Tinkikö se ahne Huutokauppakeisari taas halvalla roippeet huutokauppaansa
Kommentit (20)
Aki voisi laihduttaa huomattavasti, heliä taas kilot pukee paremmin.
Vierailija kirjoitti:
On siinä kuitenkin kauhea homma roudata ja asetella niitä kamoja ja lopulta myydä. Jos laskee työtunnit niin ei mitään huippuvoittoja jää.
Olen tosin katsonut vain yhden jakson.
ei jauhaa pskaa. Kato paljon tienasivat viime vuonna
oletko Markku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siinä kuitenkin kauhea homma roudata ja asetella niitä kamoja ja lopulta myydä. Jos laskee työtunnit niin ei mitään huippuvoittoja jää.
No paljonko?
Vierailija kirjoitti:
oletko Markku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No paljonko?
mieti sitä ja ota selvää, emmä niitä täällä julkase..
Aki näyttää tienaavan ~6500e/ kk ja osa palkasta tulee muualta kuin huutokaupasta.
Tekee jokapäivä töitä, myös iltaisin. Ajelee pitkin Suomea.
Ihan ok palkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletko Markku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No paljonko?
150 000€ yhteensä, onko sinusta kova palkka? Vai mitä rutiset?
En oo katsonut keisaria jotain kolmeen vuoteen. Hitto että aika kuluu sairaan nopeasti. Rupesi ärsyttämään koko keisari niin siitäkin pääsi kanavaa vaihtamalla. Piti ottaa jo hbo joksikin aikaa kun telkkarista tulee liian vähän katsomisen arvoista.
Ärsyttävää katsottavaa. Kinuaa tavaraa halvalla ja huutokaupassa käärii voitot.
Kuola valuen suu pielestä kusettavat typerää kansaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletko Markku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No paljonko?
Ovat viime vuosina tienanneet paremmin mitä moni muu. Sitä ei toi sun surina miksikään muuta.
Sillä on firma - ei ne liikevoitot sen ansioissa näy suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Kuola valuen suu pielestä kusettavat typerää kansaa.
vähän vääntävät vitsiä ja tavarat halvalla autoon. Ilmeisesti myyjien paine on kova tehdä kaupat että pääsee telkkariin
Tietysti käärii voitot. Mitä suurempi voitto, sen parempi. Tähän perustuu yritystoiminta. Eivät ne ihmiset, jotka myyvät, osattomiksi jää. Saavat ilmaista julkisuutta. Siellähän on jotain pikkujulkkista aina ja myös kirpputoriyrittäjiä, jotka ohjelman myötä saavat hyvää täsmäjulkisuutta vanhoista tavaroista innostuneiden katsojien parissa
Yksikään yrittäjä ei ole niin pöljä, että hyväntekeväisyyttä harrastaisi. Siitä seuraavat maksuvaikeudet ja konkurssi
En tiedä onko rehellisiä huutokauppaajia? Mutta ainakin amerikkalaisessa pawn stars ohjelmassa panttilainaamon pitäjät kertovat henkilölle, jos esine on arvokkaampi kuin se hinta, millä hän on valmis tavaran myymään. Huutokauppakeisari taas katselee jotain arvokasta arabian harvinaisuutta mummon tuvanpöydällä silmät kiiluen ja sanoo, ettei tuosta voi kymppiä enempää maksaa. Huijaustahan se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletko Markku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No paljonko?
Ovat viime vuosina tienanneet paremmin mitä moni muu. Sitä ei toi sun surina miksikään muuta.
Kyllä moni muu tienaa paljon paremmin (TV-ala) tai sanonu nyt joku TV-julkkis joka on tienannut vähemmän.
Aki vähän laskee luikuria ja lakanoille.
En siedä nähdä tätä pariskoa edes sen ohjelman mainoksissa. Pahinta et noita uusintojen uusintoja tulee joka päivä ja moneen kertaan,
inho vaan kasvaa entisestään mitä enemmän niitä jaksoja näkyy tv-ohjelmassa, vie tilaa miltään katsottavalta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko rehellisiä huutokauppaajia? Mutta ainakin amerikkalaisessa pawn stars ohjelmassa panttilainaamon pitäjät kertovat henkilölle, jos esine on arvokkaampi kuin se hinta, millä hän on valmis tavaran myymään. Huutokauppakeisari taas katselee jotain arvokasta arabian harvinaisuutta mummon tuvanpöydällä silmät kiiluen ja sanoo, ettei tuosta voi kymppiä enempää maksaa. Huijaustahan se on.
He eivät myy tavaraa huutokaupalla, siinä on se pieni ero.
Ja mitä nyt on katsonut tuota niin kyllä nuo myyjät pyytävät roinistaan ihan järjettömiä summia. Jos tuote ostetaan 5€ siitä pitää huutokaupassa saada vähintään 10€ mielummin enemmän koska riskitavaroitakin on.
Kenenkään tuotteita ei ole väkisin ostettu ja lähes jokainen on tietoinen minkä arvoinen esine on, jos ei kelpaa että Aki tarjoaa esineestä puolet sen arvosta kannattaa myydä itse.
Vaikuttaa siltä, että Heli ja Aki ovat sopineet seuraavaa: Jos heidän mielestään arvokkaan tavaran huuto-
hinta uhkaa jäädä pieneksi, Heli huutaa nopeasti korkean hinnan, muka ennakkotarjouksen. Näin tuote
jää heille itselleen odottamaan parempaa myyntihetkeä.
Ilahduin kun huomasin, että seuraavan kauden tekemisestä ei vielä ole tehty päätöstä. Eiköhän noita jo ole tehty ihan riittävästi. Ja liikaakin.