Mies meni naimisiin ja lähettelee minulle viestejä
Varattu mies jota tapailin 2 vuotta sitten, meni naimisiin 3 viikkoa sitten. Hän on sanojensa mukaan kaivannut minua pitkään. Tahtoisi tavata, jutella asiat halki.
Miksikö nyt? Hän meni naimisiin.
Kommentit (103)
Miksi ihmeessä et ole estänyt häntä? Tai miksi edes tapailet varattuja?
Kulissiliitto. Sydän muualla, järki suhteessaan.
Vierailija wrote:
Estänyt missä?
-sivusta
Vierailija wrote:
Kuinka estää toinen menemästä naimisiin? 😅
En vastaisi/tapaisi häntä. Tiedän yhden tyypin, jolla vaihtuu muijat tämän tästä. Soittelee siitä huolimatta minulle.
Ällöttävä äijä kaiken kaikkiaan.
Mun eksä lähettelee viestejä vielä 30 vuoden jälkeenkin. On ehtinyt siinä välissä mennä naimisiin, saada lapsia ja erotakin. Ja itse olen ollut naimisissa myös yli 20 vuotta ja olen edelleen. Ennen niitä viestejä tuli monta kertaa vuodessa, nyt noin kerran vuodessa.
Vastaus: olet joko ns. helppo nakki tai vain osa hänen viesti(pano)rinkiään.
Viesti sille:Yksikin yhteenotto vielä ja kaikki viestit lähtee vaimolle.
lähetä ryhmäviestinä miehelle ja hänen vaimolleen kaikki miehen lähettämät viestit ja teksti että teidän suhde päättyi 3 vuotta sitten etkä halua olla polyamorisessa suhteessa heidän kanssaan joten ystävällisesti lopettakaa yhteydenpito. sitten blokkaus.
Olet se yksi joka pääsi karkuun.
Vierailija wrote:
lähetä ryhmäviestinä miehelle ja hänen vaimolleen kaikki miehen lähettämät viestit ja teksti että teidän suhde päättyi 3 vuotta sitten etkä halua olla polyamorisessa suhteessa heidän kanssaan joten ystävällisesti lopettakaa yhteydenpito. sitten blokkaus.
XD
Niin, no, hän kaipaa sinua. Syystä tai toisesta ette voi olla toistenne. Mistäs sitä tietää kun et kerro koko tilannetta.
Herää jo. Miksi sotket varauttunut mieheen? Haluatko kyyneleitä vai paljon kyyneleitä jatkossa!+? Katso vähä eteenpäin. Miehet käyttävät hyväksi hyväuskoisiä lyhytkatseisiä naisia. Etsi vapaa mies, kuka kunnioitaa sinua ja halua aikaa viettää enemmän kun tunti viikossasi.
Täällä sama. Varattu on ihastunut minuun enkä voi kieltää ettenkö minä olisi häneen. Seksiä voisin kerran harrastaa hänen kanssaan, en muuta. Olen flirtti persoona, ja hänelle myös sanonut, että hän ei ole minulle se ihminen jonka haluan jakamaan arkea. Tuskin minäkään olen sitä hänelle, mutta siitä jaksaa muistuttaa - mitä jos olisimmekin.
Vierailija wrote:
Kulissiliitto. Sydän muualla, järki suhteessaan.
Avioliitto on aina juridinen sopimus, ei pelkkää panemista.
Yksi entinen työkaveri mies myös teki tota, mutta me ei koskaan seurusteltu. Oli selvästi ihastunut minuun, minäkin alussa ehkä häneen, mutta hän seurusteli toisen naisen kanssa, meni sen kanssa naimisiin ja saivat lapsen. Koko ajan kuitenkin yritti saada mua. Sanoi, että jättää vaimonsa kun vaan suostun. Siis miten on mahdollista olla noin selkärangattomia miehiä? Todella komea hän kyllä oli, mutta ällöttää tuollainen käytös. Jossain vaiheessa sanoinkin sille suoraan, että ei tuollainen lapatossu ole edes mies ollenkaan.
Siihen loppuivat viestit.
Ihmiset ne osaavat hämmentää.