Käsi sydämellä, teetkö työtä mitä rakastat?
Kommentit (37)
Tienaan tarpeeksi, mutta työni it-alalla on vain leipätyö, en rakasta sitä mutten inhoakaan.
Kyllä ja kyllä 🤩 Lapset on kivoja, ja rakastan huvipuistoani 😍
Kyllä ja ei. Mulla on eräänlainen viharakkaussuhde työni ja ammattini kanssa. Mä haluaisin olla luova ja tehdä jotain mukavaa käsillä tehtävää työtä, mutta todellisuudessa pääsen näyttämään kykyni nykyisessä työssä ja olen siinä hyvä. Ammattini sopii minulle kuin nakutettu, vaikka jotenkin en haluaisi sitä. En jotenkin haluaisi profiloitua ammattini edustajaksi, mutta mä vain olen sitä pohjimmiltani.
Ikinä ei ole ollut mitään työtä, jota rakastaisin, olen vaan tehnyt kaikenlaista rahankiilto silmissä. En edes keksimällä keksi, mitä työtä voisin rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Ikinä ei ole ollut mitään työtä, jota rakastaisin, olen vaan tehnyt kaikenlaista rahankiilto silmissä. En edes keksimällä keksi, mitä työtä voisin rakastaa.
Koskaan en ole mielestäni tienannut kunnolla ja se fiduttaa kovin!
Tienasin hyvin, mutta lopultakaan en koskaan tykännyt työstäni, liikaa vastuuta. Esitin kaikki vuodet, että tykkään.
Tykkään kyllä työstäni, mutta rakastan aivan muita asioita. Sen sijaan, palkka ja työn vaativuus ovat kyllä mielestäni ihan hyvin linjassa. Olen tyytyväinen.
Rakastan? En mutta ihan OK, Näin vanhempana pienellä eläkkeellä elävänä on ihana saada yli 2000 käteen joka kk.
Tämä on koulutustani ja kokemustani vastaavaa, hyvinpalkattua asiantuntijatyötä. Silti teen tätä rahan takia, enkä saadakseni eläkyksellistä sisältöä elämääni. Jos olisi vielä enemmän omaisuutta ja tuloja tekemättä tätä, lopettaisin tänään.
En. Sinnittelen vielä hetken sitten ansiosidonnaiselle vuodeksi.
Käsi ihan vaikka missä, en todellakaan tee!!
Ajoittain pidän työstäni, nykyisin entistä harvemmin kun sitä on kroonisesti aivan liikaa. Onneksi kuitenkin tienaan hyvin.
En nyt rakasta, mutta mahtavaa ja helppoa. Mukavaa. Ihan ok palkka lisineen.
Lastenkodin ohjaaja.
Ei kai kukaan työtään rakasta. Kysymys on ennemmin siitä, kuinka paljon sitä pahimmillaan vihaa.
Teen ja palkka on ihan hyvä. Lähihoitaja vanhuspuolella. Työtä en ole vihannut hetkeäkään, mutta joskus yksittäiset työkaverit ottavat pahasti päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskaan en ole mielestäni tienannut kunnolla ja se fiduttaa kovin!
Katkeroitumalla ja valittamalla asia ei parane. Miksi et tee asialle jotain?
Tienaan ihan riittävästi, työhön nähden tosi hyvinkin. En rakasta työtäni, mutta se on ihan kivaa eikä siinä ole mitään erityisiä ongelmakohtia ja tiimikin on tosi kiva. Näillä mennään, kunnes keksin mitä haluaisin "oikeasti" tehdä.
Kyllä, työni on monipuolista ja saan siitä paljon iloa, tykkään myös asiakkaista ja asiakaspalvelusta jota työhöni kuuluu. Palkka on matalahko koulutukseen nähden, käteen jää alle 2000 kuussa, mutta sekään ei ole vika ja olen palkkaankin tyytyväinen.
En tee. Tienaan tarpeeksi. Ei ole aivan kamalaakaan, asiantuntijatyötä. En tykkää paineesta ja että aina pitäisi olla asioiden edellä. Mielummin tekisin jotain luovaa, käsitöitä, mutta en ole keksinyt miten sillä voisi pärjätä.