Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies meni naimisiin ja lähettelee minulle viestejä

Vierailija
15.10.2023 |

Varattu mies jota tapailin 2 vuotta sitten, meni naimisiin 3 viikkoa sitten. Hän on sanojensa mukaan kaivannut minua pitkään. Tahtoisi tavata, jutella asiat halki. 

Miksikö nyt? Hän meni naimisiin.

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mun miehen kaveri. Kolmatta kertaa nyt naimisissa. Kaikki suhteet päättynyt niin, että on suurin piirtein muuttanut suoraan seuraavan luo. Juuri oltiin niissä kolmansissa häissä ja oli kyllä erikoinen tunnelma sulhasen puolen kaveriporukassa. 

Vierailija
62/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyykö täällä nyt porukat ihan tosissaan, miksi joku pettää? Siis missä tynnyrissä olette kasvaneet vai onko ikää 12v? Ihan kuin ekaa kertaa tulisi pettäjä vastaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihmettä

Vierailija
64/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tyypillisenä huomion hakuisena naisena kuvittelet että kaikki haluaa sina ja luulet sitä kyseisestä miehestä vaikka mies haluaa vain puhua asiat läpi

Vierailija
65/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Täällä sama. Varattu on ihastunut minuun enkä voi kieltää ettenkö minä olisi häneen. Seksiä voisin kerran harrastaa hänen kanssaan, en muuta. Olen flirtti persoona, ja hänelle myös sanonut, että hän ei ole minulle se ihminen jonka haluan jakamaan arkea. Tuskin minäkään olen sitä hänelle, mutta siitä jaksaa muistuttaa - mitä jos olisimmekin.

Hän tahtoisi, että olisitte. Ei hän muuten siitä mainitsisi.

Vierailija
66/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yksi haukkui akkaansa ja parisuhdettaan siihen sävyyn, että erohan siitä olisi normaaliälyllä ollut tulossa, tai vähintäänkin mietintätauko sen suhteen, kannattaako avoliittoa jatkaa. Menikin naimisiin, koska "saavutetuista eduista ei haluta luopua" tms. yhtä älyllisellä syyllä. Tosiasiassahan tuo on akkansa tossun alla niin pahasti, että akka tajusi taloudellisen tilanteensa heikentyvän jos eroavat avoliitosta ja muuttavat erilleen, joten sitoi tuon entistä tiukemmin itseensä. Varmaan jaksaa muutaman kk näytellä kunnon vaimoa kun tilanne taas palaa entiselleen. Itselleni sinänsä sama, enkä ole tyypin kanssa tekemisissä, mutta tuli mieleen aloituksesta, että miehet osaa olla aika säälittäviä ressukoita ja lastuja lainehilla.

Vierailija
67/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja mitä ressukoita miehiä.

Vierailija
68/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samanlaisia kokemuksia. Ärsyttää kun ei tapaa rehellistä miestä koskaan.

Vierailija
69/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mun eksä lähettelee viestejä vielä 30 vuoden jälkeenkin. On ehtinyt siinä välissä mennä naimisiin, saada lapsia ja erotakin. Ja itse olen ollut naimisissa myös yli 20 vuotta ja olen edelleen. Ennen niitä viestejä tuli monta kertaa vuodessa, nyt noin kerran vuodessa.

Mun yks kaveri on täysin pakkomielteinen ihminen exäänsä kohtaan. Se on oikeasti pelottavaa käytöstä jotenkin. Kaverilla kuitenkin mies ja meni naimisiin ja olin siellä häissä myös. Hääpäivän aamuna hän lähetteli viestejä sille ex miehelle (eivät olleet naimissa, mutta pitkään seurusteli), Että menee naimisiin. Kyllä sen exä sen tiesi, mutta ei vois vähempää kiinnostaa. Mitä vähemmän sitä exää kiinnostaa kaverin asiat, niin sen enemmän kaveri lähettele viestejä ja stalkkaa sitä exäänsä. Se ei ole päässyt yli siitä eikä tule ikinä ilmeisesti pääsemään yli. Olen sanonut siitä hänelle, että mikä järki tossa on, niin vetää kilarit jne.

Sen ex mies on estänyt tämän naisen kaikkialta. Ihmettelin, että miten hän aina saa kiinni sen miehen. Kuulin, että kaverilla on varmaa 20 eri prepaid numeroa. Olen ottanut etäisyyttä kaveriini, koska toi menee jo yli.

Itse ukson, että meni naimisiin sen takia, etttä ex mies reagoi jotenkin. En oikeasti näe muuta syytä.

Vierailija
70/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sinä tyypillisenä huomion hakuisena naisena kuvittelet että kaikki haluaa sina ja luulet sitä kyseisestä miehestä vaikka mies haluaa vain puhua asiat läpi

Mitä puhumista tuossa enää on, kun on jo uusi vaimo ja mennyt eteenpäin elämässä. 

Vierailija
71/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
72/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä tiedä onko kaikki tässä ketjussa mainitut miehet sikoja. Riippuu viesteistä. Jos ne on heruutusviestejä niin joo, ovat sikoja, mutta jos sellaisia ystävyyden ja yhteyden kaipausviestejä niin sitten mun mielestä ihan inhimillistä. Ei kaikki pysty täysin unohtamaan menneitä rakkaita ja käyttäytymään kuin heitä ei olisi edes olemassa. Ei se tarkoita että haluaa suhteen takaisin, tai että aikoo pettää.

Vierailija
73/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielletty hedelmä

Vierailija
74/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ihmisiä oikein on

Vierailija
75/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä suhteesta toiseen hyppijöitä löytyy sekä miehistä että naisista. Toivottavasti he löytävät toisensa ja jättävät muut rauhaan. 

Vierailija
76/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Viesti sille:Yksikin yhteenotto vielä ja kaikki viestit lähtee vaimolle.

Yhteenotto 🤣 Onko teillä yhteenottoja useinkin?

Vierailija
77/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Viesti sille:Yksikin yhteenotto vielä ja kaikki viestit lähtee vaimolle.

Yhteenotto 🤣 Onko teillä yhteenottoja useinkin?

Tapellaan niin hemmetisti 😂

Vierailija
78/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No en mä tiedä onko kaikki tässä ketjussa mainitut miehet sikoja. Riippuu viesteistä. Jos ne on heruutusviestejä niin joo, ovat sikoja, mutta jos sellaisia ystävyyden ja yhteyden kaipausviestejä niin sitten mun mielestä ihan inhimillistä. Ei kaikki pysty täysin unohtamaan menneitä rakkaita ja käyttäytymään kuin heitä ei olisi edes olemassa. Ei se tarkoita että haluaa suhteen takaisin, tai että aikoo pettää.

Älä oo lapsellinen. Tyyppi on just mennyt naimisiin. Nyt laittaa oikein pettämisvaihteen silmään. 

Vierailija
79/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mitä pahaa ap on tässä tilanteessa tehnyt? Miksi häntä haukutte 🙄

Missä sitä haukutaan? Mutta ihan rehellisyyden nimissä. Jos ap lähtee petturin matkaan, hän on yhtä huono ihminen kuin se pettäjä. 

Vierailija
80/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sellainen nainen jota tässä ketjussa haukutaan. Mulla on nimittäin suhde varattuun mieheen. Olen 43v ja mies on 61v. Avopuolisonsa ikää en tiedä, mutta hyvin samaa ikäluokkaa on miehen kanssa. Meillä oli muutaman kerran seksiä ennen miehen nykyistä puolisoa. Tästä aikaa n.18 vuotta. Siitä muutaman vuoden päästä kännisäätö. Nyt sitten mun eron jälkeen alkoi tämä suhde. Itse olen siis aina ollut sinkku kun ollaan tavattu. 

Olen mieheen melkoisen ihastunut ja olin jo silloin aiemminkin. Mies vain unohtui välillä, mutta nyt vanhat tunteet ovat nousseet pintaan. Miehelle tämä on varmasti pelkkää seksiä. Ja varmaan jotakin itsetunnon kohotusta kun näin paljon nuorempi nainen haluaa edelleen seksiä tuon ikäisen miehen kanssa. Ja millaista seksiä! Parasta seksiä ikinä!

Tiedän, että mun pitäisi lopettaa tämä suhde, mutta en ainakaan vielä pysty. Jos joku sopiva sinkkumies tulee vastaan joka haluaa mun kanssa seurustella, niin silloin tämä varattu mies kyllä jää. Kyllä onkin yksi sinkkumies jota olen katsellut, mutta en uskalla lähestyä kun en tiedä kiinnostaako miestä lainkaan.