IL on juttu, että 50 v naiset ovat haluttuja nuorten miesten keskuudessa. Miksi?
Kommentit (316)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
50-vuotiailla naisilla ei ole mitään halua sitoutua, seksi on yleensä erittäin hyvää ja kaikki turha draama on poissa. En halua muuta naisesta, kuin seksiä, joten en edes yritä oman ikäisiä tai nuorempia naisia. Olen itse 37-vuotias mies ja harrastanut seksiä vanhempien naisten kanssa vuodesta 2017.
Toisin sanoen:
ET SAA MUUTA KUIN VANHAA.
Mitä sitten? En haluakaan. Tavoitteeni on pelkkä seksi ja se on paljon mutkattomampaa vanhempien naisten kanssa.
Eivät ole angstisia kuten nuoret, seksissä parempia ja estottomampia. Itsevarmoja.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
50-vuotiailla naisilla ei ole mitään halua sitoutua, seksi on yleensä erittäin hyvää ja kaikki turha draama on poissa. En halua muuta naisesta, kuin seksiä, joten en edes yritä oman ikäisiä tai nuorempia naisia. Olen itse 37-vuotias mies ja harrastanut seksiä vanhempien naisten kanssa vuodesta 2017.
Toisin sanoen:
Eihän hän niin sanonut. Hän haluaa vain seksiä. Jää pois kaikki parisuhteet, sitoutumiset, lapsihaaveet ja turhat odotukset, draamat, vahinkolapset, koska 50plus nainenkin haluaa vain seksiä ja yhden illan hauskaa ilmansen kummempia kiemuroita.
Vierailija wrote:
Eivät ole angstisia kuten nuoret, seksissä parempia ja estottomampia. Itsevarmoja.
Minkä tasoisia nuoria naisia olet oikein saanut, huono hygienia, eivät osaa seksiä ja estoisia=YLIPAINOISIA sikoja sinun naiset olleet.
-Ja toisekseen mieluumin otan nuoren naisen, joka ei tiedä niin paljon seksistä, niin voimme yhdessä opetella mistä kumpikin tykkää, sen sijaan vanhat akat makaa alla kuin petauspatja ja kuiviakin ovat, sekä m4hoja
Vierailija wrote:
Samaa olen ihmetellyt näin viisikymppisenä naisena. Ikinä en ole saanut niin paljon huomiota miehiltä kuin nykyään, ja nämä miehet ovat poikkeuksetta itseäni vähintään 20 vuotta nuorempia.
Mulla on ihan samoja kokemuksia. Mä olen 48v, erosin 3v sitten pitkästä avioliitosta jossa eksä sai mut uskomaan että olen ruma ja vastenmielinen ja nimitteli mummoutuneeksi. Hämmennys oli aikamoinen kun eri deittisivustoja kokeillessani sain kimppuuni melkoisen ryntäyksen nuoria miehiä ikähaitarilla 18-30v. Toki yli 30v miehiäkin oli ja oman ikäisiä ja vanhempiakin tarjolla, mut nimenomaan hämmästytti se valtava määrä noita ihan nuoria. Mulla on myös kokemusta siitä että kavereiden 20v poika ihan tosissaan alkoi lähennellä yksissä juhlissa, samoin pojan 20v kaveri.Ja mä olen ihan tuikitavallinen naisihminen, en mitenkään hoikka tai hyväkuntoinen, enempi pullean kurvikas (jonkun miestä kai armottoman läski). Jostain syystä se tuntuu myös viehättävän kovasti.
Mä tykkään enemmän ihan oman ikäisistäni miehistä, mutta pääasia kuitenkin on että ajatukset ja kemiat käy yhteen. Eli jos hyvin tulee toimeen, on se ikä lopulta vaan numero. Tapailin jonkun aikaa yhtä 28v miestä ja pakko sanoa että meillä oli kyllä erittäin kivaa keskenämme 😊
Vierailija wrote:
5-kymppiset naiset ei oota kihlasormuksia eikä hääkelloja, ei tule raskaaksi "vahingossa" ja tietää, mitä haluaa. Se on vapautta ja toimii.
Ovatko naiset niin sekaisin että vasta viiskymppisenä tietävät mitä haluavat?
Vierailija wrote:
Tosi kuumia.
M30v
Tottahan toki. Vaihdevuosien takia monestakin syystä kuumia.
Vierailija wrote:
No jaa. Jos lähden ulos ja vaihtoehtona on isäni näköinen ukko tai komea kolmekymppinen, mitä luulet että tapahtuu? En enää etsi parisuhdetta, ne on niin nähty hyväksikäyttöineen.
Komeat saavat nuoriakin naisia. Vanhoja naisia panevat ne nuoret miehet, jotka eivät kelpaa ikäisilleen. Joten se siitä sun fantasiasta. Jonkun incelin patjaksi saatat kelvata.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Samaa olen ihmetellyt näin viisikymppisenä naisena. Ikinä en ole saanut niin paljon huomiota miehiltä kuin nykyään, ja nämä miehet ovat poikkeuksetta itseäni vähintään 20 vuotta nuorempia.
Mulla on ihan samoja kokemuksia. Mä olen 48v, erosin 3v sitten pitkästä avioliitosta jossa eksä sai mut uskomaan että olen ruma ja vastenmielinen ja nimitteli mummoutuneeksi. Hämmennys oli aikamoinen kun eri deittisivustoja kokeillessani sain kimppuuni melkoisen ryntäyksen nuoria miehiä ikähaitarilla 18-30v. Toki yli 30v miehiäkin oli ja oman ikäisiä ja vanhempiakin tarjolla, mut nimenomaan hämmästytti se valtava määrä noita ihan nuoria. Mulla on myös kokemusta siitä että kavereiden 20v poika ihan tosissaan alkoi lähennellä yksissä juhlissa, samoin pojan 20v kaveri.Ja mä olen ihan tuikitavallinen naisihminen, en mitenkään hoikka tai hyväkuntoinen, enempi pullean kurvikas (jonku
Niiden miesten taso, jotka etsii ikäloppua mummoa?
-Toisekseen olit nuorena aika helv-tin ruma, jos sinulla on nyt enemmän vientiä, oletko laihduttanut tms?
Vähän ot ehkä.
Oletteko miettineet miksi tällaisissa keskusteluissa usein halutaan seksiä haluava/harrastava vanhempi nainen sheimata vanhana, kuivana, rupisena nolona rummona, jonka kanssa ei tosimiehellä edes seiso.
Jotain hiljentämisen tarvetta, tai mikä mahtaa olla kyseessä.
Vierailija wrote:
Vähän ot ehkä.
Oletteko miettineet miksi tällaisissa keskusteluissa usein halutaan seksiä haluava/harrastava vanhempi nainen sheimata vanhana, kuivana, rupisena nolona rummona, jonka kanssa ei tosimiehellä edes seiso.
Kokeile mummo jotain teiniä. Varmasti seisoo.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
5-kymppiset naiset ei oota kihlasormuksia eikä hääkelloja, ei tule raskaaksi "vahingossa" ja tietää, mitä haluaa. Se on vapautta ja toimii.
Ovatko naiset niin sekaisin että vasta viiskymppisenä tietävät mitä haluavat?
Nuorena haluaa eri asioita kun vanhempana. Nuorena joku haluaa parisuhteen, avioliiton, lapset ja sellaisen miehen joka sitoutuu tähän kuvioon.
Vanhempana 50vee on ehkä elänyt jo tuon kaiken tai asia ei muista syistä ole enää ajankohtaista. Sitä haluaa vaan hyvän parisuhteen, tavailla välillä kivaa tyyppiä tai vaikka vain seksiä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vähän ot ehkä.
Kokeile mummo jotain teiniä. Varmasti seisoo.
Niin seisookin. Pohdin tässä enemmänkin tätä keskustelun pohjavirettä, että seksiä haluava vanhempi nainen on nolo rummo. Mutta kuten sanoin, ot ja sinulta meni ainakin ihan ohi.
1. Eivät pamahda paksuksi eli ei vaaraa ruokkojen maksamisesta
2. Eivät kiinnitä seksissä niin paljon huomiota omaan ulkonäköönsä vaan ottavat rennommin.
Höh, nuoret miehet haluaa loputtomasti p*llua ja sitä saa helpoiten yli 50v naisilta. Nuoremmat naiset saattaa haikailla jonkun parisuhdehomman perään tms sekoilua. Voivat jopa jälkikäteen syyttää raiskauksesta kun tulivat katumapäälle. Viiskymppiset haluaa sparrua takapuoleen ja se että niin nolostelematta sitä vaativat on kiihottavaa. Jos myöhemmin ottavat yhteyttä niin mielessä ei ole raiskaussyyte vaan kinuavat lisää.
Ei tää mitään rakettitiedettä ole. Kysynnän ja tarjonnan kohtaamista vain.
No ei kukaan halua noin vanhaa enää millään tasolla. Parasta ennen - päiväys mennyt jo aikaa sitten.
Sama pätee miehiin. 🙂
Varmaan tässä kohtaa nuoret miehet ja vanhemmat naiset kohtaavat tarpeissaan. Nuori mies haluaa vain seksiä, vanhempi nainen haluaa vain seksiä.
Nuorempi nainen haluaa seksin lisäksi kaikkea muutakin.
Voidaan ajatella, että nuorelle naiselle seksissä seksi on väline päämäärän saavuttamiseen.
Vanhemmalle naiselle seksi on päämäärä.
Vierailija wrote:
Vähän ot ehkä.
Eivät välttämättä ole sisäistäneet sitä totuutta, että vanhenevat itsekin. Jokin mystinen kuvitelma ikuisesta nuoruudestaan tai siitä, että vanhemmiten elämä olisi jo ohi.
Vierailija wrote:
No ei kukaan halua noin vanhaa enää millään tasolla. Parasta ennen - päiväys mennyt jo aikaa sitten.
Sama pätee miehiin. 🙂
Sulla seksielämä/elämä loppuu keski-iässä?
Mahtaa aika käydä pitkäksi loppua odotellessa. 🙂
Toisin sanoen: