Poju pyytää anteeksi nyt kunnon jo vetelät housuissa
Kommentit (113)
Sori, mutta Poju ei vakuuta mua. Anteeksipyyntö kuulostaa niin väkisin väännetyltä ja feikiltä kun olla ja voi. Kyllä sen oikeat ajatukset on jo tulleet selviksi.
70-luvulla syntynyt Poju. Pojat ovat poika. Onhan meillä yksi pikkupoika pääministerin paikalla ja yksi apulaispormestari piirtelee seinille.
Todella vilpittömän oloinen anteeksipyyntö naisen pahoinpidelleeltä mieheltä...
Vierailija wrote:
Anteeksi että raiskauksen uhrin maalittaminen osoittautuikin virheeksi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
"Älkää pliis viekö mun keikkoja. Ei mua oikeesti kiinnosta se uhri."
Pakko pyytää anteeksi kun keikkoja perutaan ja vinoilu rupeaa tuntumaan lompakossa. Siberia opettaa. Feikki anteeksipyyntö.
Pojun kannattaisi vaihtaa taiteilijanimeä ja aloittaa alusta nöyränä.
Räppärit on tuollaisia. Kumman hiljaa muuten on Paleface ym maailma kylässä pellet ollu, roadmäneistä ym
Anteeks ja silleen. Saanks mä nyt taas keikkoja ja rahaa?
Maailma tulee varmasti toimeen ilman pojua ja hänen paskaa musiikkia, tuleeko poju toimeen ilman yleisöä, voi olla jo vaikeampaa.
Huvittaa nää "julkkikset" ketkä välillä vetää jotain helvetin tyhmää kommenttia somessa jostain ns. isosta aiheesta joko olettaen että saisi enemmän huomiota mutta kumminkin loppupeleissä ei seisokkaan sen kommentin takana. :D
Oliko tääkin sellanen "Hei mäkin olen vielä täällä!"
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Lisäisin tuohon lauseeseen " oman urani kannalta". Siihen tulee jo sitä puuttuvaa rehellisyyttä.
Jos puhuu noin rumasti naisista, ongelma syvempi, eikä muutu "anteeksipyynnöillä".
Vierailija wrote:
Tuon naisvihaajan kannattaa lopettaa kokonaan. Ihan selkeästi palstauli.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tuon naisvihaajan kannattaa lopettaa kokonaan. Ihan selkeästi palstauli.
Ehkä jostain Gigantin varaston takahuoneen miesten vessasta löytyisi hänelle sopiva työ siivoojana.
Vastenmielinen tapaus. Kävin katsomassa lyriikoitaan, niin hyvin tyypilliset misogynistien teemat siellä toistuu. Eikä kukaan fiksu aikuinen mies muuten sanoisi noin naisesta.
Vierailija wrote:
Jos puhuu noin rumasti naisista, ongelma syvempi, eikä muutu "anteeksipyynnöillä".
Eikä jää pelkästään puheeksi, hänellähän on tuomio naisen pahoinpitelystä
Myös Roope Salminen, seksuaalirikollinen, pois tv:stä, kiitos. POJULTA keikat pois pysyvästi.