Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan ulkoista vanhenemista

Vierailija
08.10.2023 |

Olen 37-vuotias nainen ja pelästyin ihan minusta otettuja kuvia, iho ei ole enää kuin 25-vuotiaalla. Iho näyttää väsyneeltä ja rasittuneelta. En haluaisi vanheta enää yhtään ulkonäöllisesti. Tiedän olevani pinnallinen mutta tuntuu kamalalta ajatus että esimerkiksi 10 vuoden päästä nuorelta näyttämiselle voi sanoa hyvästit. Liikun kyllä päivittäin na olen urheilullinen ja kroppakin hyvä.

Kai se on tosiasia että nuoret naiset saavat eniten sitä huomiota juuri sen takia kun on nuori ja nuoren näköinen. Miten nauttia muutenkin vanhenemista kun ei fyysinenkin kunto tule olemaan yhtä hyvä. Inhoan kolotuksia, kropan eri vaivoja ja kipuja jne. Ja tulevat vaihdevuodet. Oksettaakin koko ajatus. En halua mummoutua vaan pysä nuorekkaana. Onkohan minulla joku ikäkriisi meneillään.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on hyvä päivä kuolla.

Vierailija
2/78 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me sitä vihataan. Se päivä, kun et enää tunnista itseäsi valokuvasta 😨. Ja siitä hetkestä alamäki vaan jyrkkenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla mutakin elämässäsi on kuin ulkonäkö? Ei sillä, ettäkö ulkonäöllä ei olisi mitään väliä, mutta ehkä sen merkitys ei ihan niin suuri ole.

Vierailija
4/78 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joskus joillekin käy niin että ajatusmaailma kypsyy iän mukana myös. Toivotaan että olet yksi heistä.

Vierailija
5/78 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sulla mutakin elämässäsi on kuin ulkonäkö? Ei sillä, ettäkö ulkonäöllä ei olisi mitään väliä, mutta ehkä sen merkitys ei ihan niin suuri ole.

Joillekin ei ole mutta minulle on aika iso osa, siis nuoremmalta näyttäminen. Menisin kyllä kauneusleikkaukseen mutta ei ole tarpeeksi vielä rahaa siihen. Ap

Vierailija
6/78 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta totutella ajatukseen, että rumemmaksi vain muutut. Se vie aikaa hyväksyä se, mutta voin kertoa, että 10 vuoden päästä näytät paljon vanhemmalta.

Vierailija
7/78 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta totutella ajatukseen, että rumemmaksi vain muutut. Se vie aikaa hyväksyä se, mutta voin kertoa, että 10 vuoden päästä näytät paljon vanhemmalta.

Se onkin pahin juttu tässä :( Ap

Vierailija
8/78 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se onkin pahin juttu tässä :( Ap

Niin onkin. Totuus ei ole aina kivaa. Nykyään halutaan paeta faktoja ja uskoa satuihin, mutta ihminen vanhenee edelleen, kuten on aina tehnyt.

Vierailija
9/78 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lua David Sinclairin kirja Elinkaari. Aika iso osa vanhenemisesta on periaatteessa estettävissä.

Vierailija
10/78 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset vanhenevat.

Maailma on täynnä ruttuihoisia, puolikaljuja ja pallomahaisia miehiä. 

Vierailija
11/78 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa, että stressaat muutenkin asioita. Krooninen stressi tutkitusti vanhentaa ihmistä nopeammin. Suosittelisin jonkinlaista elämänasenteen muutosta tai hankkimaan apua.

Vierailija
12/78 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa, että stressaat muutenkin asioita. Krooninen stressi tutkitusti vanhentaa ihmistä nopeammin. Suosittelisin jonkinlaista elämänasenteen muutosta tai hankkimaan apua.

Kieltämättä stressi on viimeaikoina ollut paljon läsnä.... perheen kanssa ei mene hyvin, töissä on hektistä jne. Ap

Vierailija
13/78 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, huomasin juuri käsien ihon olevan kuivahko. Terv. 67v

Vierailija
14/78 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lua David Sinclairin kirja Elinkaari. Aika iso osa vanhenemisesta on periaatteessa estettävissä.

Iso kiitos tästä kirjavinkistä, vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta.

Vierailija
15/78 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 71 ja välillä ihmettelen, kuka vanha sukulainen peilistäni katsoo. Hoidan ihoani niin hyvin kuin voin ja uskokaa tai älkää, mutta kauniilla meikillä saan itseni ihan nätin näköiseksi vieläkin

ja ihon heleäksi. Omasta mielestä! Vanhakin voi olla kaunis, ei sitä ikää eikä vanhenemista kukaan voi estää. Hifuhoitoja olen ottanut, mutta kirurgit saavat pysyä kaukana. Asenne on se mikä ratkaisee. Esim. tanssitunnit ovat yhtä nautinnollisia kuin ennenkin. Minusta on kiva olla nainen, edelleen., vaikka joka vuosi tulee ikää lisää, kuten meille kaikille. Näillä mennään, itse kukin.

Vierailija
16/78 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä sillä miesten huomiolla tekee? Puoliso katsoo rakastaan tietenkin vaalenpunaisten linssien läpi, mutta mitä tekee ihminen ventovieraan huomiolla? Kaunis, eroottinen, what ever voi olla missä iässä vaan.

Minä tykkään meikata ja laittautua ja tyytyväinen olen vaikken nuorelta tytöltä näytäkään. Kaunis olen silti.

N37

Vierailija
17/78 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisesti: miesten ällöttävä kuolaaminen perääsi vähenee

Vierailija
18/78 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta miehet huomioi kaiken ikäisiä naisia. Työkaveri on +50 ja jatkuvasti joku mies lirkuttelemassa hälle 🙄

Vierailija
19/78 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin paitsi, ettei se ole "ällöttävää kuolaamista", kun kyseinen mies on komea. Ja juuri sitä moni nainen tuleekin ikävöimään.

Vierailija
20/78 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin paitsi, ettei se ole "ällöttävää kuolaamista", kun kyseinen mies on komea. Ja juuri sitä moni nainen tuleekin ikävöimään.

No enpä nyt sanoisi 😂😂 Hyväkäytöksinen mies voittaa mallipojun koska vaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän