Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ja miten haluaisit tulla "isketyksi"?

Vierailija
17.10.2023 |

Baarit ja ravintolat ovat iskuyritysten kannalta niitä tavallisimpia (ja ehkä myös tylsimpiä) tapoja iskeä ja tulla isketyksi, mutta missä muualla haluaisit tulla isketyksi ja miten?

Keskellä kirkasta päivää ohikulkijan toimesta, vilkkaalla kävelykadulla, arki-iltana lenkillä, ruokakaupassa...?

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Koska kukaan ei ole ruokakaupasta löytänyt niin ei kukaan muukaan löydä, tätähän yrität sanoa että on epänormaalia tuommoinen kaupassa lähestyminen. Vaikka se olisi päivän ainut hetki jolloin ei ole töissä eikä kotona.

Itse haluan salilla treenata en seurustella.

Näin meitä on monia. Toisen roska on toisen aarre.

Oikeastaan pointtini ei ollut, että se olisi epänormaalia. Vaan että onnistuminen on hyvin epätodennäköistä, ja suurimmalle osalle tuo ei olisi luonteva tapa. Olen toisissa viesteissä avannut sitä, miksi ei. Ruokakaupassa toisesta ei tiedä mitäänm paitsi ulkonäön - se on siis todennäköisesti se syy, miksi toinen edes lähestyy. Mutta sattuuko se lähestyjä olemaan ulkonäöllisesti juuri omaa tyyppiäni? Hyvin epätodennäköistä. Miksi haluaisin tutustua täysin tuntemattomaan, mikä hänessä olisi se syy, mikä saisi minut lyhyessä hetkessä kiinnostumaan juuri hänestä - jos ei se olisi se ulkonäkö? Aika harva myöskään kiinnostuu parin minuutin juttelun perusteella.

Vierailija
62/81 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Haluan tutustua ihmisiin. Ei todellakaan kiinnosta se, että tuntematon tulee ehdottelemaan.

Miten sinuun voi tutustua, jos sinua ei kiinnosta ehdotus tutustumisesta?

Veikkaan että hän tarkoitti että haluaa tutustua toiseen henkilöön ystävänä jotain kautta ensin, että todennäköisesti hän on henkilö joka ihastuu persoonaan, ja vasta sitten saattaa herätä kiinnostus mennä treffeille tai ylipäätään miettiä mitään romanttista/seksuaalista. Eikä siis halua että joku tuntematon mies näkee hänet ja ajattelee että hyvännäköinen, menenpäs iskemään. Itsekään en osaa oikeastaan kuvitella että kiinnostaisi lähteä tuntemattoman kanssa treffeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Baarissa ja Tinderissä on luvallista hakea seuraa. Muualla ei. Ei edes jutella, ellei ole jotain syytä.

Ei meillä nyt sentään iranialaista komentoa ole!

Tuleeko äkkiseltään mieleen pariskuntaa, jonka suhde olisi alkanut siitä, että suomalainen mies selvinpäin lähestyy kauppareissulla hyvän keskustelun merkeissä? Nainen olisi antanut tietysti vielä katseellaan signaaleita, jotka suomalainen mies olisi kaupassa ymmärtänyt. Ja katsonut vielä pitkään silmiin. Huhheijaa, aikamoinen tarina olisi.

Niin riski siitä, että nainen kutsui vartijan paikalle ja syyttäsi miestä ahdistelusta lienee liian suuri, että tällainen jäisi tapahtumatta.

Tai sitten miehellä ei ole tarpeeksi veressään alkohloia, jotta hän uskalt

Lol. Nainen tuskin kutsuu vartijaa paikalle samantien. Sanoo todennäköisesti ensin että anteeksi, mutta minulla on tässä asioita hoidettavana (tai jotenkin muuten ilmaisee ettei ole kiinnostunut olemaan iskettävänä), kieltäytyisi numeroiden vaihtamisesta jne. Vartija kutsutaan vain jos mies ei ymmärrä jättää rauhaan vaikka on sanottu jo monesti.

Vierailija
64/81 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle saisi tulla juttelemaan kyllä julkisilla paikoilla. Vaikka kaupassa, bussipysäkillä, ratikassa tms. Olennaista on se tapa, millä se tehdään. Kaupassa voit kysyä vaikka tomaateista, bussipysäkillä kelloa tai minne linja menee ja ratikassa istua viereen ja vaikka kommentoida mun kenkiä. Jos tilanne on kevyt ja rento ja juttelu soljuu nätisti, saatan antaa numeroni. Paras olisi kyllä, ettei sitä numeroa kysyttäisi heti ekalla kerralla, kun on nähty, vaan vasta useamman törmäämisen jälkeen.

Vierailija
65/81 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilua seuraavana nuorena (?) miehenä olisi luontevaa tutustua samanlaiseen mieheen jossain urheilutapahtumassa. Vaikkapa jääkiekko-ottelun tauot kahvi- ja muilla virvokepaikoilla tai ihan vessajonot olisi luonteva paikka aloittaa keskustelut kiinnostavan oloisen tyypin kanssa pelin kulusta ja jos juttu siinä luistaa, vois ehkä pyytää kaveria jälkipeleille. "Meikämanneissakin" on sporttikundeja, ei pelkästään kapakoissa luuhaajia. 

- Toni26 - 

Vierailija
66/81 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni kirjoittanut täällä, ettei halua lähteä treffeille tuntemattoman kanssa, tai antaa puhelinnumeroaan. Siis mitä?! Pitääkö sitä ensin olla 10 vuotta parhaita kavereita ennen kuin edes suvaitsee miettivänsä menisikö treffeille. Treffit on nimenomaan tutustumista varten! Ihan pöhköä ajatella ettei menisi treffeille tuntemattoman kanssa.

Ja mitäköhän vaarallista on antaa puhelinnumero tuntemattomalle. No ei kyllä yhtään mitään, varsinkin jos on salainen numero. Luuletteko, että sillä puhelinnumerolla voi tehdä yhtään mitään kuin olla yhteydessä toiseen. Ei puhelinnumerolla saa kaivettua esiin toisen pankkitilin saldoa ja siirrettyä varoja omalle tililleen. Haloo hei.

Vierailija
67/81 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Aika moni kirjoittanut täällä, ettei halua lähteä treffeille tuntemattoman kanssa, tai antaa puhelinnumeroaan. Siis mitä?! Pitääkö sitä ensin olla 10 vuotta parhaita kavereita ennen kuin edes suvaitsee miettivänsä menisikö treffeille. Treffit on nimenomaan tutustumista varten! Ihan pöhköä ajatella ettei menisi treffeille tuntemattoman kanssa.

Ja mitäköhän vaarallista on antaa puhelinnumero tuntemattomalle. No ei kyllä yhtään mitään, varsinkin jos on salainen numero. Luuletteko, että sillä puhelinnumerolla voi tehdä yhtään mitään kuin olla yhteydessä toiseen. Ei puhelinnumerolla saa kaivettua esiin toisen pankkitilin saldoa ja siirrettyä varoja omalle tililleen. Haloo hei.

En itse ajattele, että siinä olisi mitään vaarallista, mutta antaahan se yhden väylän esim. häiriköintiin. Ja tietenkään ei tarvitse tuntea läpikotaisin 10 vuoden ajalta, mutta itselläni pitäisi kuitenkin olla jokin syy, miksi menisin treffeille juuri tietyn ihmisen kanssa. Eli minun pitäisi olla jollain lailla kiinnostunut tutustumaan juuri häneen. Mikä se syy voisi olla, jos en tiedä henkilöstä mitään? Minulle riittäviä syitä eivät ole esim. se, että hän sattui olemaan samassa paikassa kuin minä, tai se, että hän piti minun ulkonäöstäni. Jos hänen ulkonäkönsä ei herätä minussa mitään erityisempää kiinnostista, niin MIKÄ voisi olla syy siihen, että menisin treffeille tuntemattoman kanssa, joka sattui olemaan kanssani samaan aikaan kaupassa?

Esim. jos on deittipalstalla tutustunut johonkin, on kuitenkin saatu henkilöstä jotain infoa profiilin ja viestittelyn myötä. Silloin oma kiinnostus tutustumiseen on herännyt. Mutta jos kyseessä on täysin random, josta en tiedä mitään, mikä siis olisi syys siihen, että haluaisin tutustua juuri häneen enkä johonkin toiseen kaikista miljoonista muista miehistä?

Vierailija
68/81 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan. Miksi haluaisin käyttää aikaani johonkin tuntemattomaan ihmiseen? 

Vierailija
69/81 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta ei tarvii olla kavereita, mutta täytyy tuntea jostain ennalta. Itse en ainakaan ole niin nopeasti syttyvä, että tuntemattoman kanssa lähtisin tutustumaan, jos ihan randomisti tulisi vastaan. Jos taas jossain tapahtumassa, kavereiden luona tms. tavattaisiin, niin olisi eri asia. Siinä kun on joku syy, että ollaan samoihin ympyröihin päädytty.  

Vierailija
70/81 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös syy voi olla, että haluan treffeille, koska siellä sitten näkee haluaako tutustua toiseen syvemmin. Tuo "syy, että haluan toisen kanssa treffeille" kuulostaa siltä, että on iso liuta kriteerejä joita mahdollisessa kumppanissa hakee, ja jos ei tiedä etukäteen vaikka toisen ammattia ja palkkatasoa, niin ei kiinnosta edes mennä treffeille niitä selvittämään, koska voihan olla että tuleekin "tuhlanneeksi" omaa aikaansa turhakkeeseen.

Vierailija
71/81 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tulla isketyksi. Jos joku yrittää, isken ensin ja varmasti niin kovaa, että iskihalut poistuu

Vierailija
72/81 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Todellakaan kukaan täysipäinen ei jakele tuntemattomille puhelinnumeroaan. Sen  perusteella saa selville osoitteen nimen ja vaikka mitä henkilökohtaista tietoa mikäli ei ole pre-paid liittymä. Jos randomi tyyppi ,jota ei ole ikinä nähnyt ennen, tulisi vinkumaan treffeille tai puhelinnumeroa niin eipä onnistu. Eri asia jos tätä ihmistä on nähnyt useamman kerran etempää  esim. opiskelun, harrastuksen tai työn merkeissä muttei olla ennen juteltu.  Täytyy olla mielipuoli, joka lähtee täysin randomeja tuntemattomia ihmisiä iskemään. Onnistumisen mahdollisuudet ovat todella heikot. Eihän se iskettävä välttämättä ole sinkku ja vaikka olisikin niin ei ole hakemassa seuraa ja vaikka olisi hakemassa periaatteessa seuraa niin todennäköisesti randomi tuntematon tyyppi ei todellakaan kiinnosta.

Deitti palvelut ovat ihan eri asia sopia treffejä ,koska siellä periaatteessa kaikki on lähtökohtaisesti seuraa etsimässä.

Vierailija
73/81 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen yksin teatteriin, voisi joku mukava yksinäinen mies tulla samaan pöytään väliajalla kahville. Juteltaisiin nähdystä esityksestä ja jos juttu luistaisi hyvin sovittaisiin tapaamisesta jonkun seuraavan kulttuuritapahtuman merkeissä.

Vierailija
74/81 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Todellakaan kukaan täysipäinen ei jakele tuntemattomille puhelinnumeroaan. Sen  perusteella saa selville osoitteen nimen ja vaikka mitä henkilökohtaista tietoa mikäli ei ole pre-paid liittym

Ei saa selville 🤣 Ja arvaa vaan kuinka moni random mielipuoli tietää jo nyt kotiosoitteesi, työpaikkasi ja minkä merkkisiä tamponeja ostat kaupasta. Törmäät niihin randomeihin mielipuoliin joka päivä, vai luuletko olevasi näkymätön kun menet töistä kotiin tai ladot kaupassa tavaraa kärryyn. Yhtä hyvin naapurisi voi olla random mielipuolia. Niin ja rvaa vain kuinka moni random mielipuoli tietää mitä lääkkeitä käytät ja mihin vaivoihin, koska et niitäkään saa nimettömästi mistään saa. Kyllä on mielivaltaiset pelot.

Vierailija
75/81 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autiotuvassa jossain erämaassa Tommi Korpelan näköinen mies auttelisi saamaan mökin lämpimäksi ensin polttopuilla ja sitten...

Vierailija
76/81 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onko tuo jotain trollaamista vai oikeastiko ihmiset toivoisivat, että ruokakaupassa alettaisiin lähestyä ihmisiä? Miksi juuri ruokakaupassa? En tunne KETÄÄN joka olisi tavannut kumppaninsa ruokakaupassa, ja minun on vaikea kuvitella, että tuollainen voisi toimia. Mikä teillä oikein on ajatuksena, jotka haluaisitte, että teitä lähestytään ruokakaupassa, ja miksi uskotte, että se toimisi?

Jos joku tulisi juttelemaan minulle ruokakaupassa, niin joo, varmaan voisin pari lausetta hänen kanssaan vaihtaa, mutta mistä siinä ympäristössä oikein voisi puhua - samaan aikaan, kun toinen etsii oikeanlaisia purkkipapuja tai punnitsee vihanneksia? Kulkeeko se juttelija siis perässä vai onko ideana, että juututaan jääkaappiostokset kärryssä hyllyjen väliin tunniksi tutustumaan? En ainakaan kiinnostu itse kenestäkään tuosta noin vaan siksi, että hän tuli juttelemaan, ja minun on todella vaikea uskoa, että kaupassa syntyisi niin kiinnostava keskustelu

Ihan hyvää pohdintaa joo mutta jätit kertomatta, että missä itse toivoisit, että joku vois yrittää iskea sinua tai jos olet varattu, niin vastaa yleisemmin. - Itse kun en käy esim baareissa tai yökerhoissa, enkä oikein ole innostunut nettitreffeistäkään ja Tinder taitanee olla asuinpaikkakunnallani aikas kuollut; olen siinä käsityksessä, että Tinder on enempi ruuhkakeskusten ja isompien kaupunkien juttu.

Vierailija
77/81 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Koska kukaan ei ole ruokakaupasta löytänyt niin ei kukaan muukaan löydä, tätähän yrität sanoa että on epänormaalia tuommoinen kaupassa lähestyminen. Vaikka se olisi päivän ainut hetki jolloin ei ole töissä eikä kotona.

Itse haluan salilla treenata en seurustella.

Näin meitä on monia. Toisen roska on toisen aarre.

Oikeastaan pointtini ei ollut, että se olisi epänormaalia. Vaan että onnistuminen on hyvin epätodennäköistä, ja suurimmalle osalle tuo ei olisi luonteva tapa. Olen toisissa viesteissä avannut sitä, miksi ei. Ruokakaupassa toisesta ei tiedä mitäänm paitsi ulkonäön - se on siis todennäköisesti se syy, miksi toinen edes lähestyy. Mutta sattuuko se lähestyjä olemaan ulkonäöllisesti juuri omaa tyyppiäni? Hyvin epätodennäköistä. Miksi haluaisin tutustua täysin tuntemattomaan, mikä hänessä olisi

Ulkonäkö on varmasti se syy, miksi useimmiten olen itse lähestynyt. - Mutta minua ainakin vähän vaivaa tuo, että se, ketä kohtaan tunnen vetoava ja kiinnostusta pitäsi (sinusta) jollain tavoin tuntea tai tietää etukäteen. - Kun esim omassa työyhteisössäni kaikki omaa ikäluokkaani (+/-10 vuotta) ovat varattuja, eikä ole halua yrittää päästä kenenkään heistä uudeksi mieheksi ja kun omat harrasstukseni ovat enempi sellaiisia, joissa toimin yksin (luen milloin, mitäkin ja  lenkkeilen milloin juosten tai pyörällä talvella hiihdän ympäri vuoden käyn salilla)  ja kun tulin töiden perässä muutaneeksi vielä vieraalle paikkakunnalle,jolta en entuudestaan tunne ketään ja kun tämä paikkakunta ei kuulu suomen suurimpiin, ja kun en ole itseni laittanut likoon netin treffipalvelimille niin onko oikeastaan ihmekkään, jos pysyn sinkkuna vastakin, jos jatkan elaoni entiseen tapaani.

Vierailija
78/81 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vain sellaisissa paikoissa on sopivaa mennä jutustelemaan tuntemattomien kanssa, joissa se on muutenkin normaalia. Siis juhlissa, harrastuksissa, jossain illanviettopaikassa ym. Normaaleissa julkisissa tiloissa lähestyminen on oksettavaa häiriköintiä - kuka hemmetti on niin alikehittynyt, että lähtee jossain kaupassa häiritsemään ketä sattuu naista ulkonäön perusteella? 

Jotenkin harmillista luettabvaa näin raittiina miehenä, jolla harvemmin on juhlia, joihin mennä Baareissa ja yökerhoissa käyn hyvin harvakseltaan.- Enkä ole osaa tai ole osannut aajtella, että lenkkipolulla juostessani tai hiihtäessäni saati pyärän selässä ollessani yrittäsin lähestyö ja ns. iskeä jonkun minusta kiinnostavam oloisen naisen. Normaali julkinen paikkoja lienevät myös kirjasto, josta haen luettavaa. - Ja ei en ole ajatusten lukija, niin en oikein ole varma, että millä muulla perusteella vosin edes yrittää lähestyä ketään mahdollisesti kiinnostavaa naista. - onko siis ainoa toivoni se, että laitan itseni likoon jollekin netin treffipalvelimelle? - Kun tinderissä minua hieman arveluttaa sen maine pelkkänä "panotutkana" tai "seksi-sovelluksena" ei niinkään paikkana, josta kukaan hakisi mitään vakavampaa, 

Vierailija
79/81 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
80/81 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämän tässä olen odottanut että tulisi nainen juttelemaan ja saisi kokea rakkauden.. eli melkein mikä tahansa iskemistyyli kelpaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä