Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stefan Lindfors Elämäni biisissä

Vierailija
07.10.2023 |

On aika eriikoista käytöstä.

Kommentit (290)

Vierailija
181/290 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stefan Lindfors on nälkäinen anorektikko, joka luulee, että elää pelkällä vedellä.

Siksi ihan kamalan levoton mies.  Lahjakas mutta nälkiintynyt

Vierailija
182/290 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla Nazarenko Lindforssille napakasti : " Sä et saa siirtyä mun viereen." viisaa sormellaan meetkö kauemmas siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/290 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Känniääliöt ovat pöhöttyneitä, huumehemmot laiheliineja. Kumpiakaan ei pitäisi ottaa suoriin lähetyksiin.

Pieleen meni sillanpään kohdalla, lihava nar kkari se on ainakin.

Vierailija
184/290 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotoilija : " Mun piti sanoa että kärleken är allt, mutta kun totesin että täällä on paljon yleisöä joka ei ehkä ymmärrä mitä se tarkoittaa niin. . ."

Juontaja : "Rakkaus on kaikki."

Muotoilija " Älä nyt sinä ! Ku kysyit multa!"

Juontaja:  "Hetken saat vielä puhua."

Muotoilija : " Rakkaus on kaaaiiikki."

Juontaja: " Se on se. Oikein hyvä."

Vierailija
185/290 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva palsta ei petä koskaan. Juuri ajattelin miten hirveä käytös ko ihmisellä. Ihan kuin jonkun aineen vaikutuksen alaisena.

Täällä havaitaan kaikki poikkeamat ympäristössä.

Vierailija
186/290 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päätin, kun mua pyydettiin tähän, että mä en aio etsiä tarinaa mun elämästä Elämäni Biisille, koska niin tulee todennäköisesti kaikki muut tekemään .

Vaan mä mietin päinvastoin et mä haluan löytää biisin joka yksinomaan kertoo minusta. Ja mun elämäni kohtalosta."

Vierailija
187/290 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Pitihän se arvata, että Suomi-urpot täällä kilvan loukkaantuvat kaikkien puolesta, kun joku heidän ihanassa lempiohjelmassa ei käyttäytynytkään samalla tavalla kuin kaikkien pitää käyttäytyä. Onhan se nyt hirmu noloa, kun presidentti ja kaikki... vetäkää nyt ttu päähän ja kasvattakaa pallit!

Jos näin kovasti yksi tv-ohjelma sylettää, niin kannattaa siirtyä Radio Suomen merisään kuuntelijaksi."

Kyllä. Mieluummin sitä tosiaan kuuntelee Merisäätä kun jotain kiukuttelevaa kolmivuotiaan tasolla kommunikoivaa aikuista joka kesken tv-lähetyksen vaatii päästä pissalle.

Vierailija
188/290 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Hyvin tuo Katja osaa paimentaa tuota Stefania. Ihan päihteissä tuo Stefan.

Katjalla on ollut omatkin lapset pueniä, joten osasi käsitellä.

Vierailija
189/290 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oli kyllä pettymys.

Täälä vasaroin suojalasit päässä ja hitsaushanskat käsissä tuon outouden Marlille suunnittelemia mehulaseja tuusankappaleiksi.

Meni maku miistä vaikka muuten tykännyt niiden puhtaasta ja pelkistetystä muotoilusta[/quote]"

"Haha!

Ilman tätä välikohtausta en olisi edes tiennyt, että mullakin jotakin hänen suunnittelemaansa kulho, joka on nimeltään vielä sopivasti EGO. En kestä, mulla on Stefan Lindforsin Ego kotona! 😬[/quote]!

Oliks se ämpärin kokoinen se kulho

Vierailija
190/290 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä kiinnostaa joku nevöhööd käpy

Vierailija
191/290 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Pitihän se arvata, että Suomi-urpot täällä kilvan loukkaantuvat kaikkien puolesta, kun joku heidän ihanassa lempiohjelmassa ei käyttäytynytkään samalla tavalla kuin kaikkien pitää käyttäytyä. Onhan se nyt hirmu noloa, kun presidentti ja kaikki... vetäkää nyt ttu päähän ja kasvattakaa pallit!

Jos näin kovasti yksi tv-ohjelma sylettää, niin kannattaa siirtyä Radio Suomen merisään kuuntelijaksi."

Kyllä. Mieluummin sitä tosiaan kuuntelee Merisäätä kun jotain kiukuttelevaa kolmivuotiaan tasolla kommunikoivaa aikuista joka kesken tv-lähetyksen vaatii päästä pissalle.

Luulisi tosiaan että lindforsin ikään päästyä osaisi edes jollain lailla käyttäytyä sen hetken kun on telkkariohjelmassa vieraana?

Olisin veikannut aineita mutta mistä minä tiedän kun en tunne tuota ukkoa ollenkaan. Melkoinen nousuhumalainen riehakkuus tuolla näytti olevan päällä, johtui se sitten mistä tahansa. 

Vierailija
192/290 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oli kyllä pettymys.

Täälä vasaroin suojalasit päässä ja hitsaushanskat käsissä tuon outouden Marlille suunnittelemia mehulaseja tuusankappaleiksi.

Meni maku miistä vaikka muuten tykännyt niiden puhtaasta ja pelkistetystä muotoilusta

"

"Haha!

Ilman tätä välikohtausta en olisi edes tiennyt, että mullakin jotakin hänen suunnittelemaansa kulho, joka on nimeltään vielä sopivasti EGO. En kestä, mulla on Stefan Lindforsin Ego kotona! 😬!

Oliks se ämpärin kokoinen se kulho

Varmaan myös niin hauras että se hajoaa omia aikojaan jos puhut liian kovaa ja teräviä sanoja?

Vierailija
193/290 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Hyvin tuo Katja osaa paimentaa tuota Stefania. Ihan päihteissä tuo Stefan.

Katjalla on ollut omatkin lapset pueniä, joten osasi käsitellä.

Aiheeseen liittyen tai liittymättä jossain toisessa telkkariohjelmassa oli vieraana sekä mira luoti että muistaakseni tää ufc wannabe jonka nimeä en muista. Huvitti kun noiden piti yöpyä nuuksiossa yksi tai pari yötä keskenään ja tää ufc wannabe hajoili ihan täysin siihen telttailuun jo ekana yönä jostain kumman syystä. Luoti otti homman rennosti kun on kuulemma lapset kotona ja on tottunut olemaan reagoimatta jokaiseen lasten kiukunpuuskaan. 

Vierailija
194/290 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä kunnon rojuissa.

Vierailija
195/290 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettö aikuinen mies kehtaa käyttää noin!!!

Kesken kaiken olis pitänyt päästä pissalle, ja voi kun se sohvakaan ei ollut hänen suunnittelemansa. Ja tapa millä hän istua röhnötti kengät jalassa sohvalla. Puhumattakaan  kaikesta skeidasta, jota suustaan päästeli.

Vierailija
196/290 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjahan sanoi lähetyksessä että Stefan hänet sai houkuteltua tähän ohjelmaan. Eli lienevät sitten hyviäkin tuttuja?

Toivottavasti eivät kuitenkaan käy samalla nappikupilla

Eikä sanonut! Se puhui tanssimisesta. Stefan oli ennen ohjelmaa houkutellut mukaan tanssimaan ja siellähän se Halonen veri pienet jammailut.

Vierailija
197/290 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suuren persoonan" tarinan piti olla niiin omaperäinen mutta se oli sekava ja aivan liian pitkä sekä vailla koukuttavaa ponttia. Jäi "tavisten" tarinoiden varjoon. Mikä huumori esimerkiksi Salla Nazarenkon ja Tarja Halosen tarinoissa.

Vierailija
198/290 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stefanhan oli Jörn Donnerin kaveri, joten on ilmeistä, mistä hän on omaksunut näitä elkeitä.

Vierailija
199/290 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spiidiä vai kokkelia?

On ihan luonnostaan tuommoinen, ei ole eka kerta.

ADHD

Vierailija
200/290 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä päätin, kun mua pyydettiin tähän, että mä en aio etsiä tarinaa mun elämästä Elämäni Biisille, koska niin tulee todennäköisesti kaikki muut tekemään .

Vaan mä mietin päinvastoin et mä haluan löytää biisin joka yksinomaan kertoo minusta. Ja mun elämäni kohtalosta."

Narsisti 😅 eli kunnon kusipää