Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miksi olet sinkku?

Vierailija
07.10.2023 |

?

Kommentit (230)

Vierailija
81/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kysymys onkin vain naisille, niin vastaan silti, jotta naiset ymmärtäisivät miksi moni nuori mies on Suomessa sinkku.

Eli, Suomessa asuessani olen vapaaehtoisesti sinkku vela. Vuosittaisilla lomamatkoillani Japaniin käytän päivittäin Tokion Tinderiä. Japanissa voi lomailla max 3 kuukautta ilman viisumia, joten siinä n. 1,5-2 kuukauden aikana saa niin paljon läheisyyttä, juttuseuraa ja seksiä, että Suomessa voi ihan kevyesti olla vapaaehtoisesti sinkku. :) Moni muu nuori mies tekee samoin. M28

Mitä yrität tällä sanoa? Että tehkää naiset samoin? Ei minuakaan suomalaiset miehet edes huomaa, mutta ulkomaalaiset miehet kyllä kaula pitkänä tuijottaa.

Mä vaan en halua ulkomaalaista miestä. Parisuhteet on tarpeeksi vaikeita muutenkin, ilman että tuodaan kulttuurierot ja eri uskonto mukaan. Myöskään irtoseksi ei kiinnosta.

Vierailija
82/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska yksikään mies ei halua laskea standardejaan näin alas.

Kyllä haluaa. Mutta hyvää kohtelua et saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kysymys onkin vain naisille, niin vastaan silti, jotta naiset ymmärtäisivät miksi moni nuori mies on Suomessa sinkku.

Eli, Suomessa asuessani olen vapaaehtoisesti sinkku vela. Vuosittaisilla lomamatkoillani Japaniin käytän päivittäin Tokion Tinderiä. Japanissa voi lomailla max 3 kuukautta ilman viisumia, joten siinä n. 1,5-2 kuukauden aikana saa niin paljon läheisyyttä, juttuseuraa ja seksiä, että Suomessa voi ihan kevyesti olla vapaaehtoisesti sinkku. :) Moni muu nuori mies tekee samoin. M28

Mitä yrität tällä sanoa? Että tehkää naiset samoin? Ei minuakaan suomalaiset miehet edes huomaa, mutta ulkomaalaiset miehet kyllä kaula pitkänä tuijottaa.

Mä vaan en halua ulkomaalaista miestä. Parisuhteet on tarpeeksi vaikeita muutenkin, ilman että tuodaan kulttuurierot ja eri uskonto mukaan. Myöskään irtoseksi ei kiinnosta.

Minustakin meni viestin pointti ohi. Itseäni ei ainakaan seksiturismi kiinnosta kun se irtoseksi on surkeaa verrattuna tuttuun kumppaniin.

Vierailija
84/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se sieltä tulee taas kun on tullakseen:)

Mistä?

Ketä?

Vierailija
85/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi mitenkään olla. En muutenkaan halua elottomia esineitä vaginaani. Mikään ei voita lämmintä miehen cullia, tuoksua ja ihmisvartalon läheisyyttä ja eroottista tunnelmaa.

Tämä on kyllä aivan 100% varmasti miehen kirjoittama kommentti.

Miksi olisi? Unohdin tuosta vielä sen, että olen suuseksin ystävä niin saavana kuin antavanakin osapuolena, eikä tekokulli voi tuossakaan auttaa kun ei kiinnosta minkään feikkilerssin imeminen yksin yksinäisenä :)

Jos tuo on mielestäsi miehen tekstiä, niin joko olet itse mies joka on tavannut vain naisia jotka eivät tykkää miehistä, tai sitten olet aseksuaali tai homoseksuaali nainen eli et kiihotu miehistä kuten heterot naiset tekee. Siinä ei ole mitään väärää, mutta kaikkien ja ihan itsesi kannalta kannattaa lopettaa heteronaisen esittäminen jos sellaiseen olet esimerkiksi sosiaalisesta paineesta sortunut.

Yksinäisenä ja vasten tahtoani perheettömänä ikisinkkuna sain muuten aivan hillittömän nauruhepulin tuosta mielikuvasta, että jonain päivänä hoksaisin istuvani täällä imeskelemässä tekomunaa.

Siinä vaiheessa voisi ollakin jo aika ottaa naru kainaloon ja lähteä katselemaan sopivaa oksaa.

Vierailija
86/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kelpaa miehille :(

Minä kelpaisin kyllä, mutta vain seksiin ja mua ei irtopanot/seksisuhteet kiinnosta.

Vierailija
87/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KOSKA SUOMALAISET MIEHET OVAT NAISVIHAAJIA!!!

Tee meille miehille palvelus ja pysy incelinaisena hautaan asti.

Incel? Eiköhän tuollekin naiselle tuputeta kullia ovista ja ikkunoista :D voluntarily celibate tarkoitat siis varmaan.

Olen eri enkä todellakaan mikään miesvihaaja tai muutoinkaan katkera tai kyyninen, mutta ei minulle ainakaan missään kukaan ole kulllia tuputtanut!

Ei kaverillanikaan ole ollut tuollaista, että kulllia tuputettaisiin :D

Lähestyjiä toki aina välillä, varmaan niiltä saisi myöhemmin seksiäkin jos hyvin käy ja miehen kiinnostus säilyy.

Ette taida Tinderissä olla? Minulle sitä tuputetaan niin deittisovelluksissa kuin facebookissa ja instagramissakin. Ei tarvitse edes seksikkäitä kuvia olla.

Olen ollut Tinderissä kyllä, ja profiilit on Facebookissa ja Instagramissa ollut myös.

Sama kokemus myös kavereilla, ei meille mitään kullintuputusviestejä tule tai muutenkaan miehiltä viestejä sen kummemmin.

Sama juttu vaikkakaan en kyllä valita yhtään että on sellaiset dickpicitkin jäänyt kokematta.

Toisaalta mä olen kyllä harvinaisen näkymätön ollut miehille ihan aina livenäkin että siinä mielessä ei yllätä yhtään, ettei kullittelua kohdalle osu missään muodossa.

Vierailija
88/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian ruma ja sairas suhteeseen.

Vierailija
89/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei huoli ja nekrofilia on laitonta (ei nyt kyllä muutenkaan kiinnosta).

Vierailija
90/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lesbo ja kaikki tuntemani lesbot ovat jotain humanistifeministivihervassariwokehörhöjä eikä mulla ole mitään yhteistä niiden kanssa.

Vierailija
91/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihastun niihin miehiin, jotka eivät sitten lopulta olekaan kiinnostuneita. Muutaman kerran voivat kuitenkin paremman puutteessa kokeilla. Itkettää, kun turhaan taas odotan mieheltä viestiä :(

Vierailija
92/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku olen, koska ei kiinnosta seksi eikä ole löytynyt miestä, joka arvostaisi, kunnioittaisi ja rakastaisi minua ilman, että rikkoo luottamuksen.

Vierailija
93/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään nukkua ja levätä viikonloppuisin kotona.

En halua olla kenenkään ilmaissiivooja enkä kuunnella negatiivisia arvosteluja.

En tykkää myöskään suuseksistä.

Vierailija
94/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin yllätyin siitä, että japanilaiset naiset jakelevat sitten ruumistaan noin helposti. Jos kerran paikallisesta tinderistä saa helposti seksiseuraa. Olen aina ajatellut, että japanilaiset naiset olisivat pidättyväisiä ja perinteisiä. Ei varmaan sitten kannata sieltä vaimoa katsella.

Vierailija
95/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mitään yhtä tiettyä syytä. Voisin kai seurustella, mutta en halua mitään kädenlämpöistä ihan jees- suhdetta. Joskus nuorempana vielä jopa yritin löytää sopivia miehiä, mutta kokemukset olivat huonoja ja nyt kun ikää on lähes 50 ei sopivia tarjokkaitakaan enää juuri ole. En myöskään enää nykyään pistä tikkua ristiin että edes löytäisin ketään.

Vierailija
96/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian paljon huonoja kokemuksia miehestä. En jaksa enää lähteä uudelleen etsimään miestä ja sitten taas päätyä yhteen miehen kanssa, joka pettää tai päätyä suhteeseen miehen kanssa, joka kuvittelee minun olevan joku palvelija, joka siivoaa, pyykkää ja tekee ruokaa aina.

Vierailija
97/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en halua parisuhteeseen, jos se ei paranna elämänlaatuani. Minulla ei ole mitään tarvetta olla parisuhteessa, joten en aktiivisesti etsi sellaista. Tällä hetkellä elämäni on sellaista, että pitäisi löytyä joku erityinen timantti, että kannattaisi edes harkita parisuhdetta. 

Tämä! Erittäin hyvin sanottu.

Parisuhteen tulee tuoda lisäarvoa ja parantaa elämänlaatua, ei heikentää sitä.

Tutkimuksien mukaan miehen elämänlaatu paranee parisuhteessa, kun taas naisen elämänlaatu paranee sinkkuna.

Kokemustakin itsellänikin on aiheesta, joka tukee tuota tutkimusta. En aio koskaan enää ryhtyä parisuhteeseen.

Vierailija
98/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 7 vuotta sitten. Edellisestä liitosta jäi niin syvät haavat, että kesti monta vuotta ennen kuin halusin edes ajatella uutta suhdetta. Nyt voisi jo ehkä ajatella, mutta ei ole mitään kiirettä, enkä ole myöskään jaksanut mitenkään etsiä uutta kumppania. Lisäksi olen jo yli 50-vuotias ja ylipainoinen, joten ainakaan tämän palstan miesten mukaan en ketään kivaa ja hyvää miestä voisi edes saada. 🤷😁

Vierailija
99/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli muutama hyvä kommentti liittyen miesten tunnemaailmaan. Komppaan sitä, että mies ei panosta tunnetasolla naiseen ja parisuhteeseen, kuten nainen panostaa suhteeseen ja mieheen. Nainen haluaa olla me, mutta mies haluaa olla yksilö ja pysyä valppaana ympäristöstään ja toisista naisista, pysyä suht vapaana henkisesti potentiaalista, "parempaa" naista varten.

Miehille ihan kiva suhde ihan kivaan, perusnättiin naiseen on siihen saakka ihan ok kunnes vastaan tulee se "parempi" tai muuten vain tuoreempi ja jännittävämpi uusi valloitus.

Sain myöhemmin selville, että ex oli sarjakihlautuja, minä yksi siellä joukossa muutaman vuoden. Exän sanoin "kanssasi on ollut elämäni paras suhde ja parasta seksiä tähän saakka" kun hän dumppasi minut nuoremman vuoksi. Mies etsii aina uutta ja "parempaa".

Ei kannata liikoja miehiin resursseja laittaa, ei fyysisiä, henkisiä eikä taloudellisia. Siinä saa vain näpeilleen.

Seurustella kannattaa vain, jos kykenee asennoitumaan siihen ihan kivana ajanvietteenä joka loppuu kuitenkin jossain vaiheessa. Kepeästi ja kevyesti.

Vierailija
100/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se sieltä tulee taas kun on tullakseen:)

Mistä?

No siitä että tutustuu johonkin jonka kanssa se tulee.

Ok. Ai silleen.