Kauniit naiset,leikitteletkö miehillä?
Olette haluttuja,muttette välttämättä halua sitoutua ensimmäisiin tarjolla oleviin.Sanotko heti ei vai pidätkö "ovea"raollaan?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Miehet leikkii minulla. Minttu
Ymmärrän,tätä tapahtuu molempiin suuntiin,kyllä miehetkin pettää
Olen sanonut suoraan, jos en ole ollut romanttisesti kiinnostunut. Olen suhtautunut jokaiseen mieheen arvostavasti ja on jäänyt hyvät välit.
Pidän ovea raollaan vain sellaiselle, jonka haluan tavata
Jos liikkuisi yöelämässä, niin tulisiko jatkuvasti uusia ihastumisia ja rakastumiset. Eihän sellaista jaksaisi, pää menisi aivan sekaisin. Pidän enemmän rauhallisesta kotielämästä. En halua turhaan stimuloida tunne-elämääni ja lietsoa ihastumisia puolin tai toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet leikkii minulla. Minttu
Ja Mintut minulla.
En koskaan. Kävin yksillä Tinder treffeillä, ja löytyi tosi empaattinen ja ihana mies. Poistettiin heti omat profiilit, ja nyt on todella ihanaa kun voi tutustua toiseen, on paljon läheisyyttä ja hellyyttä, ja muutenkin nauttia ensihuumasta. Eli en.
Mielestäni en, mutta olen varmasti tehnyt virheitä ja satuttanut joitakin ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan. Kävin yksillä Tinder treffeillä, ja löytyi tosi empaattinen ja ihana mies. Poistettiin heti omat profiilit, ja nyt on todella ihanaa kun voi tutustua toiseen, on paljon läheisyyttä ja hellyyttä, ja muutenkin nauttia ensihuumasta. Eli en.
Onnea teille :-)
Mitä tällä leikittelyllä tarkoitetaan? Mielestäni ketään ei saa pitää löysässä hirressä.
Ei saa leikkiä rakkaudella! Raamatunkaan (korkea veisu) mukaan ei saa herätellä rakkautta silloin kun ei ole sen aika.
En halua leikitellä kenenkään kanssa, mutta tuntuu siltä, että työpaikoilla on aina joku mies, joka haluaa flirttailua kanssani ja jotenkin sitoa ajatukseni häneen. Mielestäni tuo on sellaista leikittelyä mitä ei pitäisi tehdä, mutta jotkut eivät voi vastustaa kiusausta ja haluavat testata viehätysvoimaansa ja saa saavat tuosta energiaa arkeensa.
Joku voi ottaa kevyenkin flirtin vakavasti.
En tarkoituksella, mutta on tosi vaikea särkeä toisen sydän kertomalla ettei kiinnosta. Joten yritän jotenkin hivuttaa tällaiset tuttavuudet pois. Ei siitäkään mitään tule.
Vierailija kirjoitti:
Se nyt ei ole kauniin naisen vika.
Nuorena leikittelin, paljonkin. Mutta en ole sitä enää tehnyt varmaan vuosikymneneen.
Opin aikanaan läksyni, kun kerran eräs mies johon itse rakastuin, leikitteli minun tunteillani, ja tajusin että tämähän on aika ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt ei ole kauniin naisen vika.
Etenkin, kun moni mies tulkitsee normaalin ystävällisen käytöksen flirtiksi.
Kyllä mä tunnustan härskisti käyttäväni miehiä hyväksi. Mulle maksetaan illalliset ja viinit ja mm yksi mies halusi ostaa minulle kenkiä.
Olen illallistanut Kämpissä rikkaan juristin kanssa ja rikkaan pankkiirin kanssa eräässä toisessa paikassa. Kaikki miehet maksaneet kiltisti kaiken.
Molemmat olisivat haluneet suhteen mutten halua sitoutua vielä
Periaatteistani huolimatta tuollaista on varmasti tullut joskus tehtyä. Toisen ihmisen kokemuksesta ja tunteista ei voi tietää, jos asiasta ei puhuta suoraan, ja harvoinpa sitä puhutaan. Tosin itse olen kertonut aivan suoraan, etten ole romanttisesti kiinnostunut, jos joku on kertonut olevansa vakavassa mielessä minusta kiinnostunut. Tätä tapahtui muutaman kerran nuorena.
Teini-ikäisenä koin huumaavaa vaihetta kun aloin saada pojilta ja miehiltä positiivista huomiota sen jälkeen kun olin kokenut peruskoulussa poikien kiusaamista ja pilkantekoa. En tiedä olenko silloin loukannut jotakuta. Myöhemmin yksi poikaystävä sekosi kun jätin hänet siksi, koska hän oli henkisesti niin epävakaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä tunnustan härskisti käyttäväni miehiä hyväksi. Mulle maksetaan illalliset ja viinit ja mm yksi mies halusi ostaa minulle kenkiä.
Olen illallistanut Kämpissä rikkaan juristin kanssa ja rikkaan pankkiirin kanssa eräässä toisessa paikassa. Kaikki miehet maksaneet kiltisti kaiken.
Molemmat olisivat haluneet suhteen mutten halua sitoutua vielä
Minullekin kerran yksi osti treffien aikana 400 euron kengät. Tiesin, että toisia treffejä ei tule, mutta otin silti kengät vastaan.
En leikittele miehillä. Se on aika helppoa, koska en liiku missään yökerhoissa tai vastaavissa, vaan viihdyn iltaisin kotona.