Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan harrastanut seksiä miehen kanssa joka painaa

Vierailija
01.09.2008 |

noin 125kg, miten onnistui? Mietin tätä kun ehkä tilanne pian edessä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himot sanelee ja sitä vaan jaksaa ja jaksaa joskus useampia sessioita peräkkäin.

Luulen että sun urheilullinen miehesi on piilohomo tai bi jos ei oikein "jaksa" touhuilla.

Ap kun kysyit tuota juttua miten onnistuu niin vastaan että monen kokoisia miehiä on vastaan tullut ja ei ketään ole ylipaino estänyt rakastelemasta.

Onhan se niinkin että jos on himokas vastakappale niin ulkonäölliset asiat ei käväise edes mielessä jos persoona viehättää.

Vierailija
22/31 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 193 cm ja painaa 135 kg, vahvat jalat ja tiukka takapuoli, masua on edessä. Päivittäiseen treeniin kuuluvat esim. painonnosto, juoksu, kyykkyhypyt, kuulantyöntö, keihäänheitto ym. Kunto ei tosiaan lopu kesken, edes sängyssä. Minä en alle 100 kiloisiin vilkaisekkaan, sillä ne voi punnita neuvolassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua itseäni ahdistaa olla alla, varsinkin jos mies on kokonaan päälläni. Emme siis kovin usein ole ns. perinteisessä lähetyssaarnajassa. Mutta muuten ei ongelmia minkäänlaisia.

Vierailija
24/31 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ihan purematta niele noita teidän juttuja. Tottakai himo on tärkeää ja estetiikka varmasti seksin ihanuudessa aivan yliarvostettua, mutta en usko, että ylipainoinen kaljamaha kuitenkaan on kenenkään petikumppanifantasia numero yksi. Mutta onhan se tosi ihanaa, että jos jakaa petinsä möhköfantin kanssa niin häntä myös hurjasti haluaa....

Vierailija
25/31 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"suorittamaan" seksiaktin. Ei täällä kukaan ole mistään jumalolennoista puhunut mitään? Toisaalta, aika harva normaalipainoinenkaan, vaikka olisikin esteettinen ilmestys, on mikään seksin ylijjumala kyvyiltään ja taidoiltaan.

Eiköhän me kaikki olla aika keskinkertaisia ja hyvä niin, se riittää useimmille. En ole itsekään varmaan mikään estetiikan riemuvoitto, vaikka olenkin hoikka. Ei se yksin tee autuaaksi. Aika harvalla toteutuu fantasiat ja toiveet täysin kaikilla elämän alueilla ja jos täydellistä tavoittelee ulkonäössä, ei voi kuin turhautua ja tuntea riittämättömyyttä.

Vierailija
26/31 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin kykenevä harrastaa seksiä vaimoni kanssa ja hän on todella tyytyväinen

asentoja on monia , minulla on ihan normaalikokoinen penis mutta tiedän jos laihdutan esim 50kg kaikki on helpompaa,sairastuin vuonna 2000 ja siksi tuli painoa runsaasti nyt olen tiputtanut pikkuhiljaa painoa alas koska voin pikkuhiljaa harrastaa liikuntaa ja ruokavliomuutos kiitos siitä ystävien kannustuksesta.

Tiedän että naisen silmään ei ole paras näky isokokoinen mies ainakaan kaikkien,

ja itseäni hävettää kulkea kaupoissa kaupungilla jne jne kun ihmiset katsoo tulee paha olo ym...

Mutta vaikka mises on lihava ja vatsaakin on niin seksi voi sujua ihan normaalisti.

Vierailija
27/31 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

118-kiloinen, lähes kaksimetrinen "ladonovi" miehenä. Toki vatsakummulle on kertynyt vähän ylimääräistä, mutta ihan sopusuhtainen vartalo hänellä on. Ei mikään läski. Ihan normaalisti onnistuu seksi.

Vierailija
28/31 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 173cm/109kg ja kaikki seksin suhteen menee oikeasti hyvin!!

Siinä voi olla muille ihan ihmettelemistä,mun puolesta ihmetelkööt. Itse olen 160cm/56kg.

Yleisin asentomme on perinteinen lähetyssaarnaaja,sit paljonkin lusikka-asentoa ja mä päällä,eli eiköhän kaikki normaalit asennot suju...

Enkä oikein käsitä miksei sujuisi.

Vierailija
29/31 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttämättä mitään tekemistä kaljan kanssa - ainakaan meillä. Mulla siis mieheni sairastaa diabetestä ja se kerryttää massaa keskivartaloon - ylä ja alapuolella on hoikka poika 117 kg:sta huolimatta.

Mieheni ei edes juo olutta:) Konjakkia, viskiä ja joskus hyvää viiniä ruuan kanssa.

16

Vierailija
30/31 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee asian vierestä, mutta siis diabeteshan ei ole syy lihomiselle eikä läskin kertymiselle johonkin tiettyyn paikkaan.

Liika ruoka (tai herkut) lihottaa, syö sitä kroonisesti sairas tai terve ihminen.

terveisin diabeetikon vaimo

Vierailija
31/31 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpi seuraus - en ole lääkäri. Maha ei tunnu läskiltä, on ihan kiinteä mutta silti näkyvä kupu. Itse miellän läskin sellaiseksi hyllyväksi.

Sen kuitenkin tiedän että mieheni syö normaalia kotiruokaa (olemme tosi tarkkoja ruokavaliosta), leipä ehkä pahin "herkku". Eikä senkään päällä ole kuin kinkkua tms kevyttä. Usein hänen ruoka-annoksenta on jopa pienempi kuin minulla (olen 63kg). Ilman tuota keskivartalolihavuutta olisi hoikka yli 100kg (huom, pituutta siis lähes 2m).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi