Iltasanomien sivuilla kaikkien juttujen klikkaaminen antaa ensin "Jokin on rikki. Yritä ladata sivu uudelleen hetken kuluttua."
Uudelleen latauksella sivu aukeaa. Ainakin minulla tuo on ollut jo ainakin eilen ja edelleen. Onko teillä samoin?
Kommentit (12)
Vierailija wrote:
Etsi vaihtoehtoismeedioita sitten
Kyllä kyllä. Kysyinkin, onko ongelma muillakin. Tai mikään ongelma ole, lähinnä toimintahäiriö.
Ei ole muilla ongelmaa. Käynnistä se toosasi uudelleen.
Minulla sama ongelma Ilta-Sanomien ja HS:n sivuilla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama ongelma Ilta-Sanomien ja HS:n sivuilla.
Saitko ratkaistua ongelman?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole muilla ongelmaa. Käynnistä se toosasi uudelleen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009923329.html
Kyllä on sama Iltasanomien ongelma muillakin: "JOKIN ON RIKKI" herja sekä IS sivuilla, että Taloussanomissa!?
Ei auta koneen sammuttaminen eikä muutkaan selaimen asetukset, ainoa keino on vaihtaa selain Safarista Firefox selaimeen!
Puhelimessa selaimella käytettäessä HS ja Iltis sama herja. Joskus sivu kuitenkin latautuu itsekseen, useimmiten ei. Todella naurettavaa etteivät vaivaudu korjaamaan sivustoaan.
Eillen alko mullakin tekee näin kotikoneella ja kännykällä, eikä oo vieläkään kunnossa...
ei ole mitään, sammuta kone ja avaa uudelleen
kännykäl ei päässy viikkoon jokin on rikki ei iltasanomaa ei hesariin pääse
Pötyä. Sulla on kone tai reititin jumissa. Buuttaa. Poista selaushistoria ja evästeet. Teille pikkupojille pitää tehdä kaikki valmiiksi kun ei omat aivonne riitä näihin arkisiin tietotekniikka-askareisiin.
Etsi vaihtoehtoismeedioita sitten