Olen ihastunut korkeasti koulutettuun naiseen
Mutta itse olen taksikuski. Onko mitään saumoja?
Kommentit (123)
Tuskinpa on jollei sinulla ole todella hyvä yleissivistys, oletko edes lukiota käynyt?
Vierailija wrote:
Tuskinpa on jollei sinulla ole todella hyvä yleissivistys, oletko edes lukiota käynyt?
En ole käynyt, halusin nopeasti työelämään...
Ei teillä todennäköisesti ole paljoa yhteistä, etsi joku jolla vastaavan tasoinen koulutus kuin sinulla.
Minulla oli aikoinaan fwb-suhde taksikuskin kanssa. En tiedä, mikä koulutus hänellä oli, jotain muuta hän oli kai tehnyt aikaisemmin mutta jäänyt työttömäksi tms. Emme juuri keskustelleet töistä. Hän oli kivannäköinen, hauska ja fiksu, se riitti.
no on teillä jotain yhteistä, siellä missä olette tutustuneet. Onko se sitten harrastus, työpaikka, lapsen päiväkoti, mikä vaan - siitä sitä yhteistä löytyy.
Tai siis, please, sano mulle, että olette tutustuneet, etkä vain kuvittele ihastuneesi johonkin omaan kuvitelmaasi?
Ala lukea vähintään 5 tuntia päivässä sivistyssanakirjaa. Kyllä se siitä.
Vierailija wrote:
no on teillä jotain yhteistä, siellä missä olette tutustuneet. Onko se sitten harrastus, työpaikka, lapsen päiväkoti, mikä vaan - siitä sitä yhteistä löytyy.
Tai siis, please, sano mulle, että olette tutustuneet, etkä vain kuvittele ihastuneesi johonkin omaan kuvitelmaasi?
Kaverin tupareissa tavattiin noin vuosi sitten, sen jälkeen törmäillään aina välillä tuttujen seurassa.
Onko vapaa? Tietysti on saumoja. Korkeasti koulutettukin voi olla hyvin leikkisä ja hauska vapaa-ajalla ja jos teillä on yhteisiä intressejä niin hyvinkin voi toimia. Aina on minusta mahdollisuus, ei kannata tuijottaa koulutustasoa tai luokkatasoa.
Mutta itse tiedän sen, että monille kyllä merkkaa se, mitä ihminen edustaa ja on. Miehille että naisille.
Mun mies oli taksikuski, kun tavattiin. Olin itse yliopisto-opiskelija. Mies meni sitten yliopistoon myöhemmin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kaverin tupareissa tavattiin noin vuosi sitten, sen jälkeen törmäillään aina välillä tuttujen seurassa.
Pyydä kahville. Anna olla, jos kieltäytyy. Ainakin yritit.
Lukio varmaan olisi itselleni minimivaatimus, sieltä saa hyvän yleissivistyksen.
Sen jälkeen sitten ei olekaan enää niin paljoa merkitystä mille alalle on hakeutunut kunhan se on itselle mieluisa.
Saattaa toki olla saumoja mutta epätodennäköistä se on. Pyydä häntä kahville niinkuin joku sanoikin, sillähän se selviää.
Vierailija wrote:
Lukio varmaan olisi itselleni minimivaatimus, sieltä saa hyvän yleissivistyksen.
Sen jälkeen sitten ei olekaan enää niin paljoa merkitystä mille alalle on hakeutunut kunhan se on itselle mieluisa.
Miksi se lukio on muka niin tärkeä? Eihän sieltä edes valmistu ammattiin!
Suosittelen sulle samaa ja Opettele käytöstavat.
kyllä se siitä!!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi se lukio on muka niin tärkeä? Eihän sieltä edes valmistu ammattiin!
Lukiosta saa hyvän yleissivistyksen! Mieti vaikka jos peruskoulusta jättäisi kolme viimeistä vuotta pois niin aika suuri ero olisi peruskoulun päättäneeseen. Lukiossa on vielä huomattavan paljon kovempi tahti kuin peruskoulussa.
Siellä ehtii oppia paljon.
Korkeakoulu tutkinto ei ole tae mistään. Tunnen maisterin joka ei vielä vuosi sitten tiennyt kuka oli Vasko Da Gaama. Että se siitä korkeasti koulutettujen yleissivistyksestä. Korkeakoulutetut ovat muutenkin aika tumpuloita. Kävi selväksi kun aikoinaan opiskelin yliopistolla Lisensiaatiksi.
Vierailija wrote:
Korkeakoulu tutkinto ei ole tae mistään. Tunnen maisterin joka ei vielä vuosi sitten tiennyt kuka oli Vasko Da Gaama. Että se siitä korkeasti koulutettujen yleissivistyksestä. Korkeakoulutetut ovat muutenkin aika tumpuloita. Kävi selväksi kun aikoinaan opiskelin yliopistolla Lisensiaatiksi.
Koulutus kuitenkin kehittää uuden oppimista ja tiedonkäsittelyä. Lisäksi koulutetun kanssa yleensä voi keskustella asioista laajemmin.
Toisille sitten on tärkeämpää kädentaidot.
Ei minun tuntemistani korkeakoulutetuista tosin ole sen useampi tumpelo kuin matalamminkaan koulutetuista. Ehkäpä jopa harvempi.
Oma nykyinen naisystävä sanoi juuri noin, että ei voisi seurustella taksikuskin kanssa, koska hän ei olisi tarpeeksi älykäs.
Vierailija wrote:
Oma nykyinen naisystävä sanoi juuri noin, että ei voisi seurustella taksikuskin kanssa, koska hän ei olisi tarpeeksi älykäs.
Komppaan täällä, en usko että saisin kovin mielenkiintoisia tai haastavia keskusteluja peruskoulupohjaisen taksikuskin kanssa.
Ei ole, yritä unohtaa.