Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hittoa? Ystävä kertoi tänään ettei ole koskaan kärsinyt ulkonäköpaineista

Vierailija
07.10.2023 |

En tiedä, uskoako edes. Vaikka hän on minulle tärkeä, en pidä nyt niin kauniina että olisi varaa ajatella noin. Oletko itse samanlainen tai tunnetko ketään naista joka on ulkonäköpaineista omasta mielestään vapaa? On varmaan kyllä mukavaa.

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa laittaa asiat tärkeysjärjestykseen eikä ole median orja. Osaa ajatella itse. Keskittyy siihen mitä haluaa itse elämältä, ei siihen mitä muut ajattelee. Siinä salaisuus. Ei ulkonäössä.

Vierailija
2/97 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kärsinyt ulkonäköpaineista koskaan eikä myöskään suurin osa naispuolisista ystävistäni ja kavereistani. Muutama on laihuttanut normaalimittoihin, mutta sekin terveyssyistä eikä ulkonäön takia.

Ulkonäköpaineet eivät koske fiksuja naisia, joilla on tärkeämpääkin tekemistä tässä maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään. Toinen tykkää toinen ei. Toki asiaa helpottanut että olin 18-25 v ihan nätti ja hoikka. Nyt 35v+ iskee se ikäkriisi.

Vierailija
4/97 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Olen ihan nätti/tavis. En super kaunis. Riittää minulle. Ehkä korkealla älykkyysosamäärälläni on myös jotain tekemistä sen kanssa, etten mieti ulkonäköasioita juuri koskaan, enkä ymmärrä niistä vouhottamista.

Vierailija
5/97 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kärsinyt ulkonäköpaineista. Saman miehen kanssa ollut teinistä saakka, 4 lasta saatu. Töissä raksalla niin ei tarvitse laittautua oikeastaan koskaan. Normaalipainoinen ja urheilen oman hyvinvoinnin takia. Ihan tavallinen naama, ei ruma, mutta ei erityisen kauniskaan. Miksi kokisin paineita?

Vierailija
6/97 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on älykkäämpää ajateltavaa kuin oma ulkonäkö. En ymmärrä itsekeskeisiä ja pinnallisia ihmisiä yhtään.

Vierailija
7/97 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei varaa ajatella niin, ootpas jotenkin ilkeä.

Vierailija
8/97 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kärsinyt ulkonäköpaineista. Saman miehen kanssa ollut teinistä saakka, 4 lasta saatu. Töissä raksalla niin ei tarvitse laittautua oikeastaan koskaan. Normaalipainoinen ja urheilen oman hyvinvoinnin takia. Ihan tavallinen naama, ei ruma, mutta ei erityisen kauniskaan. Miksi kokisin paineita?

Niin ja unohtui mainita ettei minulla ole koskaan ollut mitään some tilejä

Vierailija
9/97 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut missi tai malli, vaan sellainen kivannäköinen, jolla on aina ollut vientiä.

Ei siis ole ollut ulkonäköpaineita.

Vierailija
10/97 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuavatkohan kaikki edes tässä hyvin pitkälle ulkonäkökeskeisessä kulttuurissa olevansa siinä niin syvällä, etteivät edes huomaa mukautuvansa normeihin.

Vierailija
11/97 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko ulkonäköpaineiksi se, että kriiseilee mitä pukee päälle? Onko hiukset hyvin? Onko hiukset harjattu? Meikkaaminen? Sopiiko housut paidan väriin? Jne.

Vierailija
12/97 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseähän aloitan aina päiväni kauhistelemalla silmäpussejani... Eli heti herätessä alkaa ulkonäköpaineet. Onnekkaita ovat he, jotka eivät moisia ajattele.

Vierailija
13/97 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin olettaisin, että tavallisten näköisen ei tarvitse ottaa paineita ulkonäöstään juurikin sen vuoksi, että ei erotu juuri joukosta. Hyvin rumat yksilöt saattavat kärsiä ulkonäöstään ja toisaalta hyvin kauniit joutuvat ottamaan paineita ulkonäöstään, koska he kokevat, että heiltä odotetaan sitä kauneutta. Ulkonäöstään voi hyvin kauniille ihmiselle tulla rasite. Ihmiset kun eivät ikuisesti pysy nuorena.

Vierailija
14/97 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä voin sanoa, etten koskaan ole tuntenut yhtään naista, jolla olisi ulkonäköpaineita.

Vierailija
15/97 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan katson mitä päälleni laitan ja meikkailen, mutta mitään kriisiä en tunne.

Sillä mennään mitä on.

Vierailija
16/97 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole ollut koskaan mitään ulkonäköpaineita. Tietysti tässä auttaa se, että omaan kauniit kasvot, ei finnejä teininä, hammasrautoja, ei silmälaseja ( silmälasit ovat toki seks i  k käitä ), normi liikunnalla hoikka, lihaksikas keho, alakerta osaston kokoon olen tyytyväinen, näin viiskybäsenä paksut hiukset. 

Geenilottoahan tämä on, ymmärrän hyvin ulkonäköpaineista kärsiviä, varsinkin tyttöjä ja naisia. 

Vierailija
17/97 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole mielestäni kärsinyt ulkonäköpaineista koskaan. Kiitos ihanille vamhemmilleni, isosiskolleni ja upeille ystävilleni, että näin on. Minut on kasvatettu viisaasti ja viisaaksi, joten tottakai pidän huolta itsestäni, mutta siinäpä se, en muista edes ajatella asiaa sen enempää. Aina ja kaikkialla olen omana itsenäni mennyt ja hyväksynyt täysin myös muut juuri sellaisina kuin he ovat.

N49

Vierailija
18/97 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kärsinyt ulkonäköpaineista juuri lainkaan elämäni aikana. Ei se tarkoita, että olisi jotenkin erityisen kaunis, vaan että on osannut olla tyytyväinen itseensä sellaisena kuin on. Olen ihan tavallinen ja se on ollut ihan hyvä.

Vierailija
19/97 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on riittävän vahva itsetunto, ei kärsi tuollaisesta.

Vierailija
20/97 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään koskaan ole kärsinyt ulkonäön suhteen. Joskus harmittelen painonnousua ja jotain pieniä juttuja, mutta olen nyt 44 vuotiaana tyytyväisempi kuin koskaan ulkonäköön. En meikkaa enkä käy kampaajalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän