Stefan Lindfors Elämäni biisissä
Kommentit (290)
Todella vaivaannuttava jakso! Tämä sekopää pilasi täysin hyvän ohjelman. Kyllä otti päähän miksi tuollainen idiootti täydessä pöllyssä päästetty suoraan lähetykseen, huh hu.
Toivottavasti ei enää tälläistä tapahdu jatkossa.
Katja Ståhlberg ei sovi juontajaksi liian ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Levottomat jalat kuin Putinilla.
Ja katsoin hänen silmiään .
Ne pyörivät päässä !
Kuka täysjärkinen nostaa jalat sohvalle kengät jalassa? Ja muka olisi pitänyt päästä k...lle kesken ohjelman. Eli täys kahjo!
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla kännissä tai jossain aineissa...
Juuri tämä, jatkuva jano, otti Stählinkin vesipullon, kaipa jotain "nappeja " nauttinut , oli niin outoa käytöstä, ei hallinnut keskustelutasoa, vinkui muitten puheenvuorojen väliin, lotusasennossa kengät jalassa sohvalla , jota ei sanojensa ole itse suunnitellut, vääntelehtimistä, sohvalla kiemurtelemista, mitenhän vahvoja aineita itse asiassa ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän siellä ole takahuoneessa jotain imaistu sieraimeen ennen lähetystä.
Eikä niin vähän...
Sai haluamansa huomion. On niitä ihmisiä, joille kaikki julkisuus on hyväksi. Nyt täälläkin kirjoitellaan ja mainitaan hänen nimensä, mikä on hänenlaiselleen tärkeää. Tietoisesti esiintyi provosoivasti . Juontaja piti tilannetta hyvin kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle oli yllätys kun googletin häntä, niin ei ollutkaan Tom of F.inland miehiä. Oli niin sen oloinen. Ilmeisesti myös lapsia jonkun naisen kanssa? Mutta joo, käytös oli ihan kamalaa. Oli ottanut varmaan muutakin kuin alkoholia.
Bi-seksuaali, ihan omien sanojensa mukaan.
Sitä mitä suuremmassa määrin, miehiä pussailee erilaisissa tilaisuuksissa, mutta pääsi aikanaan koulunsa jälkeen julkisuuteen menemällä sänkyyn maailmankuulun miesmuotoilijan kanssa, siis homon kanssa ja sai jopa ruman lamppunsa hänen kauttaan esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa. Presidenttikin mukana.
Miksi presidentin kanssa viihdeohjelmassa pitäisi olla jotain muuta kuin oma itsensä?
Ja tuoko oli korrektia käytöstä? Hän oli paitsi presidentin seurassa, myös lukuisten tv:n katsojien edessä.
Näitkö muiden vieraiden myötähäpeälliset ilmeet ja vinot hymyt? Osa jo kuittailikin.
Jos on olevinaan niin täydellinen, niin jotain kunnioitusta sentään, kaikille läsnäolijoille. Fiksuuteen kuuluu käytöstapojen hallinta ja noudattaminen. Joi Katjan vedetkin, melkoinen herrasmies, vai?
Vääntelehti kuin apina, jalat sohvalla, lootusasennossa. Järkyttävä. Miten joku luulee, että shokeeraa jotenkin positiivisesti, esittäen kai jotain suurta taiteilijaa? Olis tarvinnut puhalluttaa ainakin ja lopuksi huumetesteihin. Ei se ennen ihan noin yököttävä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä päätin, kun mua pyydettiin tähän, että mä en aio etsiä tarinaa mun elämästä Elämäni Biisille, koska niin tulee todennäköisesti kaikki muut tekemään .
Vaan mä mietin päinvastoin et mä haluan löytää biisin joka yksinomaan kertoo minusta. Ja mun elämäni kohtalosta."
Narsisti 😅 eli kunnon kusipää
Ja eihän ohjelman nimikään ole kuin Elämäni biisi ;D
Onko hänellä ADHD, kun oli niin levoton?
Stefan on vaan oma itsensä. Pitäiskö alkaa itsekunkin muuttamaan persoonaansa? Kun olen töissä, olen tämä, vapaalla olen sit tämä, kotona tämä jne... eri ihminen missä sitten onkin..
Vierailija kirjoitti:
Katja Ståhlberg ei sovi juontajaksi liian ilkeä.
Katja on paras. Ei mikään tekopirteä riehuja, vaan oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Stefan on baareissa kovaan ääneen kailottanut, että ei halua asua Suomessa täällä junttilassa, vihaa Suomea ja suomalaisia. Haluaa New Yorkiin tai Nizzaan. Maksattaa juomisen niillä, jotka jaksavat kuunnella hänen juttujaan. Hyvin kovaääninen ihminen ja intrusiivinen eli huutelee muiden pöytiin ja osallistuu keskusteluihin vaikka kukaan ei kysyisi tai huomioisi häntä. Surullinen, mutta kuitenkin vastenmielinen hahmo.
Mikä häntä estää lähtemästä sinne New Yorkiin tai Nizzaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stefan on baareissa kovaan ääneen kailottanut, että ei halua asua Suomessa täällä junttilassa, vihaa Suomea ja suomalaisia. Haluaa New Yorkiin tai Nizzaan. Maksattaa juomisen niillä, jotka jaksavat kuunnella hänen juttujaan. Hyvin kovaääninen ihminen ja intrusiivinen eli huutelee muiden pöytiin ja osallistuu keskusteluihin vaikka kukaan ei kysyisi tai huomioisi häntä. Surullinen, mutta kuitenkin vastenmielinen hahmo.
Mikä häntä estää lähtemästä sinne New Yorkiin tai Nizzaan?
Varmaan sama "este" kuin kaikilla niillä muillakin, jotka haukkuvat Suomea juntiksi sontamaaksi, josta on pakko päästä pois niin äkkiä kuin mahdollista. Silti eivät lähde minnekään, vaan jatkavat valitusta.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Hyvin tuo Katja osaa paimentaa tuota Stefania. Ihan päihteissä tuo Stefan.
Katjalla on ollut omatkin lapset pueniä, joten osasi käsitellä.
Katjalla on myös varmasti kokemusta piripäiden paimentamisesta. Katjalle kyl iso peukku siitä miten rautaisella otteella ja ammattitaidolla piti tilannetta hanskassa.
Oli kännissä ja lisäksi halusi esittää hirveän erikoista persoonaa. Vähän lapsellista.
Ohjelma alkaa olla jotenkin väsähtänyt. Kaikki musiikkiesityksetkin on sovitettu perusiskelmäksi eikä ole enää sellaista yritystä mitä alussa oli. Alussa nähtiin välillä hienompia musaesityksiä. Myös vieraat alkaa olla osittain aika tylsiä hahmoja. Tämän kauden jälkeen turha enää jatkaa.
Tässä taas nykyajan esimerkkejä nuorille kuinka ollaan aikuisia.
Saisi luvan pyytää anteeksi koheltamistaan .
Levottomat jalat kuin Putinilla.
Ja katsoin hänen silmiään .
Ne pyörivät päässä !