Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies meni naimisiin ja lähettelee minulle viestejä

Vierailija
15.10.2023 |

Varattu mies jota tapailin 2 vuotta sitten, meni naimisiin 3 viikkoa sitten. Hän on sanojensa mukaan kaivannut minua pitkään. Tahtoisi tavata, jutella asiat halki. 

Miksikö nyt? Hän meni naimisiin.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Onkohan mun miehen kaveri. Kolmatta kertaa nyt naimisissa. Kaikki suhteet päättynyt niin, että on suurin piirtein muuttanut suoraan seuraavan luo. Juuri oltiin niissä kolmansissa häissä ja oli kyllä erikoinen tunnelma sulhasen puolen kaveriporukassa. 

En edes menisi vieraaksi mihinkään kolmansiin häihin. Jos avioliitot ovat noin merkityksettömiä, joita voi ihan noin vain vaihtaa kuin suodatinpussia kahvinkeittimeen, niin ei niitä ole syytä juhliakaan.

🤣🤣

Tää oli kyllä hyvä ja osuva havainto avioliitoista ja parisuhteista. 😉

Vierailija
102/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä voisitte tavata. Ei se ole mistään pois. Ehkä hän haluaa sulkea oven lopullisesti ja kiittää menneistä. 

Hieman eri tilanne, mutta seurustelin pari vuotta miehen kanssa, joka yllättäin olikin tavannut kesäreossulla jonkun toisen ja aloittanut uuden suhteen. Mulle tuli vain puhelu, että on kauhean rakastunut ja meidän homma loppu.

Meni vuosi ja mies halusi tavata. Nähtiin kahvilla ja kertoi että on eronnut, koska uusi nainen oli löytänyt toisen. Oli ihan sydän murskana, kuten minä vuotta aiemmin. Mies sai tapaamisesta minusta kuulijan  ja muutaman näkökulman miten voi ehkä yrittää korjata pieleen mennyttä suhdetta sen naisen kanssa.

Itselleni oli hyvä huomata että kykenin edelleen olemaan hänelle hyvä ystävä ja nousemaan katkeruuden yläpuolelle. 

Mutta en ihan täysin. Myönnän että vähän nautin kun pääsin aitiopaikalle todistamaan että pieleen meni. 😈

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kuka menee vieraaksi kolmansiin häihin?

Mä olin aviomieheni kolmas vaimo ja pidettiin kotona kahvittelut sukulaisille ja illalla kavereille illanistujaiset. Kyllä vieraita tuli ja hauskaa oli. Valitettavasti tämäkin liitto päättyi. Mies ei osaa puhua vaikeista asioista, pitää mykkäkoulua ja ratkaisunsa on lopulta jättää kylmästi. Mun elämä meni täysin palasiksi, mutta olen rämpinyt pahimman suon läpi. Elämä jatkuu.

Kyähä nyt pitäisi jo morsiamenkin ottaa jo alusta pitäen se asennekin että jos ukko on jo kolmatta kertaa, ettei sekään viimeiseksi jää.

No mistä tuota voi kukaan tietää. Kyllähän se kolmas liitto voikin olla se joka kestää loppuun asti.

Ei onnistukaan. Näin vaimo nro3:sena sanon tämän. Mies ei osaa puhua vaikeista asioista ja pitää mykkäkoulua. Ne ongelmat on miehessä eikä ne muutu naista vaihtamalla. Olisi pitänyt tajuta lopettaa suhde heti kun tajusin, että mies ei osaa puhua vaikeista asioista ja pitää mykkäkoulua. En aina edes tiennyt miksi piti mykkäkoulua ja kun yritin asiallisesti kysyä mikä on niin mies ei vain puhunut. Sitten jos mä suutuin jostakin ihan aiheesta  ja sanoin siitä, niin mikä oli miehen reaktio? No se stanan mykkäkoulu ja sai aikaan sellaisen tunteen, että mä tässä tein kuitenkin väärin.