Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stefan Lindfors Elämäni biisissä

Vierailija
07.10.2023 |

On aika eriikoista käytöstä.

Kommentit (290)

Vierailija
261/290 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stefan Lindforsilla on ADHD. Googlaa ! Ei ole käytöshäiriö vaan sairaus. Yllättävän monella luovalla ihmisellä ja näyttelijällä on ADHD.

Vierailija
262/290 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADHD. Googlaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/290 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ihme kiukuttelija ja vänkääjä.

Minä sain sellaisen vaikutelman, että hänellä on kuulossa jotain vikaa. 

Luovan alan ihmiset eivät osaa aina pönöttää. Voi olla, ettei hänellä myöskään taipunut suomi niin hyvin kuin olisi pitänyt. Suomi ei ole hänen äidinkielensä. 

Minua ei haitannut hänen pyörimisensä. Ennen vanhaan häntä olisi sanottu luonnonlapseksi. Mielestäni koossa ollut porukka oli hyvä ja nautin siitä, kuinka innoissaan he olivat. Jos jonkun ulkomaalaisen olisi pitänyt arvata presidentti niin hän olisi varmaan luullut rauhallista Salla Nazarenkoa presidentiksi. 

Diandran ja orkesterin versio Uralin pihlajasta oli upea!

Vierailija
264/290 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin ohjelman vasta tänään Areenasta. Ja nyt lukaisin läpi tämän ketjun. En voi muuta kuin naurahdella monille hurskastelijoille. Lindfors oli oma itsensä. Mieleeni tuli, että taitaa ukolla olla jopa tupla-adhd. Oli se sellaista sähläämistä. Mutta kuten jotkut totesivat, Katja piti ohjat tiukasti näpeissään. Tuli mieleeni, että monen kirjoittajan mielestä tuossakin ohjelmassa pitäisi istua hiljaa ja nöyrästi polviaan katsellen  kädet ristissä kuin kirkossa. Luultavasti vain yhden vieraan käytös miellytti av-mammoja, sen Sanna S...n, jolla oli venäläinen sukunimi. Mutta kukin taaplaa tyylillään. 

Aiheesta poiketen: Kerrankin Irinalla oli sopivan pitkä ja muutenkin mukavan näköinen mekko yllään. Eikä esiintyminen muutenkaan ollut rääkisteyä kuten monesti muulloin.

Se oli Salla Nazarenko, ei mikään Sanna S. Eikä ollut venäläinen sukunimi. Kaikk

Ex-miehensä Nazarenko on Tsernobylin Pripjatin kaupungin selvinneistä, jolle ei tullut syöpää eikä mitään muutakaan joihin ydinonnettomuusalueella olleet sairastuivat. Sukunimen perusteella ukrainalainen.

Vierailija
265/290 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni Halosella on jokin tules-sairaus, joka rajoittaa liikkumista. Jos on kroonisia kipuja niin ei voi istua ohjelman ajan liikkumatta selkä suorana, vaikka olisi ollut presidentti.

Vierailija
266/290 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

" Pitihän se arvata, että Suomi-urpot täällä kilvan loukkaantuvat kaikkien puolesta, kun joku heidän ihanassa lempiohjelmassa ei käyttäytynytkään samalla tavalla kuin kaikkien pitää käyttäytyä. Onhan se nyt hirmu noloa, kun presidentti ja kaikki... vetäkää nyt ttu päähän ja kasvattakaa pallit!

Jos näin kovasti yksi tv-ohjelma sylettää, niin kannattaa siirtyä Radio Suomen merisään kuuntelijaksi."

Kyllä. Mieluummin sitä tosiaan kuuntelee Merisäätä kun jotain kiukuttelevaa kolmivuotiaan tasolla kommunikoivaa aikuista joka kesken tv-lähetyksen vaatii päästä pissalle.

Ei tuo nyt niin vakavamielinen ohjelma ole, etteikö yksi erikoisempi persoonallisuus mahtuisi mukaan. Minua lähinnä huvitti.

Vierailija
267/290 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla kännissä tai jossain aineissa...

Juuri tämä, jatkuva jano, otti Stählinkin vesipullon, kaipa jotain "nappeja " nauttinut , oli niin outoa käytöstä, ei hallinnut keskustelutasoa, vinkui muitten puheenvuorojen väliin, lotusasennossa kengät jalassa sohvalla , jota ei sanojensa ole itse suunnitellut, vääntelehtimistä, sohvalla kiemurtelemista, mitenhän vahvoja aineita itse asiassa ottanut. 

Tuohon nyt ei tarvita kuin iskiashermon kipuun annetun kipukynnystä nostavan lääkkeen alasajo. Itselläni oli lääke käytössä ja alasajo silkkaa tuskaa. Ei koskaan enää. En osannut puhua asiallisesti edes kaupan hyllyttäjälle kun pää oli pyörällä vieroitusoireista kuin Haminan kaupunki.

Vierailija
268/290 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kuvitelkaa jos vieraana on vaikka Miina Äkkijyrkkä ja Andy Mc Coy?

Kaksi persoonaa, joilta en odota edes normaalia käytöstä ja silti mun puolesta voivat olla ohjelmassa.

Minä olen ihan päässyt Miinan kanssa juttelemaan. Kyllä hän ainakin minun ja muiden seurassa oli todella rento. Persoonallinen toki eikä kukaan varmaan odotakaan häneltä mitään Miss Suomen käytöstä Universumeissa.

Vierailija
269/290 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja Ståhlin ammattitaito kannatteli suoraa lähetystä hienosti. Tunnelma jäätyi, kun kohellus, osoittelua, lootus-asennot ja pissihätä yltyivät, mutta Katja pysyi rennonoloisena ja rauhallisena, ennenkaikkea ei provosoitunut,  ja siten piti tilanteen ohjaksissa, että muut vieraat ja vähän katsojatkin pystyivät keskittymäään biiseihin ja tarinoihin. Onneksi oli muutoin poikkeuksellisen sivistyneet ja maailmaa ja oletettavasti kaikenlaista käyttäytymistä kokeneet vieraat.

Kotikatsomossa kyllä jännitettiin. Tuli mieleen legendaariset suorat lähetykset: K Mänty vierainaan Sarasvuo, Timo TA ja Hermunen sekä Mariamaria vieraanaan Hra Hakkarainen…Katja onnistui juontajista parhaiten: kukaan ei kävellyt ulos lähetyksestä eikä kukaan aivan totaalisesti onnistunut nolaamaan itseään. 

Vierailija
270/290 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

`Oma itsensä` ja viihdeohjelma ei minusta ole oikeutus huonolle käytökselle. Mauttomuuden huippu oli, kun pissalle olis pitänyt päästä ja istuma-asento. Ihan kuin olis ollut jonkinlainen performanssi meneilläään: Katsokaa kaikki minua!

Vierailija
271/290 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Ahvenanmaalaista sivistyskulttuuria tarjolla,

onhan sillä itsetunto kohdillaan kun valkonen tiukka t-paita piällä tuon ikäsellä ukolla 🤦🤡

Ei tuossa asussa mitään erikoista ollut kyllä.

Paitsi että vaatetus oli kesäasu, äijä hikoili kuin pieni sika ja ryysti vettä jatkuvalla syötöllä. Mitäköhän oli tullut nautittua, heh. 

Vierailija
272/290 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkky tyyppi ja toivottavasti ei mene tai ei huolittaisi mihinkään televisio lähetyksiin. Oliko jossain tableteissa?

Katsojat miettivät, että hajoaako koko paketti?

Hän istui kuin 2-vuotias lapsi ja pyysi päästä pissalle, mutta aivan loistava juontaja Katja hoiti tuonkin homman komeesti.

Ja joi varmaan pari kannullista vettä vaikka pissalle ei päässytkään. Ajattelin, että kohta se kus…. Pissaa alleen.

Kyllä katsojille tuli varmasti sellainen olo, että olisikos ollut paree, että oli hänet viety pois lähetyksestä.

Kyllä papalla nyt olisko aika tehdä kuupan kiillotus?

Vierailija
273/290 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stefan, mulla on ihan löysä pipo, sun on turha syyttää ihmisiä nipoiksi...käytöksesi oli älytöntä ja moukkamaista. Ei mikään adhd tai luovuus selitä tommosta perseilyä...huumeet kyllä!!

Vierailija
274/290 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaihomielisestä Uralin pihlajasta tuli läpihoilattu ja heiluttu iskelmävalssi. Sanoitusta ei oltu sisäistetty, sovitus oli väkisin väännetty.

Vierailija
275/290 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti googlata tää tyyppi mistä lie äkkiä saatu jonkun oikean osallistujan tilalle. Ihan MINÄMINÄ-pelle, vanha käpy 

Vierailija
276/290 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin aivan nobody tää Stefan. Oli kyllä tyyppi, joka ei ole miellyttävä seuramies.  Epäsosiaalinen häirikkö. 

Vierailija
277/290 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ulosanti, joten ei tosiaan tarinankertoja ja seuramies. 

Vierailija
278/290 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetteli kovasti muiden vieraiden hermoja. Epäsosiaalinen yksilö. Vailla mitään empatiaa muita kohtaan.

Vierailija
279/290 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolouden huipentuma 

Vierailija
280/290 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyi kesken suoran lähetyksen, että voiko käydä pissalla.

- Ha ha onpa hauska kaveri! MIkä tilannetaju ----> 3-vuotias kysyy noin. Aika miehistyä ja huomata että muitakin elää ympärillä?

Juontaja oli kyllä huippu-ammattitaitoinen , eikä lipsunut työroolistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän