Mies meni naimisiin ja lähettelee minulle viestejä
Varattu mies jota tapailin 2 vuotta sitten, meni naimisiin 3 viikkoa sitten. Hän on sanojensa mukaan kaivannut minua pitkään. Tahtoisi tavata, jutella asiat halki.
Miksikö nyt? Hän meni naimisiin.
Kommentit (103)
Vierailija wrote:
Onkohan mun miehen kaveri. Kolmatta kertaa nyt naimisissa. Kaikki suhteet päättynyt niin, että on suurin piirtein muuttanut suoraan seuraavan luo. Juuri oltiin niissä kolmansissa häissä ja oli kyllä erikoinen tunnelma sulhasen puolen kaveriporukassa.
En edes menisi vieraaksi mihinkään kolmansiin häihin. Jos avioliitot ovat noin merkityksettömiä, joita voi ihan noin vain vaihtaa kuin suodatinpussia kahvinkeittimeen, niin ei niitä ole syytä juhliakaan.
Kuka menee vieraaksi kolmansiin häihin?
Niiden heikot egot tarvii ja saa buustia siitä että on naisia varalla.
Ne ei koskaan unohda keneltä on joskus saaneet huomiota. Ja pitävät reservissä.
Jospa hän meni ns hyviin naimisiin. Ja nyt tekisi naistakin mieli
Vierailija wrote:
Mä olen nainen ja olen laittanut viestiä muutaman vuoden takaiselle exälle vaikka olenkin onnellisesti naimisissa. Halusin vain kuulla mitä hänelle kuuluu, että kaikki on hyvin ja myös kertoa että hän oli minulle tärkeä ja tulee aina olemaan. Ei siis ollut mitään taka-ajatuksia, ja sen sanoin selvästi viestissäkin, kunhan halusin "reach out". Olenko siis nyt sika..?
Laitoitko heti häiden jälkeen?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Onkohan mun miehen kaveri. Kolmatta kertaa nyt naimisissa. Kaikki suhteet päättynyt niin, että on suurin piirtein muuttanut suoraan seuraavan luo. Juuri oltiin niissä kolmansissa häissä ja oli kyllä erikoinen tunnelma sulhasen puolen kaveriporukassa.
En edes menisi vieraaksi mihinkään kolmansiin häihin. Jos avioliitot ovat noin merkityksettömiä, joita voi ihan noin vain vaihtaa kuin suodatinpussia kahvinkeittimeen, niin ei niitä ole syytä juhliakaan.
🤣🤣
Mulla oli kanssa nuorena exä, joka vaihtoi minut toiseen naiseen, muutti heti tämän kanssa asumaan (me emme asuneet yhdessä) ja silti vielä halusi soitella, jutella ja tavata ihan muina miehinä. Ei yhtään ajatellut minua eikä varsinkaan silloista kumppaniaan. Ei tosin yllätä, nyt kun ajattelee jälkeenpäin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
En edes menisi vieraaksi mihinkään kolmansiin häihin. Jos avioliitot ovat noin merkityksettömiä, joita voi ihan noin vain vaihtaa kuin suodatinpussia kahvinkeittimeen, niin ei niitä ole syytä juhliakaan.🤣🤣
No mitä hittoa. Kännit saa vetää toisen piikkiin ja voi koettaa pokata jotain häävierastakin
Käy sääliksi vaimo. Tiedän itsekin tapauksen, jossa mies oli jo hääviikonloppuna pettämässä. Miksi mennä naimisiin ylipäätään, jos ei pysty olemaan uskollinen, pysyisi vaan sinkkuna.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
En edes menisi vieraaksi mihinkään kolmansiin häihin. Jos avioliitot ovat noin merkityksettömiä, joita voi ihan noin vain vaihtaa kuin suodatinpussia kahvinkeittimeen, niin ei niitä ole syytä juhliakaan.🤣🤣
No mitä hittoa. Kännit saa vetää toisen piikkiin ja voi koettaa pokata jotain häävierastakin
Aika wt-ajatukset sinulla.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mä olen nainen ja olen laittanut viestiä muutaman vuoden takaiselle exälle vaikka olenkin onnellisesti naimisissa. Halusin vain kuulla mitä hänelle kuuluu, että kaikki on hyvin ja myös kertoa että hän oli minulle tärkeä ja tulee aina olemaan. Ei siis ollut mitään taka-ajatuksia, ja sen sanoin selvästi viestissäkin, kunhan halusin "reach out". Olenko siis nyt sika..?
Laitoitko heti häiden jälkeen?
No en toki. Tai en tiedä exän häistä, onko hänellä sellaiset juuri ollut tai tulossa, mutta tarkoituksella en ainakaan :)
Se, että ap:n exä laittaa häiden jälkeen viestin, niin voi johtua ihan siitä, että ap on tullut hänen mieleen kun on elämäänsä häihin ja avioon valmistautuessa pohtinut. Ja on tajunnut, että jotain on jäänyt selvittämättä tai sanomatta ja haluaa nyt sen selvittää. En ymmärrä mikä tässä on niin hirveää. Ihmisiä ollaan kaikki ja vaikka se rakkausosa jostain suhteesta päättyy, niin onhan siinä vielä usein muuta kaunista ja arvokasta jäljellä, vaikka useimmat ilmeisesti lobotoi exänsä aivoistaan lopullisesti.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Oli ihan viihdyttävää ja saatiin ruoat ja juomat. Oli myös ihan kiva nähdä porukkaa, jota näkee muuten harvoin nyt kun ihmiset on ympäri suomea ja maailmaa. Aika monen olin nähnyt viimeeksi siellä edellisissä häissä. Ja ehkä näen seuraavan kerran sitten siellä seuraavissa häissä.
Vierailija wrote:
Mä olin aviomieheni kolmas vaimo ja pidettiin kotona kahvittelut sukulaisille ja illalla kavereille illanistujaiset. Kyllä vieraita tuli ja hauskaa oli. Valitettavasti tämäkin liitto päättyi. Mies ei osaa puhua vaikeista asioista, pitää mykkäkoulua ja ratkaisunsa on lopulta jättää kylmästi. Mun elämä meni täysin palasiksi, mutta olen rämpinyt pahimman suon läpi. Elämä jatkuu.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mä olin aviomieheni kolmas vaimo ja pidettiin kotona kahvittelut sukulaisille ja illalla kavereille illanistujaiset. Kyllä vieraita tuli ja hauskaa oli. Valitettavasti tämäkin liitto päättyi. Mies ei osaa puhua vaikeista asioista, pitää mykkäkoulua ja ratkaisunsa on lopulta jättää kylmästi. Mun elämä meni täysin palasiksi, mutta olen rämpinyt pahimman suon läpi. Elämä jatkuu.
Kyähä nyt pitäisi jo morsiamenkin ottaa jo alusta pitäen se asennekin että jos ukko on jo kolmatta kertaa, ettei sekään viimeiseksi jää.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kyähä nyt pitäisi jo morsiamenkin ottaa jo alusta pitäen se asennekin että jos ukko on jo kolmatta kertaa, ettei sekään viimeiseksi jää.
No mistä tuota voi kukaan tietää. Kyllähän se kolmas liitto voikin olla se joka kestää loppuun asti.
A) Tämä on provo
B) Ap kiinnostuu miehestä sitten kun on mennyt naimisiin? Jos ei, hänellä ei olisi mitään tarvetta miettiä koko asiaa. Tarkoitan että Ap on mahdollisesti aika heikko vedätettävä nainen muutenkin. Lähde nyt vetää siitä uuno jos osaat ajatella YHTÄÄN. Olet aika uuno.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No mistä tuota voi kukaan tietää. Kyllähän se kolmas liitto voikin olla se joka kestää loppuun asti.
Selkeästi äitiä sellainen mies tarvitsee eikä vaimoa. Ei onnistu sen neljännenkään kanssa.
Vierailija wrote:
Juu olet yhtä onnellisesti naimisissa kuin kuka tahansa nainen, jonka avioliittoa sinnitellään eteenpäin uuden auton, kodin, koiran, lapsen ja instapäivityksen voimalla.
Vierailija wrote:
Täällä toinen samanlainen nainen. Minulla on vain yksi exä ennen nykyistä aviomiestä. Samoin ajattelen exää kohtaan, hän oli minulle tärkeä ja tulee olemaan. Ei ole mitään syytä muistella häntä pahalla. On mukavaa kysellä kuulumisia, haluan hänelle elämäänsä kaikkea hyvää. Ei ole kummankaan syy että haluttiin suhteeltamme eri asioita.