Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut korkeasti koulutettuun naiseen

Vierailija
11.10.2023 |

Mutta itse olen taksikuski. Onko mitään saumoja? 

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Valitettavasti on todetteva, että itse tuskin kiinnostuisin. Minulle älykkyys, koulutus ja työpaikka on tärkeitä asioita. Pääsääntöisesti korkeasti koulutetuilla naisilla on myös korkeasti koulutetut miehet. Toki jokunen poikkeuskin löytyy. Itselläni saattaa tosin olla hieman vielä korostunut mielipide, koska olen tekniikan alalta valmistunut.

Myös esim. sairaanhoitaja on korkeakoulutettu. Valmistunut ammattikorkeakoulusta. Yleissivistys puuttuu sinultakin.

Väittikö joku että ei olisi? 

Vierailija
122/123 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Valitettavasti on todetteva, että itse tuskin kiinnostuisin. Minulle älykkyys, koulutus ja työpaikka on tärkeitä asioita. Pääsääntöisesti korkeasti koulutetuilla naisilla on myös korkeasti koulutetut miehet. Toki jokunen poikkeuskin löytyy. Itselläni saattaa tosin olla hieman vielä korostunut mielipide, koska olen tekniikan alalta valmistunut.

Myös esim. sairaanhoitaja on korkeakoulutettu. Valmistunut ammattikorkeakoulusta. Yleissivistys puuttuu sinultakin.

Väittikö joku että ei olisi? 

Ihan turha niputella kaikkia korkeakoulutettuja yhteen. Kun elämänkatsomus ja arvot ovat ihan erilaiset esim. sairaanhoitajalla ja oikeustieteen maisterilla. Myös älykkyydessä on keskimäärin näiden välillä suuri ero. On vain typerää yleistää ja puhua kaikista korkeasti koulutetuista, jotka pariutuisivat keskenään. Näinhän asia ei vaan ole, vaan ihmiset pariutuvat samanlaisten arvojen omaavien kanssa. Arvot ovat monissa asioissakrskimäärin vastakkaiset esim. vasemmustolaisilla humanisteilla ja oikeistolaisilla diplomi-insinööreillä.

Yliopistoissa on jämäalat ja sitten on huippujen alat. Esim. teologi voi hyvinkin seurustella taksikuskin kanssa, erityisesti muslimi voi kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:stä tiedämme että hän on peruskoulupohjainen taksari. Mille korkeakoulutän käyneelle hänet matchaisit? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä