Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työhaastattelu työpaikan aulakahvilassa

Vierailija
09.10.2023 |

Siis mikä juttu... Olin haastattelussa ja haastattelija pahoitteli mulle, ettei ole nyt sopivaa vapaata tilaa meille niin mennään tonne kahvioon haastattelemaan. Täytyy sanoa, että keskittymiseni oli aika huonoa. Se kaikki hälinä, muiden ihmisten keskustelut, astioiden kolina... Ei jäänyt hyvä fiilis. Haastatteluun kutsutaan ja sitten onkin yllätys, ettei ole mitään vapaata tilaa jossa voisi olla rauhassa?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on kerran vakuutusasiantuntijan paikkaan haastateltu rautatieaseman ravintolassa, jossa oli enimäkseen me ja juoppoja. Aina joku juoppo yritti välillä tulla juttuun mukaan, mutta nätisti ohjattiin pois. Se oli oikeastaan tosi hyvä ja hauska haastattelu. Sain paikan. 😁 Tästä on jo aikaa. Nykyään muissa hommissa. 

Vierailija
82/84 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haastattelussa salaisuuksia kerrota 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vähän että et saa paikkaa. Olen itsekin ollut haastattelussa kun joku tuuraaja haastatteli jossain varaston nurkassa. Joko valinta oli jo tehty tai sitten ei oltu oikeasti palkkaamassa.

Mua haastateltiin juurikin aulakahvilassa ja haastattelija kertoi jo haastattelun päätteeksi, että mut on valittu. 

Vierailija
84/84 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut myös haastattelussa, joka pidettiin sen työpaikan ruokalassa. Hyvin meni ja sain paikan. Et ehkä anna kovin hyvää kuvaa itsestäsi työntekijänä, jos et pysty keskittymään hälinässä

Ei anna myöskään kovin hyvää kuvaa työnantajasta, jos ei pysty järjestämään haastattelupaikkaa, jossa työntekijän yksityiselämään kuuluvat asiat vuotaa ulkopuolisille. Kertoo, ettei haastateltavaa arvosteta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi