Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies meni naimisiin ja lähettelee minulle viestejä

Vierailija
15.10.2023 |

Varattu mies jota tapailin 2 vuotta sitten, meni naimisiin 3 viikkoa sitten. Hän on sanojensa mukaan kaivannut minua pitkään. Tahtoisi tavata, jutella asiat halki. 

Miksikö nyt? Hän meni naimisiin.

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua millaisia miehiä on. 🫣🫣 Eihän tässä uskalla laittaa näppejään kehenkään.

Vierailija
22/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle exä alkoi lähettää viestejä sen jälkeen kun olin mennyt naimisiin. Seuraavan kerran edelliskeväänä. Hän pyörittää rinkiään. Ei koe olevansa olemassa muuten, eikä hänellä todellista minuuttia olekaan; kameleontti.

Parisuhteet eivät kestä, vaikka elämä muuten mallillaan. Ymmärrän kyllä, miksi naiset lähtevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana hairahduin varattuun, toki tyypillisen "olemme eroamassa" -valheen avustamana. No, tämähän tuli sitten vaimolle tiedoksi ja poistuin takavasemmalle. Tyyppi soitteli silti, tuntemattomista numeroista. Oli jopa vienyt vaimonsa Kansrialle synttärilahjana lepytelläkseen ja soitti myös sieltä. 2 vuotta kului ennen kuin soitot loppuivat.

Vierailija
24/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tarinat ovat uskomattomia. Millaisia miehiä sitä oikein onkaan! 😳

Vierailija
25/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Täällä sama. Varattu on ihastunut minuun enkä voi kieltää ettenkö minä olisi häneen. Seksiä voisin kerran harrastaa hänen kanssaan, en muuta. Olen flirtti persoona, ja hänelle myös sanonut, että hän ei ole minulle se ihminen jonka haluan jakamaan arkea. Tuskin minäkään olen sitä hänelle, mutta siitä jaksaa muistuttaa - mitä jos olisimmekin.

Mieti kun alkaisitte seurustelemaan ja tuo mies tekisi samaa exälleen. Kamala. En minäkään huolisi häntä kuin kerran sänkyyn.

Vierailija
26/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiseen  äijään ei kannata tuhlata minuuttiakaan. Täysin vastuutonta ja epäluotettavaa käytöstä. Miksi meni naimisiin, jos tilanne on tämä. Blokkaisin koko miehen.

Vierailija
27/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi mies, joka on yli 20v tasaisen epäsäännöllisesti viestitellyt. On ollut puoliso, lapsia, ero, naisystäviä.. Mutta aina vaan koittaa lämmitellä. 

Vierailija
28/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi ihmeessä et ole estänyt häntä? Tai miksi edes  tapailet varattuja? 

Kuinka estää toinen menemästä naimisiin? 😅

Asiasta on tehty satoja elokuvia. Yleensä tapahtumaan liittyy liian myöhään herääminen (sekä fyysisesti hääaamuna että päätösten tasolla), päätön säntäily, kaverin auton lainaaminen, ja kirkkoon ryntääminen ja ovelle jäätyminen kun koko kirkkoväki kääntyy katsomaan. Sitten yskäistään kuuluvasti ovelta ja kerrotaan estettävälle, että ovelle rynnännyt rakastaa tätä.

Seuraavat tapahtumat riippuvat sitten henkilöistä.

Vierailija
29/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en huoli tuollaisia edes sänkyyn. En vaan näe näitä ollenkaan miehinä, hyvä jos edes ihmisinä. Ihan sieluttomia lihaklönttejä. Yök.

Vierailija
30/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kerran naisen ravintolassa joka oli seuraavana päivänä menossa naimisiin, yö vietettiin kotonani ja aamulla hänen piti lähteä kotiin  pukeutumaan häitä varten, eli osaa ne naisetkin pettää.

31/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet niin typeriä.

Vierailija
32/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tapasin kerran naisen ravintolassa joka oli seuraavana päivänä menossa naimisiin, yö vietettiin kotonani ja aamulla hänen piti lähteä kotiin  pukeutumaan häitä varten, eli osaa ne naisetkin pettää.

Osaa varmasti. Mä en vaan ymmärrä tuollaista touhua ollenkaan. Onko nämä sellaisia ihmisiä jotka eivät osaa mihinkään sanoa ei? Vai mistä on kyse?

Vierailija
33/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy sen vaimolta  saako mies tapailla sinua.

Vierailija
34/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Nämä tarinat ovat uskomattomia. Millaisia miehiä sitä oikein onkaan! 😳

Ja millaisia naisia, lähtevät varatun matkaan ja ovat innoissaan, kun saavat varatulta viestejä. Missä on hyvä  itsetunto ja toisaalta myös omatunto. Ihan outoa porukkaa.

-ohis

Vierailija
35/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutta auringon alla.

Aina yritetetään kaikkea liikkuvaa, joka hengittää.

Vierailija
36/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi aikoinaan niin että varattu mies leperteli, lähetti kukkia jne. Hän sitten erosi kumppanistaan vuokseni, mutta minä olin löytänyt jo rehellisen miehen. Hän jäi kuin nalli kalliolle. 

Vierailija
37/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Täällä sama. Varattu on ihastunut minuun enkä voi kieltää ettenkö minä olisi häneen. Seksiä voisin kerran harrastaa hänen kanssaan, en muuta. Olen flirtti persoona, ja hänelle myös sanonut, että hän ei ole minulle se ihminen jonka haluan jakamaan arkea. Tuskin minäkään olen sitä hänelle, mutta siitä jaksaa muistuttaa - mitä jos olisimmekin.

Hän haaveilee siitä, että voisitte olla toistenne elämänkumppanit. Kuitenkaan järjellä ei usko siihen.

Vierailija
38/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, tässä tarina varatusta naisesta nimeltä Elina, joka kaipasi varattua miestä.

Elina oli pitkään ollut onnettomassa avioliitossa, joka oli menettänyt kipinänsä. Hän oli tuntenut olonsa yksinäiseksi ja halunnut löytää jälleen sen intohimon ja läheisyyden, jota hän oli nuorempana kokenut. Eräänä päivänä hän tapasi Laurin, varatun miehen, joka oli samassa tilanteessa.

He kohtasivat sattumalta työpaikan juhlassa ja huomasivat, että heillä oli paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja kokemuksia. He alkoivat salaa viestitellä toisilleen, ja keskustelu syveni nopeasti. Lauri kertoi Elinalle, kuinka hänkin oli menettänyt yhteyden vaimoonsa ja kaipasi uutta intohimoa elämäänsä.

Vaikka heidän tilanteensa oli monimutkainen ja moraalisesti haastava, he eivät voineet vastustaa sitä vetovoimaa, joka heidän välillään oli. He tapasivat salaa toisinaan ja tunsivat olevansa elossa uudelleen, kun he olivat yhdessä. Kuitenkin he myös kamppailivat syyllisyyden ja eettisten pohdintojen kanssa.

Lopulta Elina ja Lauri päättivät avata keskustelun omien parisuhteidensa tilasta ja harkita, mitä heidän pitäisi tehdä. He ymmärsivät, että pettäminen ei ollut oikea tie ratkaista ongelmia, ja he päättivät tehdä rehellisiä päätöksiä suhteidensa tulevaisuudesta. Vaikka tarina ei päättyneet perinteiseen onnelliseen loppuun, se opetti heille paljon rakkaudesta, syyllisyydestä ja rehellisyydestä omia tunteitaan kohtaan.

Vierailija
39/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tiedätkö ovatko he vielä naimisissa??

Vierailija
40/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi ihmeessä et ole estänyt häntä? Tai miksi edes  tapailet varattuja? 

Kuinka estää toinen menemästä naimisiin? 😅

Tulipas typerä olo. Estänyt tietysti viestejä. 😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan