Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastuin toiseen mieheen ja olen toipumassa siitä

Vierailija
07.10.2023 |

Rakastuin toiseen mieheen. Omassa suhteessani olosuhteet olivat sellaiset, että tilanne oli huonolla tavalla otollinen. Olin tahtomattanikin toisen miehen seurassa hyvin paljon ja tilanne pääsi kehittymään.

Oma puolisoni tietää asiasta ja sitä on käsitelty yhdessä ja myös ammattiavun kanssa.

Toinen mies ihastui myös minuun. Hänen kanssaan emme ole enää tekemisissä.

Mutta kaiken kaikkiaan rakastuminen toiseen mieheen, vaikka oma suhde ei ollut millään tavalla huono (vain arkinen), oli itselleni lähes traumaattinen kokemus. En toivo kenellekään parisuhteessa elävälle samanlaista tilannetta, niin ravisuttavaa se oli.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta jäi pois, että jos joku on kokenut vastaavaa niin ymmärtää varmaan miten paljon se voi vaikuttaa, vaikka olisi päässyt elämässä eteenpäin. Ap

Vierailija
2/3 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samankaltaisesti kävi minulle. Tilanne oli otollinen ja tunteitani en voinut kieltää. Toiminnan tasolla rakastuminen ei johtanut pitkälle. Erosin kuitenkin silloisesta miehestäni. En halunnut häntä enää, kun toinen oli vallannut mieleni. Tuo rakastumisen kohde ihastui myös minuun, mutta jäi liittoonsa. Olen nyt yksinhuoltaja ja tapailen uusia ihmisiä. Lopulta kävi ihan hyvin. Näin on parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän samankaltaisesti kävi minulle. Tilanne oli otollinen ja tunteitani en voinut kieltää. Toiminnan tasolla rakastuminen ei johtanut pitkälle. Erosin kuitenkin silloisesta miehestäni. En halunnut häntä enää, kun toinen oli vallannut mieleni. Tuo rakastumisen kohde ihastui myös minuun, mutta jäi liittoonsa. Olen nyt yksinhuoltaja ja tapailen uusia ihmisiä. Lopulta kävi ihan hyvin. Näin on parempi.

Uskon, että näillä rakastumisilla voi olla jokin merkitys. Oma suhteeni vaati päivitystä ja pohtimista.

Minuun ihastunut mies erosi puolisostaan, uskon että se oli hänen kannaltaan hyvä asia.

Mutta se kaikkien tunteiden käsittely oli itselleni todella vaikea prosessi. Ap