Kauniit naiset,leikitteletkö miehillä?
Olette haluttuja,muttette välttämättä halua sitoutua ensimmäisiin tarjolla oleviin.Sanotko heti ei vai pidätkö "ovea"raollaan?
Kommentit (49)
En, koska sillä ei saavuta mitään. Yhtäkkiä huomaat, että kaikki ikäisesi ovat jo pariutuneet, hyvässä työpaikassa, hankkineet lapset ja maksaneet asuntolainan. Sinä sen sijaan olet alkoholisoitunut ja asut edelleen vuokralla.
Olen ollut kaunis ja haluttu mutta mä oon myös aidosti kiva ihminen. En ole koskaan leikkinyt toisten tunteilla, mutta mun tunteilla on kyllä leikitty. Toisaalta osaan nyt arvostaa mun nykyistä miestä varmaan vielä enemmän kuin ilman niitä kokemuksia.
En varsinaisesti, mulle on aina täysin selvää kiinnostaako mies vai ei. Sellaista tilannetta ei ole koskaan ollut että tapailisin jotain miestä ja samalla katselisin parempia. Jos muut kiinnostavat edelleen, se tarkoittaa ettei mies kiinnosta riittävästi enkä näe järkeä jatkaa hänen kanssaan.
Sitä olen kyllä tehnyt että jos on pyydelty treffeille, olen saattanut antaa ymmärtää olevani kiinnostunut, vaikka olen heti tiennyt, etten tule ikipäivänä menemään treffeille kyseisen miehen kanssa. Tinderissä tein sitä että jos viestittelyvaiheessa ennen ekaa tapaamista sain sovittua paremmat treffit, ghostasin huonomman miehen.
Jos miehen sukuelimet eteeni saan, niin varmasti leikin miehellä. Nielen aina kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen pelaillut niin monien miesten kanssa etten kehtaisi edes todeksi myöntää. Nyt ns. toisella kierroksella olen hieman yrittänyt vakavoitua. Vanhat tapani istuvat silti tiukassa. Olen flirtti luonne ja nautin saamastani huomiosta. Sitoudun vain jos oikeasti rakastun.
Sama. Nyt neljäkymppisenä koettanut rauhoittua, mutta kyllä sieltä vaan se playeriluonne puskee läpi aika ajoin. Ja minkäs teet kun miehet hurmaantuu. Nautitaan nyt kun voidaan, pärjään hyvin omillani, joten ei ole pakko löytää miestä elättäjäksi. Rakastuessa olen sitten mitä uskollisin ja luotettavin puoliso.
LeikitteLIN.
Miesystäväni ovat aina olleet todella hyviä tyyppejä ja minä kusin kaikki suhteet ja petin.
Kunnes menin terapiaan ja kaivoin aidot syyt esiin pelleilylle ja miesten manipuloinille. Vuosia meni, luulen, että kasvoin henkisesti.
Nyt olen sitoutunut ja rakastani aidosti miestäni, en kato toisia, enkä pidä "ovea raolla".
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen pelaillut niin monien miesten kanssa etten kehtaisi edes todeksi myöntää. Nyt ns. toisella kierroksella olen hieman yrittänyt vakavoitua. Vanhat tapani istuvat silti tiukassa. Olen flirtti luonne ja nautin saamastani huomiosta. Sitoudun vain jos oikeasti rakastun.
Naisen seurahistoria,nuorena naisena miehet maksaa seurasta,keski-ikäisenä nainen löytää seuraa ilman miesten rahallista panostusta,vanhana nainen maksaa,että saa miesseuraa,Mieti tulevaisuuttasi,kaunis nainen.
Flirttailen joskus, mutta en leiki tunteilla
Ja sellainen miessatu tänään