Mies: kerro, miksi torjuit naisen, joka ilmaisi olevansa sinusta kiinnostunut.
Olisi kiva kuulla, mitkä on olleet niitä tekijöitä, miksi mies tartu tilaisuuteen, jota moni mies täällä kuitenkin kovasti toivoo eli naiseen aloitteeseen.
Kommentit (265)
Nainen oli liian matalatasoinen.
Jos omantasoinen kiinnostuisi niin hän saisi vastakaikua.
Koska niin miehillä kuin naisilla ei ole velvoitetta olla kenenkään saatavilla.
Koska hän oli opettaja. (siis ei oma opettajani)
Koska naiset yleisesti torjuvat heistä kiinnostuneet miehet.
Naisesta näki ettei omaa samoja elämänarvoja.
Tilanne tuli yllättäen, reagoin automaattisesti ajattelematta kieltäydyin. Olin vielä parisuhteessa jonka tulevaisuudesta en ollut varma. Tämän kerran lisäksi epäilen että aloitteentapaisia on ehkä suuntaani joskus tehty mutta en ole niitä huomannut tai sellaisiksi ymmärtänyt.
Toisessa ketjussa kertoi nainen miten teki aloitteen, otti miehen kädestä kiinni ja vei sänkyynsä. Tässä vähän uunompikin (kuten minä nuorena) ymmärtää missä mennään.
Vierailija wrote:
Oma on kuumempi.
Kiitos rakas!! Oli kauniisti sanottu. Rakastellaanko taas illalla?
Vierailija wrote:
Koska naiset yleisesti torjuvat heistä kiinnostuneet miehet.
Miksi miehiä kiinnostaa näin lujaa rahaan ja järkeen perustuvat kulissiliitot?
Ei sama koulutustaso kuin vaimolla..itse en ole niin koulutettu kuin vaimoni vaan samalla tasolla suunnilleen, kuin minusta kiinnostunut nainen.
Tullaan hyvin juttuun tämän ihastuneen kanssa ja todella monesta asiasta ollaan samaa mieltä. Pitää kunnostaan huolta ja silmä lepää naisessa.
Oma vaimoni ei taas tätä ole. Vain rahan vuoksi olen naimisissa. Helppoa elämää
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Oma on kuumempi.
Kiitos rakas!! Oli kauniisti sanottu. Rakastellaanko taas illalla?
Kyllä rakas...teen sen tosin naapurissa.
Vierailija wrote:
Ei sama koulutustaso kuin vaimolla..itse en ole niin koulutettu kuin vaimoni vaan samalla tasolla suunnilleen, kuin minusta kiinnostunut nainen.
Tullaan hyvin juttuun tämän ihastuneen kanssa ja todella monesta asiasta ollaan samaa mieltä. Pitää kunnostaan huolta ja silmä lepää naisessa.
Oma vaimoni ei taas tätä ole. Vain rahan vuoksi olen naimisissa. Helppoa elämää
Nyt ei ollut kysymys palstajanterin märästä päiväunesta.
Nainen ei ollut alkuunkaan viehättävä.
Yksi tapaus paljastui vasta deiteillä kaameaksi korsteeniksi.
Tajusin, ettei noin sosiaalinen ja urheilullinen kauan minua katsele. Säästyin sydän suruilta.
En kokenut mitään seksuaalista vetoa häneen, eikä hän ollut minun silmiini hyvännäköinen.
Vierailija wrote:
Tilanne tuli yllättäen, reagoin automaattisesti ajattelematta kieltäydyin. Olin vielä parisuhteessa jonka tulevaisuudesta en ollut varma. Tämän kerran lisäksi epäilen että aloitteentapaisia on ehkä suuntaani joskus tehty mutta en ole niitä huomannut tai sellaisiksi ymmärtänyt.
Toisessa ketjussa kertoi nainen miten teki aloitteen, otti miehen kädestä kiinni ja vei sänkyynsä. Tässä vähän uunompikin (kuten minä nuorena) ymmärtää missä mennään.
No mutta ajattelepa tuossa tilanteessa jos mies ei olekaan kiinnostunut. Miten noloa siinä sitten rimpuilla pois...
Naisella oli 8 ja 10v lapset. Liian monimutkainen kuvio minulle lapsettomalle miehelle joka haluan omia lapsia.
M36
Mistä tulee oletus, että jokaisen miehen pitää olla sinusta kiinnostunut?