Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauniit naiset,leikitteletkö miehillä?

Vierailija
08.10.2023 |

Olette haluttuja,muttette välttämättä halua sitoutua ensimmäisiin tarjolla oleviin.Sanotko heti ei vai pidätkö "ovea"raollaan?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko juossut pää edellä kiviseinään

Vierailija
2/49 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen pelaillut niin monien miesten kanssa etten kehtaisi edes todeksi myöntää. Nyt ns. toisella kierroksella olen hieman yrittänyt vakavoitua. Vanhat tapani istuvat silti tiukassa. Olen flirtti luonne ja nautin saamastani huomiosta. Sitoudun vain jos oikeasti rakastun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap-Pasi lukee lähinnä Harlekiini-romaaneja ja muodostaa maailmankuvansa niiden avulla.

Vierailija
4/49 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa.

Vierailija
5/49 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt niin joskus aikoinani. Eikä harmita yhtään. 

Vierailija
6/49 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Minusta en ole. Mutta jos miehet ihastuvat usein tulisesti ja en raaski tai kehtaa sanoa heti tylysti, he voivat jäädä liehakoimaan.

Monet ajattelevat että minulla on useampi mies kuvioissa, mutta ne ovat vaan ihailijoita kenelle en ole mitään vakavampaa luvannut saati tehnyt. Näin saan tahtomattani huonon ja flirtin maineen.

Vierailija
7/49 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet leikkii minulla. Minttu

Vierailija
8/49 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen

tai

Leikittelettekö

Vierailija
9/49 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet leikkii minulla. Minttu

Ja Mintut minulla.

Vierailija
10/49 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Minulle on ollut nuoresta asti tärkeää, etten leiki kenenkään tunteilla. Muutamia virheitä ole tehnyt, mutta tuollaiset periaatteet minulla on ollut.

Vierailija
11/49 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. On kaksi vaihtoehtoa EI ja kyllä. "EI" on niistä todennäköisin täällä Suomessa. En mene edes tapaamaan jos ei kiinnosta. Nuorena meni juttelemaan vaikkei kiinnostanut. On minuakin torjuttu nuorempana. Ja nuorena pelimies esti muiden jatkon, oli esteenä.

Vierailija
12/49 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Vaikka vastasin noin, en siis deittaile tai tapaa miehiä. Nunnana.

Vierailija
13/49 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En halua miesten jäävän pyörimään ympärilleni, jos en ole kiinnostunut heistä.

Vierailija
14/49 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen pelaillut niin monien miesten kanssa etten kehtaisi edes todeksi myöntää. Nyt ns. toisella kierroksella olen hieman yrittänyt vakavoitua. Vanhat tapani istuvat silti tiukassa. Olen flirtti luonne ja nautin saamastani huomiosta. Sitoudun vain jos oikeasti rakastun.

ja rakastumisia arvatenkin tulee lähestulkoon ei koskaan ja useammin miehen kanssa olo perustuu johonkin hyötyyn.

Vierailija
15/49 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja rakastumisia arvatenkin tulee lähestulkoon ei koskaan ja useammin miehen kanssa olo perustuu johonkin hyötyyn.

Juu, miehen saamaan hyötyyn elämänlaadussa ja pituudessa.

Vierailija
16/49 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö kaunis nainen ei saisi edes flirttailla, kun miehille voi tulla paha mieli, kun ei lohkea seksiä?

Vierailija
17/49 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette pelailleet? Mun sydän särkyy jo pelkästä ajatuksestakin, että leikkisin jonkun tunteilla tai nolaisin miehen, joka kertoo tunteistaan.

Vierailija
18/49 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, miehen saamaan hyötyyn elämänlaadussa ja pituudessa.

Painuhan sinä Riitta siitä nyt muualle mesoamaan, minkä minä sille voin jos Pentti juo

Vierailija
19/49 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin vahingossa tähän. Saatan olla jossain valossa nätti, mutta kysymys taisikin olla nuorille ja kauniille. Hupsis.

Vierailija
20/49 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastunut elämässäni kerran aiemmin ja nyt huomaan, että se on tapahtumassa uudelleen. Sen tietää esim. siitä, että ilmoitan muille miehille, että tapailen toista. Vaikka en aktiivisesti hakisi muiden miesten huomiota niin sitä tulee kysymättäkin.