Mikko Leppilammen vaimo on lähempänä Mikon tyttären kuin Mikon ikää
Mikko itse taas on lähempänä Beatan äidin kuin Beatan ikää.
Kommentit (15)
Joskus jossain dokkarissa / haastattelussa antoi ymmärtää että beata on vaan joku hoito.
Sitkeesti likka jaksoi roikkua mukana
Jossain vaiheessa Beatalle käy Chachit, ja sitten on perheenäidillä päiväkahviaikaan kiireitä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus jossain dokkarissa / haastattelussa antoi ymmärtää että beata on vaan joku hoito.
Sitkeesti likka jaksoi roikkua mukana
Ehkä Mikko tajusi nolostella sitä, että hän vähän niinkuin seurusteli tyttärensä kaverin kanssa.
Niin on. Mitä sitten? Eipä nuo ainut pari ole, jolla tilanne on tuo.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät kiihotu mummuista
Miksi Katri Helenan mies sitten on roikkunut Katrissa jo ainakin kymmenen vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät kiihotu mummuista
Miksi Katri Helenan mies sitten on roikkunut Katrissa jo ainakin kymmenen vuotta?
Ei siihen kiihottumista tarvita, että käy mummun kanssa kalassa.
Beata olisi saanut nuoremmankin miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitkeesti likka jaksoi roikkua mukanaEhkä Mikko tajusi nolostella sitä, että hän vähän niinkuin seurusteli tyttärensä kaverin kanssa.
17-vuotiaan silmissä 28-vuotias on ikäloppu. Ei todellakaan mitään kaveri-ikää.
Mitä sitten? Mikko on haastatteluissa sanonut, että Beatalla on ollut suuri vaikutus hänen onnellisuuteensa. Ja se näkyy. Mikko on onnellinen ja työrintamalla riittää töitä näyttelijänä. Comeback -elokuva tuli juuri teattereihin, Lahti 2001 -sarja televisioon, Hautalehden toinen kausi valmistuu ja uusi elokuvaroolikin on jo tiedossa.
Keikkojakin tekee näyttelemisen ohella, ensi viikolla Mikko ja Anna-Maija Tuokko esiintyvät Turun Filharmonisen Orkesterin solisteina Hollywoodin hurmaa -konsertissa.
https://tfo.fi/fi/news/2023-10-06_hollywoodin-hitteja-mikko-leppilammen…
Vierailija kirjoitti:
Beata olisi saanut nuoremmankin miehen.
Muttei yhtä seksikästä ja lahjakasta kuin Mikko Leppilampi.
Ihana esimerkki! Itse oon 46-vuotias nainen ja kiinnostunut eräästä 30-vuotiaasta miehestä. Ikä on vain numero, eikö vain Mikko?
Mikko olisi varmaan valinnut Beatan äidin, ellei hän olisi jo naimisissa :-D