Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan ulkoista vanhenemista

Vierailija
08.10.2023 |

Olen 37-vuotias nainen ja pelästyin ihan minusta otettuja kuvia, iho ei ole enää kuin 25-vuotiaalla. Iho näyttää väsyneeltä ja rasittuneelta. En haluaisi vanheta enää yhtään ulkonäöllisesti. Tiedän olevani pinnallinen mutta tuntuu kamalalta ajatus että esimerkiksi 10 vuoden päästä nuorelta näyttämiselle voi sanoa hyvästit. Liikun kyllä päivittäin na olen urheilullinen ja kroppakin hyvä.

Kai se on tosiasia että nuoret naiset saavat eniten sitä huomiota juuri sen takia kun on nuori ja nuoren näköinen. Miten nauttia muutenkin vanhenemista kun ei fyysinenkin kunto tule olemaan yhtä hyvä. Inhoan kolotuksia, kropan eri vaivoja ja kipuja jne. Ja tulevat vaihdevuodet. Oksettaakin koko ajatus. En halua mummoutua vaan pysä nuorekkaana. Onkohan minulla joku ikäkriisi meneillään.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta totutella ajatukseen, että rumemmaksi vain muutut. Se vie aikaa hyväksyä se, mutta voin kertoa, että 10 vuoden päästä näytät paljon vanhemmalta.

Se onkin pahin juttu tässä :( Ap

Ei ole.

Älä sure. Kymmenen vuoden päästä sinulla on uusia murheita ja ulkonäkö ei aidosti tunnu enää niin tärkeältä. Ystäväpiiristäsi kuolee ihmisiä, jotkut sairastuvat vakavasti. Ehkä omaan elämääsi astuu iso kriisi, terveyteen, talouteen tai muuhun liittyvä. Ehkä sinulla on kipuja, itselläsi tai tai läheiselläsi suuri menetys. Ehkä haluat tehdä kaikkesi, että läheisesi voisi paremmin - tai että voit helpottaa omia kipujasi, ovat ne sitten fyysisiä tai vaikkapa henkisiä. Se on elämää, ja ikä tuo suhteellisuudentajua.

Sitä oppii iloitsemaan pienistä asioista. Että voi syödä, hengittää, kävellä, pitää kissaa sylissä, soittaa ystävälle. Nuo eivät ole itsestäänselvyyksiä. Lääkärissä käyntikin ja terveystarkastukset ovat vuosi vuodelta pelottavampia, että löytyykö jotain.

Ei peilistä täydykään ikuisesti katsella rypytön naama. Ei tarvitse olla missi voidakseen olla tyytyväinen itseensä. Olkaamme myös armollisia toisiamme kohtaan. Jos tapaat tuttavan, joka vuosien varrella tuntuu "vanhentuneen" enemmän kuin joku toinen, muista että takana voi olla vaikka mitä!

Vierailija
62/78 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://i.pinimg.com/736x/e4/6f/10/e46f10e1b66e5a552e47f1056d687e8a.jpg

Haluaisin vielä 60-vuotiaana näyttää tältä.. upeaa miten pitkään monet naiset pysyvät notkeina kuin pajun vitsat. Ap

Mun mielestä tuo näyttää vanhemmalta. Kroppa on kyllä säilynyt hyvin.. Miksi et voisi näyttää? Liikuntaa ja terveellistä ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että oot jonkinlaisessa murroksessa.. tää ikä on nimenomaan sitä, kun ulkoinen alkaa menettää merkitystä ja sitä alkaa enemmän katsoo elämää sisältä käsin. Kypsymistä. Näin mulle tapahtui.

Vierailija
64/78 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap tutustunut Senjafaceimageen? Suosittelen.

Lisäksi kun panostaa hyvään ihonhoitoon niin ulkoisia muutoksia pystyy kyllä hidastamaan.

Vierailija
65/78 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on kaksi vaihtoehtoa:  joko vanhentua ja rupahtaa tai kuolla niin nuorena, ettei ole kerinnyt vielä rupsahtaa.

Vierailija
66/78 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sulla mutakin elämässäsi on kuin ulkonäkö? Ei sillä, ettäkö ulkonäöllä ei olisi mitään väliä, mutta ehkä sen merkitys ei ihan niin suuri ole.

Joillekin ei ole mutta minulle on aika iso osa, siis nuoremmalta näyttäminen. Menisin kyllä kauneusleikkaukseen mutta ei ole tarpeeksi vielä rahaa siihen. Ap

Mini-facelift Etelä-Koreassa tehtynä ei ole mitenkään erikoisen kallis. Itsekin olen harkinnut.

Vierailija
67/78 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin nyt täällä vakuutellaan toisilleen että vain kauniit naiset panikoi vanhenemista 😂😂😂 Aivan aivan... Mikä ettei, jos siitä tulee parempi mieli, jatkakaa.

Vierailija
68/78 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ne kutosen naiset pelkää vanhenemista? Nuorena ja simpsakoina menevät hämärässä jotakuinkin, mutta ikääntyminen vie senkin vähän.

Vierailija
69/78 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässä on kaksi vaihtoehtoa:  joko vanhentua ja rupahtaa tai kuolla niin nuorena, ettei ole kerinnyt vielä rupsahtaa.

Niinkuin Marilyn Monroe teki... nuorena seksisymbolina kuoli eikä vanhana.

Vierailija
70/78 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutama vinkki:

Retinoli, aurinkorasva, kosteutus.

Kasvojooga (kato vaikka ennen ja jälkeen kuvia jos et usko) https://glowinface.com/face-yoga-before-after/

Ei nämä konstit sinua välttämättä 25-vuotiaan näköiseksi saa takaisin mutta ainakin parantavat paljon ulkonäköä ja tekevät nuorekkaamman näköiseksi.

Vierailija
71/78 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu hyi hitto... vanhat ihmiset on rumia. Miehet on aina nuorten naisten perään iästä riippumatta. 

Vierailija
72/78 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta olet saanut elää ihmisarvoista elämää vuosia siinä harhassa, että olet muuten pätevä kuin ulkonäkösi vuoksi. Itse rumana miehenä olen koko viisikymmenvuotisen elämäni saanut kuulla kelvottomuudestani ja rumuudestani.

73/78 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

37-vuotias on vielä melko nuori. Olen itse 45, ja ulkonäköni on vieläkin nuorekas.

Mutta jos saan pysyä elossa, niin onhan se ulkoinen vanheneminen edessä lähitulevaisuudessa. Ei se kiva ajatus ole, mutta toisaalta odotan sitä että joudun tavallaan nöyrtymään siihen. Minulla on ihan liian turhamainen ajatusmaailma ulkonäköni suhteen. Hyvä vain että aika nujertaa minut.

Vierailija
74/78 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo 5 vuotta nuorempien ihmisten vieressä näyttää jo ihan tunnistamattoman vanhalta. Ei tunnu enää kivalta joutua valokuviin edes.

Vierailija
75/78 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta totutella ajatukseen, että rumemmaksi vain muutut. Se vie aikaa hyväksyä se, mutta voin kertoa, että 10 vuoden päästä näytät paljon vanhemmalta.

Se onkin pahin juttu tässä :( Ap

Se ei ole lähimainkaan pahin juttu tässä ;)

Vierailija
76/78 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun on alettava rakentaa identiteettiäsi muunkin kuin ulkonäön ja miesten huomion varaan. Sitä kutsutaan henkiseksi kasvuksi. 

Vierailija
77/78 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jaksanut aina hämmentää se että kuka aikuinen nainen edes haluaa sellaista huomiota mitä miehillä on tarjota 12-22 vuotiaille? Enemmän se seksin perässä juokseminen yököttää.

Ei niitä nuoren naisen perässä juoksijoita kiinnosta se kuka nainen oikeasti on tai minkälaisen elämänkumppanin hänestä voi saada, kaikki kulminoituu vaan yhteen asiaan.

Vierailija
78/78 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä kun nainen on yleensä 37 vuotiaana jo aika rupsahtanut mutta mies alkaa olemaan vasta komeimmillaan siinä iässä kun iän tuoma karisma alkaa näkyä ja parrassa on muutama harmaa karva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan