Vakuutus tarjous LähiTapiolasta
Pyysin tarjouksen LähiTapiolasta. Tällä hetkellä vakuutukseni ovat Pohjolassa. LähiTapiolan tarjous kokonaisuudessaan vähän edullisempi mutta saan bonuksia joilla Pohjolan vakuutus maksu tällä hetkellä edullisempi. Onko ihmisillä kokemuksia LähiTapiolasta ja vahingon sattuessa kuinka saaneet asiat hoidettua LähiTapiolassa? Tai muuta huomioitavaa tästä yhtiöstä?
Kommentit (9)
Vaihdoin just Ifistä Lähitapiolaan, kun tulee halvemmaksi. Vahingoista en osaa sanoa, kun en ole eläessäni tarvinnut korvauksia mistään.
Itselläni ei ole yhtään vakuutusta. Niistä ei kumminkaan mitään korvausta saa. Itse köyhänä työttömänä vähille rahoille on muutakin käyttöä kuin hukkaan menevät vakuutusmaksut.
On ollut vahikoja ja korvausten lisäksi ottivat projektin hoitoon.
Iso puu kaatui talon päälle tapanin myrskyssä. Ensin järjestivät firman joka tuli nopeasti pillkkoivat ison kuusen, hiioppi autolla nostivat paloissa sen pois. Peittelivät katon, kun siihen tuli useita reikiä ja muutaman pöivän päästä tuli firma joka korjasi katon.
Olisin itse ollut ihan kusessa mistä ja kuka tekisi mitäkin, kun ei olisi ollut kokemusta ja suhteita tekijöihin.
Olisin saanut pitää tuon puun, mutta en halunut, veivät kaikki havutkin pois...
Toinen puukin kastui ja taas puhelin soitolla homma toimi kitkatta ja nopeasti.
Autosta oli etuiskarin jousi hajonnut autotallissa. Soitto ja 40 minutin sisällä hunausauto tuli ja toi sijaisauton ja vei omani korjaamolle.
Telkkarin näytön ohjain hajosi, kotivakuutus korvasi mukisematta...
Nämä 15 vuoden aikana tässä yrityksessä
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ei ole yhtään vakuutusta. Niistä ei kumminkaan mitään korvausta saa. Itse köyhänä työttömänä vähille rahoille on muutakin käyttöä kuin hukkaan menevät vakuutusmaksut.
Niin siis sukulaiseni on maksanut vuosikymmeniä Pohjolan laajaa kotivakuutusta, eikä koskaan ole saanut mitään korvauksia mistään.
Lähitapiolasta on itsellä vaan hyviä kokemuksia. Pari kertaa ollaan jouduttu hakemaan korvauksia ja päätökset ja korvaukset on tullut todella nopeasti
Lähitapiola on tavallaan eri firma eri kaupungeissa ja eroja voi sikälikin olla.
Laskutus ja seuranta on tosi vanhakantaista asiakkaan kannalta ja voi kostautua, jos sinulla monta kohdetta ja teet muutoksia. En nyt varsinaisesti hauku, mutta itse vaihdoin pois.
Vierailija kirjoitti:
Lähitapiola on tavallaan eri firma eri kaupungeissa ja eroja voi sikälikin olla.
Laskutus ja seuranta on tosi vanhakantaista asiakkaan kannalta ja voi kostautua, jos sinulla monta kohdetta ja teet muutoksia. En nyt varsinaisesti hauku, mutta itse vaihdoin pois.
Mihin vakuutusyhtiöön vaihdoit? Mikä syy vaihtoon?
Meillä vakuutukset LähiTapiolassa. Hyvin ovat korvanneet vahingot. Maksuista saadaan paljon alennusta kun olemme keskittäneet kaikki vakuutukset sinne. Nuo Pohjolan bonukset ovat yhtä tyhjän kanssa. Menevät palvelumaksuihin.