailla. Pitääkö tätä nyt sitten ruveta teeskentelemään, että saadaan show pystyyn.
Kenen mieliksi?
Nuorena mies haluaa vanhempaa naista ja vanhempana mies taas haluaa nuorempaa naista.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Näin miehenä on sanottava, että miesten kannattaa olla fossiilivapaita ja harrastaa vain paljon nuorempia naisia.
Eli vaihtoehdoiksi sinulle siis jää oma käsi tai maksettu seksi.
Joillekin voi käydä noinkin ja sinä varmasti saatat olla ns. käsityön erikoisasijantuntija. Omalla kohdalla kävi niin, että olen edelleen fossiilivapaa, mutta toki varattu nuoren naisen mies.
Mulla meni baaripanon kanssa kumi puhki mutta onneksi nainen oli jo 45v. 25v nainen olis ollut heti raskaana!
M36
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eli vaihtoehdoiksi sinulle siis jää oma käsi tai maksettu seksi.
Joillekin voi käydä noinkin ja sinä varmasti saatat olla ns. käsityön erikoisasijantuntija. Omalla kohdalla kävi niin, että olen edelleen fossiilivapaa, mutta toki varattu nuoren naisen mies.
Mutta siltikin käsitöiden erikoisasiantuntija luulisin. Nykyajan nuoria naisia kun ei seksi tunnu paljoa kiinnostavan. Voihan sitä olla kaverisuhteessakin.
Paljon vanhemmatkin naiset pitävät seksistä. Sen pitää sitten olla hyvää!