Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pirkko Saision kaltaiset elämänkerrat saa voimaan pahoin

Vierailija
16.10.2023 |

En ymmärrä miksi pitää kirjoittaa muka elämänkertoja joiden sisältö on pääasiassa intiimiasioiden ruotiminen. Vieläpä niin että ruoditaan myös samalla toisten jopa elossa olevien ihmisten intiimejä asioita.

Elämäkerta on paikallaan jos on jokin elämäntehtävä tai muuta mielenkiintoista.

Kommentit (156)

Vierailija
61/156 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eloranta siis kärsi vuosia, Saisio pääsi vähällä makasi vain minuutin suon silmäkkeesä.

Vierailija
62/156 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Moneen kertaan joutuu korostamaan, että tämä on oma kokemus, omat muistot, oma tulkinta. Muistelen Elorannan aikoinaan sanoneen ko. suhdetta vankilaksi, johon vanhempi alalla vaikutusvaltainen hahmo hänet pakotti kertomalla, että jos et suostu niin ei tule rooleja. Hän ei silloin kertonut medialle nimiä.

Turha odotella mitään me too-keissejä näistä. Näkyy taas komeasti kulttuurikermapiirien kaksinaismoralismi. Nuo kovat lesbonaiset on aina palvottuja sankareita, kunnon äijiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/156 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas muuta tekemistä pikkupojalle syyslomaksi keksitty kuin vihaspämmäys. Ilmiannettu. 

Vierailija
64/156 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeminen on aina puupäälle haastavaa. Jostain syystä muiden seksuaalisuus on puupäille aina vaikea aihe; johtuisko siitä että puupää ei sitä pääse kokemaan kuin oman käden kautta.

Vierailija
65/156 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Täähän on vähän sama kuin BB.

Ihmisiä kiinnostaa tirkistely.

Ei pidä yleistää, joku diaknosoi heti ap:n. Minua taas kuvottaa kuinka HS aloitti tekeleen markkinoinnin, saakohan kymmenykset.

Ihan vaan perchehommilla ja ne julkaisemalla saa eräät tuohta. Mitä tuossa eukossa muuta on. Alas on menty. 

Vierailija
66/156 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Täähän on nykyajan trendi.

Ennen oltiin varmaan osin metsässä kun asioista ei puhuttu julkisesti ja kulissit pysyi.

Toisaalta se kyllä suojeli ihmisiä.

Sitä kutsuttiin hienotunteisuudeksi ja yksityiselämäksi. Minne lie katosivat. 

En haluaisi elää jossain akvaariossa jossa kaikki liikkeeni ovat julkista materiaalia milloin mihinkin käyttöön. Nimenomaan tunnistettavasti. Eikö tuossa ole sadistinen viba? Täydellisiä ihmisiä ei ole. Narsistillekin kostaminen hänet julkisesti mustamaalaamalla on melko köyhää. Samalle tasolle vajoamista.

Vierailija
67/156 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään tietoa milloin ilmestyy Pirjo Honkasalon paljasteleva kirja, tai  dokumenttielokuva. Muutama jussi tai jopa oskari olisi taattu.

Vierailija
68/156 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minä aina sekoitan ulkonäöltä tän Saision ja Silvia Modikin. Sama tuijottavat olemus.

Sama tuijotus tosiaan le pa koil la...

Vierailija
69/156 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmehän me ihmiset kahvipöytäkeskusteluissa, lounailla tai perhepäivällisillä avaudu, kenen kanssa ja missä olemme piehtaroineet vuonna yks ja kaks. Tai milloin olemme menneet tuskissamme suohon makamaan, pyssy tai muu astalo kainalossa. Taitaisi lousaskamut kadota vähin äänin.

Vierailija
70/156 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minä aina sekoitan ulkonäöltä tän Saision ja Silvia Modikin. Sama tuijottavat olemus.

No sama p a ska eri paketissa.

Vierailija
71/156 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisio oli edelläkävijä dragjutuissa. Kirjoitti miehen nimellä. Oliko se sitten manspleinausta? Toksisen maskuliinisuuden representointia kirjallisessa tuotannossa?

Palkittiinko?

Vierailija
72/156 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ihmisessä on munaa.

Vierailija
73/156 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei oikein Elorannan selitykset vakuuta. Kuka muka olisi yhdeksän vuotta vastentahtoisesti intohimoisessa suhteessa? " Olen täysin hetero" . Niin varmaan.

Nojaa. Koin itse teininä olevani hetero, ja vasta 20-vuotiaana tajusin olevani bi-seksuaali. Miksipä ei asia voisi mennä toisinkinpäin. Onhan Eloranta voinut nuorena kokea olevansa bi, mutta sittemmin todennut, että miehet kinnostavat enemmän, ja jos ei mitään kiinnostusta naisiin ole ollut vuosikymmeniin, varmaan kokee itsensä heteroksi.

Mutta mitä väliä? Eikö voisi antaa ihmisten itse määritellä itsensä?

Vierailija
74/156 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lapsukaiset saavat jo tarhassa määritellä seksuaalisen suuntaumisensa.  Vaihtelu virkistää,  seitsemänkymppisenä on jo taysin oppinut.

Vierailija
75/156 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei oikein Elorannan selitykset vakuuta. Kuka muka olisi yhdeksän vuotta vastentahtoisesti intohimoisessa suhteessa? " Olen täysin hetero" . Niin varmaan.

Eeva Eloranta sanoo: ” Nuoruuden vaikeat ihmissuhteet menivät ihon alle ja rikkoivat minut henkisesti niin, että toipuminen vei vuosia. Kun kuulen jonkun sanovan, ettei hän kadu mitään, ajattelen, ettei tuo ihminen ole tehnyt todella isoja virheitä.”

Koko juttu täällä: https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000007923280.html

Elorantaa kohtaan ilkeää ja inhottavaa. Eloranta kertoi olleensa 25 vuotta näyttelemättä kun halusi elää hiljaiseloa ja unohtaa ne vuodet, mitä ikinä silloin tapahtuikaan. On myös kärsinyt ainakin pahasta paniikkihäiriöstä.

Olipa hyvä haastattelu. Olen itse ollut hyvin nuorena tosi vaikeassa suhteessa. Olin hauras ja rikkinäinen ihminen jo, kun suhde alkoi. Se vain pahensi asioita ja toipuminen kesti vuosia.

Mietin, kun is:n tän päivän jutussa kerrottiin, miten Saisio oli pistoolin kanssa ja puhui itsemurhasta Elorannalle. Tuohan on valtavaa vallankäyttöä, josta jää.jäätävät jäljet. Lisäksi se, että toinen on ollut vanhempi ja hänellä on ollut enemmän valtaa teatteripiireissä. Tulin tosi surulliseksi Elorannan puolesta.

Ehkä Saisiona itsereflektointi olisi ollut tarpeen dramaattisen tarinoinnin sijaan.

Vierailija
76/156 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oliko tämä Saisio se huijari? Ei tiedä kuka sen nimellä julkaistavat kirjat on kirjoittanut.

Ei ole.

Vierailija
77/156 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minä en edes tiennyt että noilla kahdella on ollut joskus jotain sutinaa 🥴

En mäkään. Tänään vasta sain tietää kun luin Iltasanomista jutun. Olen kuvitellut Elorannan olevan täysin hetero ja aina miesten kanssa suhteissa.

Vierailija
78/156 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eloranta siis kärsi vuosia, Saisio pääsi vähällä makasi vain minuutin suon silmäkkeesä.

Pitikö sen olla maakuoppa? Luulisi että suonsilmäke vetää ihmistä.

Vierailija
79/156 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Täähän on nykyajan trendi.

Ennen oltiin varmaan osin metsässä kun asioista ei puhuttu julkisesti ja kulissit pysyi.

Toisaalta se kyllä suojeli ihmisiä.

Sitä kutsuttiin hienotunteisuudeksi ja yksityiselämäksi. Minne lie katosivat. 

En haluaisi elää jossain akvaariossa jossa kaikki liikkeeni ovat julkista materiaalia milloin mihinkin käyttöön. Nimenomaan tunnistettavasti. Eikö tuossa ole sadistinen viba? Täydellisiä ihmisiä ei ole. Narsistillekin kostaminen hänet julkisesti mustamaalaamalla on melko köyhää. Samalle tasolle vajoamista.

Le pa kon kosto on se kaamein. Nimim. Kokemusta on.

Vierailija
80/156 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakosti tulee mieleen Saision vallankäyttö nuoremman tytön kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi