Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL on juttu, että 50 v naiset ovat haluttuja nuorten miesten keskuudessa. Miksi?

Vierailija
20.10.2023 |

Maksumuurin takana.

Kommentit (316)

Vierailija
281/316 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan suuri otanta tuossa jutussa ollut.

Vierailija
282/316 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni hoikka mummeli näyttää tamineet päällä erittäin hyväkroppaiselta. Kiitos muotoilevien ja paketin kasassa pitävien asusteiden. Mutta jos on lastentekovuosina syöty antaumuksella niin nahka on venyny ja löysä iho laskostuu ilman muotoilevia vaatteita kuin voitaikina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/316 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä mitään kuvottavampaa kuin baarissa pyörivä 5-kymppinen puuma joka saalistaa nuoria miehiä päällekäyvällä tyylillä.

Vierailija
284/316 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kommentoida mutta kaikki jää sensuuriin.

Meneekö tämä läpi? Testing. 

Vierailija
285/316 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kuinkahan suuri otanta tuossa jutussa ollut.

Taitaa olla toimittajan fantasiaa.

Vierailija
286/316 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Monissa kommenteissa sanotaan että vanhemmat naiset ovat seksissä parempia. Miten naiset ovat hyviä seksissä? Mieshän siinä suurimman osan työstä tekee. Jos vähänkin on järkeä päässä niin kyllä sitä kullia osaa imeä ilman vuosikymmenien kokemusta. Itsellä parhaat kokemukset ovat olleet naisten kanssa jotka ovat aktista oikeasti nauttineet eikä siinä iällä ole mitään tekemistä. 

Naisiin pätee yleensäkin se, että kokematon on paljon parempi sänkykumppani, koska ei ole vielä oppinut vääriä tapoja. On paljon naisia, joilla erittäin paljon miehiä ladun varressa, mutta eivät siltikään osaa vielä nauttia. Kokemattoman naisen voi saada laukeamaan pelkällä suudelmalla.

Vierailija
287/316 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käsirautoja, eikä tule. Niitä ei tarvita seksissä.

50+

Vierailija
288/316 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paskat. Kun minä olin noin 30 v, niin minua ei todellakaan kiinnostanut jotkut 50 v naiset. Eikä ketään minun ystäviäni kiinnostaneet vanhemmat naiset. Joskus ehkä baarista saattoi jäädä matkaan ja yhdeksi yöksi, kun arvio ja kontrolli oli jo hieman hukassa pelkästään humalatilan takia, mutta ei sen enempää. En tiiä mistä nämä jutut oikein sikiää.

Vierailija
289/316 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Valitettavasti tämä taitaa olla totta. Olen huomannut että hyvin monet jo alle 30 v. nuoret naiset ovat vahvasti ylipainoisia. Mitä nykyään syödään ja ilmeisesti myös juodaan että rasvaa kasaantuu joka puolelle?

liikunta on vähentynyt. e-pillerit, mielialalääkkeet ja esim ketipinor nostaa painoa huomattavasti. kerää nestettä

Vierailija
290/316 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Valitettavasti tämä taitaa olla totta. Olen huomannut että hyvin monet jo alle 30 v. nuoret naiset ovat vahvasti ylipainoisia. Mitä nykyään syödään ja ilmeisesti myös juodaan että rasvaa kasaantuu joka puolelle?

liikunta on vähentynyt. e-pillerit, mielialalääkkeet ja esim ketipinor nostaa painoa huomattavasti. kerää nestettä

Miten ne epillerit edelleen aiheuttaa lihavuuden vaikkei kukaan suostu käyttämään niitä?

Vierailija
291/316 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ei oo oleellisin juttu jos kemia kohtaa ja haluja on molemmilla. 

Vierailija
292/316 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Lähemmäs 50-vuotiaana ei tuo seksi oikein kiinnosta. Enemmän kiinnostaa kodin sisustus ja kaikki muu. On tuota seksiä jo ollut 30 vuotta. 

Mulla se taas on mennyt ihan päinvastoin. Mua kiinnosti nuorena enemmän kodin sisustus, muotivaatteet ja kaikki muu jonninjoutava hömppä. Seksi oli lähinnä vain pakollinen velvollisuus.

Vasta nyt yli nelikymppisenä on alkanut seksi aidosti kiinnostaa. Mutta se voi johtua siitäkin, että minulla sitä on ollut niin vähän koska olin vain nuorena parisuhteessa ja siis enimmäkseen olen ollut yksin. En vaan olisi uskonut, että alkaisin jossain vaiheessa unelmoida parisuhteesta nimenomaan seksin takia.

Silloin nuorena haaveilin parisuhteesta lähinnä sen takia, että saisin talon, lapsia, sisustushömppää ja kaikkea kivaa. Nyt on ihan muut asiat mielessä..

Vierailija
293/316 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma seksuaalisuus lehahti liekkeihin vasta +45, kun hormonaalisen ehkäisyn lopetin. :)

Vierailija
294/316 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos saa kassit tyhjäksi ja mätöt kaupan päälle niin mikäs siinä. Salassa se täytyy kuitenkin pitää ettei kaverit näe.

Siellä taas yksi varsinainen saalis.

Mun hoito itse asiassa tekee mulle ruokaa. Ja seksi hänen kanssaan on ihan muuta kuin "kassien tyhjennystä".

Vierailija
295/316 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän yli kolmekymppinen, mutta en ole koskaan ennen saanut niin paljon huomiota jonkin verran nuoremmilta miehiltä, about 25-vuotiailta. Olen miettinyt, että mikä tässä on, mutta ei ole selvinnyt vielä itselle. En tiedä, vaikuttaako se osin, että olin vähän nuorempana tosi epävarma enkä edelleenkään mikään huippuitsetuntoinen mutta kuitenkin ihan eri tavalla sellaista "en jaksa välittää niin paljon mitä muut minusta ajattelevat" -asennetta (en siis ole mikään rellestäjä edelleenkään, mutta sellaista tiettyä resilienssiä ja huolettomuutta tullut elämään) 

Vierailija
296/316 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Nuoret miehet panevat jotakuinkin kaikkea mikä liikkuu. Tai on liikkunut. Kaikki panisivat mieluummin ikäisiään mutta kun ei heiltä saa niin muun puutteessa sitten mummoa. Tämä on fakta jota nyt yritetään kaunistella palstoilla.

Tuhannesta nuoresta parikymppisestä miehestä ehkä yksi panee mieluummin 50-v naista kuin ikäistään.

Silläkin yhdellä on psyykkisiä ongelmia jotka estävät lähestymisen ikäiseensä naiseen. 50-v mummo ei arvostele kuten ikäisensä.

Joo, tämä tuli huomattua kun deittailin itseäni nuorempia. Miehellä saattoi olla ulkonäkö vimpan päälle treenattuine lihaksineen, mutta valitettavasti se pääkoppakin olisi kaivannut treeniä/apua. En halua mitään ressukkaa, joka ei saa ikäisiään. Mieluummin tapailen tasapainoisempia tyyppejä. En ala kenenkään terapeutiksi tai äidiksi.

Vierailija
297/316 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen vähän yli kolmekymppinen, mutta en ole koskaan ennen saanut niin paljon huomiota jonkin verran nuoremmilta miehiltä, about 25-vuotiailta. Olen miettinyt, että mikä tässä on, mutta ei ole selvinnyt vielä itselle. En tiedä, vaikuttaako se osin, että olin vähän nuorempana tosi epävarma enkä edelleenkään mikään huippuitsetuntoinen mutta kuitenkin ihan eri tavalla sellaista "en jaksa välittää niin paljon mitä muut minusta ajattelevat" -asennetta (en siis ole mikään rellestäjä edelleenkään, mutta sellaista tiettyä resilienssiä ja huolettomuutta tullut elämään) 

Olen sua vanhempi, mutta huomannut saman. Nuorena en ollut mitenkään suosittu tyttö ja olin myöskin hyvin epävarma. Uskon että menekkiä olisi ollut, jos en olisi ollut niin arka. 

Kyllä sitten jossain vaiheessa joku minustakin kiinnostui ja sen miehen kanssa olin yli nelikymppiseksi asti, kunnes erottiin. Ja olin ihan yllättynyt, kuinka paljon vientiä mulla oli siinä vaiheessa. Mulla vaihtui myös työpaikka ja siellä oli heti useampikin mies minusta kiinnostunut, kaikki itseäni selvästi nuorempia. 

En keksi tähän mitään muuta selitystä kuin sen, että olen nykyään selvästi itsevarmempi, avoimempi ja sosiaalisempi, enkä pelkää enää kaikkea, omaa varjoanikin. Mutta en todellakaan osannut odottaa tällaista ryntäystä koska ei minusta nuorenakaan kiinnostunut yksikään ikäiseni nuori. Itse asiassa miehenikin oli minua aika paljon vanhempi. 

Vierailija
298/316 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Niin? Ovathan samanikäiset miehet erittäin haluttuja nuorten naisten keskuudessa. 18v täyttäneet lukiolaistytöt suorastaan himoitsevat vanhempaa setää!

Monilla nuorilla miehillä on pappavartalo. 30v on uusi 50v ja 50v on uusi 30v.

Vierailija
299/316 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20 vuotias armeijapoika kun mulla oli seksisuhde 68 vuotiaaseen naiseen. Iso pylly houkutti nuorta miestä. 

Vierailija
300/316 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Olen itse huomannut tuon, ja asia on kiusallinen ja omituinen. Luulen, että taustalla voi olla halu päästä suoraan tilanteeseen, jossa on kiva koti, isommat lapset ym. Ei haluta elää sitä pikkulapsiarkea. Otetaan tavallaan valmis paketti, jonkun muun rakennuttama talo, vakiintuneet kuviot. Lapsia voidaan kuskata harrastuksiin ja olla tavallaan vähän kuin kaveri, ilman sitä vanhemman kasvatusvastuuta. 

En itse voisi edes kuvitella alkavani minkäänlaiseen suhteeseen reilusti nuoremman kanssa, 3 vuotta nuorempi olisi ehkä juuri ja juuri ajateltavissa. Mutta kyllä tuo esitetty tilanne on ihan todellinen ja tiedän naisia, joilla on n. 20 nuorempi avomies. Ja olen itsekin tuollaista kiinnostusta havainnut.

Olen 50v nainen ja lapseni ovat jo työssäkäyviä aikuisia. Minusta olisi erittäin kiusallista alkaa minkäänlaiseen suhteeseen omien lasteni ikäisten miesten kanssa. Eikä minua

Jaa, no mulle kelpais hyvin joku 35-vuotias kiva mies. T:N50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä