Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan harrastanut seksiä miehen kanssa joka painaa

Vierailija
01.09.2008 |

noin 125kg, miten onnistui? Mietin tätä kun ehkä tilanne pian edessä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

max 85 kg mulle kiitos

Vierailija
2/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksu tulis siitä hyllymisestä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painan 51 kg. Ei mitään ongelmaa ollut koskaan. Joskus mies päällä ollessaan laittaa vahingossa liikaa painoa päälleni, mutta silloin vain taputan selkään, niin ukko tajuaa laittaa enemmän painoa käsilleen. Nukkuessaan mies on meinannut pari kertaa liitskata minulta keuhkot lyyttyyn :)

Vierailija
4/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä ap tarkoitti onnistumisella. Tietty sit jos ongelmana on mahamakkarat ym.niin se on eri asia. Oma 118 kg mieheni on kaksimetrinen ja lihaksikas, ei lihava. Kalu ei huku yhtään läskien alle, eli siitä puolesta ei ole kokemusta...

Vierailija
5/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ukko pystyi vaan kyljellään hommiin.

Vierailija
6/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakappaleenakin vielä 123 kiloinen. Repikää siitä.

Vierailija
7/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asento, joka ei enää onnistu, on seisaltaan sylikkäin :)

Vierailija
8/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla muistakin samankokoisista! Ja hommat hoituvat meilläkin, jopa monessa eri asennossa ja monta kertaakin. Tämä tietysti voi aiheuttaa kauheaa ahdistusta painonvartijahysteerikoissa, mutta aivan oikeasti myös lihavilla ihmisillä on eroottista elämää!

Ap:n kysymykseen vastaisin ajatuksella, joka sopii ihan minkä tahansa kokoisen ihmisen kanssa sukupuolielämää aloittaessa: Kannattaa olla alusta asti rehellinen. Jos joku juttu ei tunnu kivalta, niin siitä pitää heti alussa hienovaraisesti vihjata, että nyt ei oikein tunnu kivalta. Aivan yhtä tärkeää on myös kertoa, jos joku juttu tuntuu hyvältä. Nautinnollisia hetkiä teille molemmille!

Vierailija
9/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanko kysyä, miten te JAKSATTE??

Minun mieheni on hoikka ja hyvin urheilullinen. Ja hänelle rakastelu on aika raskas urheilusuoritus... Ja itsekin olen huomannut, että jos kunto on pohjalla, niin ei sitä oikein jaksa...

Vierailija
10/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja muillekin, joita kiinnostaa, että ihan hyvin jaksamme. Rakastelu on toki kivaa kuntoilua, mutta jos sanojasi lainaten, se alkaa olemaan "aika raskas urheilusuoritus", suosittelisin pientä keskittymistä itse olennaiseen siinä rakastelussa, siis nautiskeluun ja hellyyteen. Koittakaapa joku kerta ihan vain hyväillä toisianne, ilman sitä urheilu-osuutta.

Vierailija
11/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai seurustellut aikaisemmin vain laihojen kanssa?

Vierailija
12/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten tuo selviää kokeilemalla.

Vierailija
13/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun mieheni on 2m pituinen ja painaa 117kg. Ilman db:lle tyypillistä keskivartalolihavuutta on hoikkasäärinen ja pienipeppuinen. Ja erinomainen rakastaja!! Eipä ole valittamista.

Lihavuutta ja painavuuttakin on on montaa sorttia, jos miehellä olisi leveä persus ja löllät jalat niin ei minunkaan mieleni tekisi lähikontaktiin.

Vierailija
14/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanko kysyä, miten te JAKSATTE??

Minun mieheni on hoikka ja hyvin urheilullinen. Ja hänelle rakastelu on aika raskas urheilusuoritus... Ja itsekin olen huomannut, että jos kunto on pohjalla, niin ei sitä oikein jaksa...

Vierailija
15/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä minäkään ihan normipainossa ole mutta kuitenkin noin 5kg ylimääräistä.

ja koskaan ei ole ollut mitään ongelmaa... kaikki asennotkin onnistuu... jotkut vaan tuntuvat toisia peremmilta joten ne käytössä useimmin.

pääsääntöisesti 2-3 kertaa viikossa.

mies on ollut suhteemme aikana painavampikin eikä ole koskaan erottista puolta haitannut paino.

Vierailija
16/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aikanani seurustellut kundin kanssa, joka painoi jotain 120kg - tosin silkkaa lihasta. Hartiat leveet ku ladonovet, lantio kapea, mutta reiden valtavat... Kaverin hauiskin oli paljon paksumpi kuin mun reiteni XD Ja minä pikku tirriäinen painan alle 50kg. En ees tukehtunut lihavuoren alle :P

Vierailija
17/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt noin painava, mutta 110 kg (190 cm) ja hyvin onnistuu! Ei mitään ongelmia asentojen tai kestävyyden/ jaksamisen suhteen. Itse olen 60 kg/170 cm. Minusta mieheni ei edes ole lihava!

Vierailija
18/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 190cm/ 120kg, ja suurin osa massasta on lihasta. Tekee fyysisesti raskasta työtä ja urheilee. Harteikas, paksut reidet ja käsivarret jne. Ei siis ole maha edessä, vaikka painoa noin paljon.

Mun mielestä on ihanaa sekstailla vahvan miehen kanssa, siis vaikka mullakin painoa päällä aivan turhan paljon, niin tämä mies kyllä saa mut pidettyä asennossa kuin asennossa.. ;)

Vierailija
19/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä mitenkään estä tai haittaa harrastamasta seksiä. On 190cm pitkä ja muutenkin rotevarakenteinen. Vatsa on sellainen kiinteä pallomaha eli läskiä ei roiku missään. Hassua olettaa muutenkaan, että tuon painoinen ihminen olisi joku inhottava läskikasa. Pitempi ihminen voi painaa enemmän näyttämättä silti kovin lihavalta.

Niin ja seksi sujuu loistavasti. Ihanaa olla ison miehen sylissä kun en itsekään ole ihan pikkuinen :)

Vierailija
20/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän monet ylipainoiset harrastavat liikuntaa ja jopa raskasta ja vaativaa sellaista. Kuntoilu on heille "rankempaa" kuin normaalipainoiselle, joten siinähän se kunto kasvaa paremmin kuin normaalipainoisella pulliaisella.

Siten ylipaino sinänsä ei varmaankaan vaikuta siihen, miten seksielämä sujuu jaksamisen näkökulmasta. Tosin merkittävä ylipaino voi vaikuttaa hormonitoimintaan ja haluun - ei tietenkään kaikilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan