Kenen se kapula kuuluu nyt sitte laittaa kassalla
Kommentit (116)
Laitan kapulan edessä olevan jälkeen jos sitä ei ole. On hankalaa laitaa kaksi kapulaa, esim. vielä itseni jälkeen.
Sen, joka ehtii. Toki ihanteellista olisi, että se edellä menevä laittaisi, se olisi merkkinä siitä, että nyt on kaikki tuotteet hihnalla. Mutta mä en ota itse tästä stressiä, eli jos edellä menevä on lopettanut, eikä laita kapulaa, niin ei mun kroppa paljoa rasitu siitä, että nostan sen kapulan sekä ennen että jälkeen omien ostosten.
Luonnollisesti sen kuka on maksu vuorossa, tietää että tässä on nyt minun kaikki ostokset ja laittaa kapulan, ei pitäisi olla vaikeata.
Selkein olisi, että edellä oleva laittaa, niin silloin tietää, että edellä olevan ostokset oli siinä, niin voin laittaa omani.
Edellä olevan kuuluu laittaa sillä en halua maksaa jonkun mummon korppuja ja kaalia.
Ihan se ja sama. On tässä maailmassa vähän isompiakin huolia, ei kannata tehdä kaupassa käymisestä ongelmaa.
Ww3 alkamassa ja vauvassa mietitään kassakapuloita
Ja sinne pakkaamaan EI MENNÄ ennen kuin ostokset on maksettu! Sieltä maksamaan tuleminen kestää teillä ikuisuuden. Ja sitten aletaan näppäilemään jotain tunnuksia tai pahimmassa tapauksessa maksetaan käteisellä 🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisesti sen kuka on maksu vuorossa, tietää että tässä on nyt minun kaikki ostokset ja laittaa kapulan, ei pitäisi olla vaikeata.
Niinhän sitä luulis, mut ei. Lähes aina joudun itse laittamaan. Ei ne välitä varmaan edes ajatella semmosia.
Vaatii kyllä erikoislahjakkuutta kehittää kaupan kapulasta ongelmia
Vierailija kirjoitti:
Sen, joka ehtii. Toki ihanteellista olisi, että se edellä menevä laittaisi, se olisi merkkinä siitä, että nyt on kaikki tuotteet hihnalla. Mutta mä en ota itse tästä stressiä, eli jos edellä menevä on lopettanut, eikä laita kapulaa, niin ei mun kroppa paljoa rasitu siitä, että nostan sen kapulan sekä ennen että jälkeen omien ostosten.
Nimenomaan näin. Normaali terve ihminen ajattelee tällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ww3 alkamassa ja vauvassa mietitään kassakapuloita
Et ole tulitauosta lukenut?
Vierailija kirjoitti:
Heikompi laittaa.
Se laittaa joka ei halua maksaa muiden ostoksia.
Nuijien.
Minä osaan jättää hihnanlevyisen raon edellisen tavaroihin ja takanylkyttäjän pidän kärrylläni loitolla, kapulanne voitte työntää sinne minne...
Joillekin on äärettömän vaikeaa tajuta, että se laitetaan omien ostosten perään.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinne pakkaamaan EI MENNÄ ennen kuin ostokset on maksettu! Sieltä maksamaan tuleminen kestää teillä ikuisuuden. Ja sitten aletaan näppäilemään jotain tunnuksia tai pahimmassa tapauksessa maksetaan käteisellä 🤦🏻
Ja sitten valitetaan, kun on niin hitaita pakkaajia, että kumpikin puoli kassahihnasta on täynnä ja kolmannen asiakkaan tuotteet olisivat tulossa jo kassasta läpi. Päättäkääs nyt pitääkö niitä ostoksia pakata jo ennen maksamista vai vasta maksamisen jälkeen...
Hätä housun.