IL on juttu, että 50 v naiset ovat haluttuja nuorten miesten keskuudessa. Miksi?
Kommentit (316)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
On todella harvinaista että nuori komea mies haluaisi äitinsä ikäistä tavallista naista. Poikkeuksena ehkä Susanna Penttilä ja muut vastaavat. Useimmiten nämä nuoret miehet ovat niitä jotka eivät oman ikäisille ja nuoremmille kelpaa syystä tai toisesta.
Valomerkin jälkeen nuori mies miettii kuumeisesti mistä lohkeasi. Vanhempi nainen on usein oikea ratkaisu.
Ei riitä tuollainen, pitää olla muutakin kipinää. Skippaan aina tollaiset miehet.
-rotunainen
Vierailija wrote:
Jos saa kassit tyhjäksi ja mätöt kaupan päälle niin mikäs siinä. Salassa se täytyy kuitenkin pitää ettei kaverit näe.
Ne n.150kg kaveritko.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Varmaan tässä kohtaa nuoret miehet ja vanhemmat naiset kohtaavat tarpeissaan. Nuori mies haluaa vain seksiä, vanhempi nainen haluaa vain seksiä.
Nuorempi nainen haluaa seksin lisäksi kaikkea muutakin.
Voidaan ajatella, että nuorelle naiselle seksissä seksi on väline päämäärän saavuttamiseen.
Vanhemmalle naiselle seksi on päämäärä.
Tässä oli hyvin kiteytetty koko tämän keskustelun ydin, molempien tarpeet tulevat tyydytetyksi ilman sen vakavampia taka-ajatuksia, haaveita suhteesta tai perheestä, päinvastoin.
Jep, jos ei ota huomioon sitä faktaa, että useat nuoret naisetkin haluavat pelkkää seksiä. Käsittämätöntä ajatella, että edellee ajatellaan, että nuorille naisille parisuhde olisi edelleen se ykköspäämäärä. Etenkin tänä päivänä kun juuri n
Tuossa on se raskauden riski ja 18:n vuoden elatusvelvollisuus.
Sen ikäiselle saa ainakin huoletta päästää sisään vapaasti ilman pelkoa, että se tulee raskaaksi. Eli ei ole pelkoa lapsista.
Siellä taas joku Satu-täti fantasioi nuorista miehistä. Vai onko ennemmin kyse siitä että todistetaan itselle että vielä kelpaa jollekin, kun aikuiset miehet eivät enää edes katso.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vähän ot ehkä.
Oletteko miettineet miksi tällaisissa keskusteluissa usein halutaan seksiä haluava/harrastava vanhempi nainen sheimata vanhana, kuivana, rupisena nolona rummona, jonka kanssa ei tosimiehellä edes seiso.
Jotain hiljentämisen tarvetta, tai mikä mahtaa olla kyseessä.
Eivät välttämättä ole sisäistäneet sitä totuutta, että vanhenevat itsekin. Jokin mystinen kuvitelma ikuisesta nuoruudestaan tai siitä, että vanhemmiten elämä olisi jo ohi.
Ja vielä se huvittava omalla impotenssilla ylpeily. Nuoren naisen kanssa kyllä pelittäisi, muttei vanhan. No todella harva pääsee kokeilemaan, pitääkö väittämä paikkansa. Tästä on muuten tutkimuskin, että miehet syyttävät usein naista omasta kyvyttömyydestään.
Vierailija wrote:
Valomerkin jälkeen nuori mies miettii kuumeisesti mistä lohkeasi. Vanhempi nainen on usein oikea ratkaisu.
Kyllä jos nainen haluaa...
Vierailija wrote:
Monissa kommenteissa sanotaan että vanhemmat naiset ovat seksissä parempia. Miten naiset ovat hyviä seksissä? Mieshän siinä suurimman osan työstä tekee. Jos vähänkin on järkeä päässä niin kyllä sitä kullia osaa imeä ilman vuosikymmenien kokemusta. Itsellä parhaat kokemukset ovat olleet naisten kanssa jotka ovat aktista oikeasti nauttineet eikä siinä iällä ole mitään tekemistä.
Tämä. Itsellä hyviä ja huonoja kokemuksia kaiken ikäisistä. Parhaimmillaan seksi on taivaallista, kun kumppani on siihen oikea, mutta joidenkin kanssa ei vain toimi, vaikka kokemusta olisi minkä verran.
Vierailija wrote:
Vanhemmilta naisilta saa mutkatonta, pelkkää seksiä. Sen lisäksi vanhemmat naiset pitävät minua komeana pelkästään nuoren ikäni takia, vaikka oman ikäiset naiset eivät pidä yhtään minään. Eli sieltä täytyy seksi hakea, mistä sitä voi saada.
Sori mut pelkkä ulkonäkö ei riitä. Mä olen muutaman kerran ollut nuoremman miehen kanssa. Ensin olen keskustellut heidän kanssa. Jos mua on kiinnostanut niin pilkun jälkeen on menty panee.
Ei kaikki viiskymppiset naiset halua vain seksiä.
Mulla loppu kiinnostus irtoseksiin alle 50v. Yli vuosi sitten tapasin mieheni. Olemme kihloissa.
53v.
Vierailija wrote:
Vähän ot ehkä.
Oletteko miettineet miksi tällaisissa keskusteluissa usein halutaan seksiä haluava/harrastava vanhempi nainen sheimata vanhana, kuivana, rupisena nolona rummona, jonka kanssa ei tosimiehellä edes seiso.
Jotain hiljentämisen tarvetta, tai mikä mahtaa olla kyseessä.
Varmaan samasta syystä kun vanhemmat miehet sheimataan lihavina reppanoina joilla ei seiso edes sen parikymppisen kanssa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
5-kymppiset naiset ei oota kihlasormuksia eikä hääkelloja, ei tule raskaaksi "vahingossa" ja tietää, mitä haluaa. Se on vapautta ja toimii.
Ovatko naiset niin sekaisin että vasta viiskymppisenä tietävät mitä haluavat?
Nuorena haluaa eri asioita kun vanhempana. Nuorena joku haluaa parisuhteen, avioliiton, lapset ja sellaisen miehen joka sitoutuu tähän kuvioon.
Vanhempana 50vee on ehkä elänyt jo tuon kaiken tai asia ei muista syistä ole enää ajankohtaista. Sitä haluaa vaan hyvän parisuhteen, tavailla välillä kivaa tyyppiä tai vaikka vain seksiä.
Tekstistä voi päätellä etteivät naiset itse halua sitoutua samaan mieheen.
1. Alussa pidetään hauskaa
2. Sen jälkeen otetaan tasaisempi mies tekemään lapsi ja kustantamaan sen menot
3. Sitten kun linnut lentää pesästä laitetaan harmaa ukko vaihtoon ja otetaan tilalle kiva tyyppi
Lukekaa nuoret miehet tätä palstaa tarkkaan ja miettikää miksi haluaisitte olla osata tuota. Onneksi suuri osa hyvistä miehistä ei nykyään halua, ainakaan vaihetta kaksi. TUloksena lukemattomat "missä kaikki hyvät miehet" ketjut ja syntyvyyden romahtaminen (mikä on siis hyvä asia).
No niin, minäpä kerron miksi 50+ nainen on nuorelle miehelle oiva f uck buddy:
30v naiset haluaa lapsia ja suhteen. Ja 40v eronneet naiset haluaa ainakin suhteen. Vielä 45v naisetkin kuvittelevat ihan tosissaan että joku 30v mies haluaisi heidän kanssaan vakavan suhteen. Lol. Mutta 50+ naiset ovat jo luovuttaneet sen perinteisen parisuhteen ja etenkin lasten hankkimisen suhteen. Täydellistä.
jos olet yli 40v nainen ja haluat parisuhteen, ota yli 50v mies. Niin yksinkertaista.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
On todella harvinaista että nuori komea mies haluaisi äitinsä ikäistä tavallista naista. Poikkeuksena ehkä Susanna Penttilä ja muut vastaavat. Useimmiten nämä nuoret miehet ovat niitä jotka eivät oman ikäisille ja nuoremmille kelpaa syystä tai toisesta.
Helppo ja varma. Hokee matraa "reikä se on rotallakin" ja ainahan sen voi ottaa takaapäin.
Vierailija wrote:
Danny ei todellakaan hyväksyisi niin vanhaa naista itselleen.
Mä en huolisi Dannyn ikäistä pappaa. Mulla on aina ollut itseäni nuorempi mies ja niin nytkin, tämä uusin jonka kanssa tulee pian vuosi täyteen.
Kesällä kolmekymppinen kantasuomalaismies valkoisessa Bemarissaan tarjosi mulle seksiä. En ottanut tarjousta vastaan kun on tämä elämänkumppani.
N 58
50-vuotiaat eivät tule raskaaksi, eivät pihtaile turhaan ja ovat taitavia ja itsevarmoja seksissä.
Se, että nainen osaa koskettaa miestä ja kertoa, mitä itse haluaa, on kiihottavaa.
Mutta kaikkihan eivät ole taitavia missään iässä. Jos ei näistä pysty keskustelemaan, on surkimus, mies tai nainen yhtä lailla
M40
mulla seisoo penis .enää naine puuttuu.
Vierailija wrote:
Viisikymppiset on villimpiä. Jokaisella löytyy kotona käsiraudat. Mitäpä lottoot monellako 18-vuotiaalla on? Tämä nyt vain esimerkkinä. Entäpä "siisteys". Näytä mulle yksikin 50v ulkoisesti itsestään huolta pitävä daami, kenen alkakerta ei olisi siistitty, niin mä näytän sulle saksaa puhuvan koiran. Varma case. Mutta ulkoisesti itsestään huolta pitävä 18v saattaa (ja usein onkin) rämevaja alakerrasta. Äläkä kysy multa syytä miksi näin, mutta kun se vain on niin.
Nuoren naisen ei tarvitse kahlita miestä sänkyyn.
Vierailija wrote:
Höh, nuoret miehet haluaa loputtomasti p*llua ja sitä saa helpoiten yli 50v naisilta. Nuoremmat naiset saattaa haikailla jonkun parisuhdehomman perään tms sekoilua. Voivat jopa jälkikäteen syyttää raiskauksesta kun tulivat katumapäälle. Viiskymppiset haluaa sparrua takapuoleen ja se että niin nolostelematta sitä vaativat on kiihottavaa. Jos myöhemmin ottavat yhteyttä niin mielessä ei ole raiskaussyyte vaan kinuavat lisää.
Ei tää mitään rakettitiedettä ole. Kysynnän ja tarjonnan kohtaamista vain.
Samalla tavalla erittäin halukkaita ja kauniita nuoriakin on olemassa ja itse en vieläkään koskisi n. 50v naiseen, jos olisin vapaa ja naista vailla.
Jos saa kassit tyhjäksi ja mätöt kaupan päälle niin mikäs siinä. Salassa se täytyy kuitenkin pitää ettei kaverit näe.