Miksi elätte miehen kanssa?
Minä en enää muista enkä keksi syytä, miksi haluaisin elää parisuhteessa. Yrittäkää muistuttaa niistä pienistä tai miksei isoistakin hyvistä asioista, mitä siihen liittyy. Ehkä ennvain huomaa sitä kaikkea hyvää?
Kommentit (12)
Mies on huomattavasti parempi asuinkumppani kuin nainen.
M58
Rakastan miestäni. Onpa outo aloitus. ei kannata alkaa parisuhteeseen vain sen takia koska on suhde, vaan silloinkun tapaa sellaisen ihmisen jota ilman ei halua olla.
Vierailija kirjoitti:
Siitä on seuraa, saa fyysistä läheisyyttä ja on jakamassa arjen taakkaa.
Millä lailla noi toteutuvat teillä? Esimerkiksi arjen taakan jakautuminen? Mieheni ei tee kotitöitä.
Meillä ei ole fyysistä läheisyyttäkään. Emme myöskään tee mitään yhdessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Rakastan miestäni. Onpa outo aloitus. ei kannata alkaa parisuhteeseen vain sen takia koska on suhde, vaan silloinkun tapaa sellaisen ihmisen jota ilman ei halua olla.
Tällaista miettii, kun ei tiedä, pitäisikö erota vai ei.
Ap
Kun ajattelin tulevaisuudessa lapsia hankkia, onhan se helpompaa kun on jo mies vierellä,a
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Varmaan sitten kannattaa jos sitä joka päivä miettii. Tai sitten pariterapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Etköhän itse jo vastannut kysymykseesi. Jos teillä ei ole läheisyyttä ettekä tee mitään yhdessä, kyseessä on pikemminkin kämppissuhde. Sinä päätät riittääkö se sulle.
Itse olen keski-ikäinen sinkkunainen. Olen tyytyväinen elämääni. En kuitenkaan ole päättänyt elää loppuelämää yksin. Elämä saa yllättää jos on yllättääkseen. 🙂
Hyvän miehen kanssa on hyvä olla, huonon miehen kanssa on huono olla. Hyvä mies tukee, kuuntelee ja kannustaa, kun taas huono mies on oikea energiavampyyri, joka vie kaiken elämänilon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos sun suhde olisi hyvä niin tuskimpa tällaista edes pohtisit.
Päädyin yhteen miehen kanssa lähinnä miellyttävän kumppanuuden takia, vastakohtana aiemmille kokemuksilleni naisista.
M48
Mies on hauska ja maksaa puolet yhteisistä kuluista.
Siitä on seuraa, saa fyysistä läheisyyttä ja on jakamassa arjen taakkaa.