Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miksi olet sinkku?

Vierailija
07.10.2023 |

?

Kommentit (230)

Vierailija
41/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksen olisi? Ei minua ole kukaan koskaan lähestynyt

Ketä sinä olet lähestynyt?

Niitä jotka on antaneet pakit.

/s

Vierailija
42/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut parisuhteesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua miestä asuntooni. Ne vaan sotkee ja haisee. En edes tykkään niiden kullista ja palleista.

Minä taas unelmoin päivittäin kikkelistä, joten ikisinkkuuteni on hieman traagista!

Tekokulli paljon parempi. 

Ei voi mitenkään olla. En muutenkaan halua elottomia esineitä vaginaani. Mikään ei voita lämmintä miehen cullia, tuoksua ja ihmisvartalon läheisyyttä ja eroottista tunnelmaa.

Vierailija
44/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42v ikisinkku nainen. Tässä iässä valikoima on aika hankala. Oman ikäiset ovat eronneita perheenisiä enkä halua olla äitipuoli. Jos eivät ole eronneita isiä, niin sitten niillä on lisääntymistarve ja minä en tahdo lapsia. Jos ovat minua vanhempia, niin ovat selvästi etsimässä vanhuusajan hoivaajaa. Mieluummin yksin kuin tarvekalu.

Vierailija
45/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat nuoruuden väärät ihmissuhteet, sitten alkoivat vaihdevuodet ja viihdyn paljon yksin. Ajatellut, että kumppani olisi liikaa ja sekoittaisi nyt asiat. 

Vierailija
46/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolet elämästä on mennyt sairastellessa. Väärä lääkitys tai ilman lääkitystä. Erilaisia vitamiinien puutostiloja, jotka ovat tehneet väsyneeksi. Omaishoitajuus ja yksinhuoltajuus. Identiteettikriisi ja lapsuuden traumoja. 

Jokohan olisin valmis parisuhteeseen?

Mulla on myös mennyt elämä pääasiassa omien ongelmieni ja traumojeni kanssa painiskellessa, enkä ole tuntenut olevani parisuhdekunnossa.

Nykyään ehkä alkaisin olla, mutta olen niin tippunut niistä kuvioista, en ymmärrä miten asiat tapahtuvat, miten flirttaillaan ja seurustellaan, pelottaa ihan saakelisti seksi kun en ole tottunut kosketukseen, jne.

Tavallaan pitäisi hypätä ihan uuteen maailmaan. Ja sitten kun olen niin kokematon näissä asioissa niin todennäköisesti en osaa valita hyvää miestä kuitenkaan, pelottaa ne miehetkin kun niissä on kaikenlaista säätäjää.

Mutta isoin ongelma on se, että ei minusta koskaan kukaan ole ollut kiinnostunutkaan, ainakaan niin että tietäisin. Että onko minulla valinnanvaraakaan loppujen lopuksi? Jos olen kuitenkin miehille näkymätön.

Vierailija
47/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KOSKA SUOMALAISET MIEHET OVAT NAISVIHAAJIA!!!

Historian kirjoissa lukee, että naisia on vihattu aina. Ehkä nykynaiset ovat vain kadottaneet kyvyn nauttia oleellisesta?

Vierailija
48/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla äitipuoli. Enkä passata miestä. Ei ole sattunut kohdalleni itsenäistä, itsestään huolta pitävää päihteetöntä ja eläimetöntä miestä. Olen ollut suhteissa. Lapsetkin on jo aikuisia. Nyt elän itselleni.

N48

Vierailija
49/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä yritti pakottaa ja seuraava mies laittoi "ruotuun", kun en miehen mielestä osannut olla tälle tarpeeksi mieliksi. En voi seurustella ennen kuin vastaan tulee oikea kunnollinen ja hyvä mies eikä täysi kakara. Sitä odotellessa.

Vierailija
50/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua parisuhteeseen, jos se ei paranna elämänlaatuani. Minulla ei ole mitään tarvetta olla parisuhteessa, joten en aktiivisesti etsi sellaista. Tällä hetkellä elämäni on sellaista, että pitäisi löytyä joku erityinen timantti, että kannattaisi edes harkita parisuhdetta. 

Vierailija
51/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee meille miehille palvelus ja pysy incelinaisena hautaan asti.

Incel? Eiköhän tuollekin naiselle tuputeta kullia ovista ja ikkunoista :D voluntarily celibate tarkoitat siis varmaan.

Vierailija
52/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan asua yksin enkä tarvitse tähän ketään vierelleni. 

Vierailija
53/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut vastaan miestä, joka olisi pitänyt minusta tarpeeksi ja josta minä olisin pitänyt tarpeeksi.

t. Melkein 60 v.

Näin minullakin. Kumppaninhan pitäisi olla ihminen jonka kanssa sulaudut fyysiseen yhteyteen eikä hänen läheisyytensä tunnu oudolta tai inhottavalta, eli sellainen jonka kanssa haluat olla seksuaalisessa kanssakäymisessä ja haluat olla sitä usein ja säännöllisesti, haluat sen toisen ruumista kaikin tavoin ja hän myös minun ruumiistani ja minua kaikin tavoin.

Lisäksi henkisesti täytyy synkata ja olla esim. yhteneväinen huumorintaju, elämänarvot ja elintavat suurilta linjoiltaan.

Ja tietysti molemminpuolinen halu ja tahto elää yhdessä ja jakaa elämänsä toisen kanssa, olla pelkän minän sijaan ME.

Onko siis joku ihmettelyn aihe, jos kaikki maailman ihmiset eivät tuollaista ihmistä koskaan kohtaa? :D

T: ikisinkku N30 (ikisinkku eli nolla parisuhdetta takana)

No niinpä. Kyllähän varmasti jokainen nainen halutessaan saa jonkun ukon raiszcaamaan itseään joka ilta ja sottaamaan ja loisimaan omaan huusholliinsa, ei siitä ole kyse.

Mutta aitoa rakkautta ei niin vain hankita.

Vierailija
54/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua miestä asuntooni. Ne vaan sotkee ja haisee. En edes tykkään niiden kullista ja palleista.

Minä taas unelmoin päivittäin kikkelistä, joten ikisinkkuuteni on hieman traagista!

Tekokulli paljon parempi. 

Ei voi mitenkään olla. En muutenkaan halua elottomia esineitä vaginaani. Mikään ei voita lämmintä miehen cullia, tuoksua ja ihmisvartalon läheisyyttä ja eroottista tunnelmaa.

Se kulli ei tarpeeksi kova ja hikinen vartalo vaan ällöttää eikä siinä ole mitään eroottista. 

Vierailija
55/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pitkä pätkä on sinkkuutta takana. Leikillään katselen miehiä mm. Tinderissä, mutta kaikki yleensä lässähtää ekoihin treffeihin. Kukaan ei kiinnosta riittävästi, jokaisesta löytyy sellainen vika jonka suhteen en voi tehdä kompromissia. Voisin kyllä rakastua naiseenkin.

Miten lässähtää? Mitä odotat niiltä miehiltä, ja pidätkö odotuksiasi realistisina?

Vierailija
56/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sieltä tulee taas kun on tullakseen:)

Vierailija
57/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se sieltä tulee taas kun on tullakseen:)

Mistä?

Vierailija
58/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä aivan 100% varmasti miehen kirjoittama kommentti.

Vierailija
59/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi en olisi?

Minäkin haluan tietää miksi sinkkuuden oletetaan olevan jotain mistä pitää päästä eroon.

Vierailija
60/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee meille miehille palvelus ja pysy incelinaisena hautaan asti.

Incel? Eiköhän tuollekin naiselle tuputeta kullia ovista ja ikkunoista :D voluntarily celibate tarkoitat siis varmaan.

Olen eri enkä todellakaan mikään miesvihaaja tai muutoinkaan katkera tai kyyninen, mutta ei minulle ainakaan missään kukaan ole kulllia tuputtanut!

Ei kaverillanikaan ole ollut tuollaista, että kulllia tuputettaisiin :D

Lähestyjiä toki aina välillä, varmaan niiltä saisi myöhemmin seksiäkin jos hyvin käy ja miehen kiinnostus säilyy.