Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stefan Lindfors Elämäni biisissä

Vierailija
07.10.2023 |

On aika eriikoista käytöstä.

Kommentit (290)

Vierailija
281/290 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljettiin telkku tyypin takia.

Vierailija
282/290 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa Big Brotheriin Andy, Miina, Johanna Tukiainen ja Stefan. Kaikkien aikojen katsojaennätys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/290 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stefan Lindforsilla on ADHD. Googlaa ! Ei ole käytöshäiriö vaan sairaus. Yllättävän monella luovalla ihmisellä ja näyttelijällä on ADHD.

Siis mullakin on ADHD, mutta en silti käyttäydy ylimielisesti tai huomiohakuisesti. Tai leiki Jörn Donneria.

Vierailija
284/290 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

`Oma itsensä` ja viihdeohjelma ei minusta ole oikeutus huonolle käytökselle. Mauttomuuden huippu oli, kun pissalle olis pitänyt päästä ja istuma-asento. Ihan kuin olis ollut jonkinlainen performanssi meneilläään: Katsokaa kaikki minua!

Kyllä tuo on narsismia, eikä ADHD.

Vierailija
285/290 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta ADHD-tyyppiä. Kaikki fiksuja. Se ei ole tekosyy itsekkyydelle saati perseilylle.

Vierailija
286/290 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolouden huipentuma 

Epäonnistunut taiteilija. Olin samaan aikaan Taikissa kuin tuo. Opet lelli sitä, ja siitä odotettiin jotain todella suurta. Erityisesti suomenruotsalaistaustaiset opet piteli tuota silkkihansikkain. Se suosiminen oli ihan jotain käsittämätöntä, tuo sai tehdä omia projektejaan eri laitoksilla hyppelehtien, ja henkilökunta teki yötäpäivää sen töitä, kun me muut ei saatu apua, vaikka osa olisi todella tarvinnut, kun kaikki taiteilijat ei oo käsityöläisiä. Ja osaahan tuo suomea, kun on käynyt suomenkielisiä kouluja ja sillä on ollut suomenkielisiä vaimoja. Aksentti on ruotsalainen.

Vierailija
287/290 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tulee nykyään Stefusta mieleen se Kaverille ei jätetä -sarjan jakso, jossa on ilmiselvä parodia Stefanista suuruudenhulluna, mutta laiskana ja ylimielisenä suunnittelijana. Martti Suosalo näyttelee tyyppiä uskottavasti.  Kato kaikki menee läpi, kun olet vain yli-itsevarma ja aggressiivinen ja puhut muilta vastaväitteet hiljaisiksi. 

BTW Ko. Peteliuksen sarjassa on kyllä monia klassikkovetäisyjä. Lähtien vaikkapa pariskunnasta Siimes- Valkama ja Martti Suosalo Andymccoy -tyyppisenä huumehörhönä. Ihania kaikki.

Vierailija
288/290 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Ahvenanmaalaista sivistyskulttuuria tarjolla,

onhan sillä itsetunto kohdillaan kun valkonen tiukka t-paita piällä tuon ikäsellä ukolla 🤦🤡

Ei tuossa asussa mitään erikoista ollut kyllä.

Paitsi että vaatetus oli kesäasu, äijä hikoili kuin pieni sika ja ryysti vettä jatkuvalla syötöllä. Mitäköhän oli tullut nautittua, heh. 

Huvitti, kun ensin oli ryystänyt oman vesipullonsa tyhjäksi, nappasi Katjan vesipullon. 

Vierailija
289/290 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin vaihtamaan kanavaa, harmitti kun tuo on muuten lempiohjelmani, nyt en pystynyt katsomaan. Hullu mikä hullu.

Vierailija
290/290 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Kuvitelkaa jos vieraana on vaikka Miina Äkkijyrkkä ja Andy Mc Coy?

Kaksi persoonaa, joilta en odota edes normaalia käytöstä ja silti mun puolesta voivat olla ohjelmassa.

Minä olen ihan päässyt Miinan kanssa juttelemaan. Kyllä hän ainakin minun ja muiden seurassa oli todella rento. Persoonallinen toki eikä kukaan varmaan odotakaan häneltä mitään Miss Suomen käytöstä Universumeissa.

Minäkin Miinan kanssa montakin krt ja kyllä tuli elimet haistateltua ties kelle. Aivan seko ihminen