Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miksi olet sinkku?

Vierailija
07.10.2023 |

?

Kommentit (230)

Vierailija
101/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänasenteeni on hieman erikoinen, joten on vaikea edes olettaa, että jostain löytyisi toinen samanhenkinen ihminen. Olen yrittänyt tyytyä tavanomaisempiin miehiin, mutta voi sitä seksikeskeisyyttä ja kapeakatseisuutta, johon olen törmännyt! Toisaalta elämä on tuonut eteen myös kuvioita, joihin miessuhdetta olisi vaikea mahduttaa.

Vierailija
102/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteet on naisen näkökulmasta rankasti yliarvostettu konsepti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo mitään yhtä tiettyä syytä. Voisin kai seurustella, mutta en halua mitään kädenlämpöistä ihan jees- suhdetta. Joskus nuorempana vielä jopa yritin löytää sopivia miehiä, mutta kokemukset olivat huonoja ja nyt kun ikää on lähes 50 ei sopivia tarjokkaitakaan enää juuri ole. En myöskään enää nykyään pistä tikkua ristiin että edes löytäisin ketään.

Hyvin samalla tavalla mennyt. Nuorena vielä jaksoi yrittää, mutta ei niistä jutuista tullut kuin mielipahaa, sitten vain lopetin "itseni tyrkyttämisen" kokonaan. En varsinaisesti katkeroitunut tai vastustanut parisuhdetta ajatuksena, mutta jätin sen pelkästään sen varaan että JOS joku minusta kiinnostuu niin katotaan sitten josko minäkin kiinnostun hänestä. Eli enää en lähtisi parisuhteeseen kokeilumielessä vaan ensin tulee tunteet ja sitten vasta suhde.

Mutta eipä ole kiinnostuneita näkynyt pariinkymmeneen vuoteen. Edelleen jätän asian täysin kohtalon varaan koska mulle on ihan sama löytyykö joku joskus vai ei, kunhan se on sitten aitoa. Mitään pelleilyä en enää jaksa.

Vierailija
104/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se sieltä tulee taas kun on tullakseen:)

Mistä?

Jostain sinne ovelle. Kaverin luo tulevat miehet ovelle koputtelemaan. 

Vierailija
105/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kysymys onkin vain naisille, niin vastaan silti, jotta naiset ymmärtäisivät miksi moni nuori mies on Suomessa sinkku.

Eli, Suomessa asuessani olen vapaaehtoisesti sinkku vela. Vuosittaisilla lomamatkoillani Japaniin käytän päivittäin Tokion Tinderiä. Japanissa voi lomailla max 3 kuukautta ilman viisumia, joten siinä n. 1,5-2 kuukauden aikana saa niin paljon läheisyyttä, juttuseuraa ja seksiä, että Suomessa voi ihan kevyesti olla vapaaehtoisesti sinkku. :) Moni muu nuori mies tekee samoin. M28

Mitä yrität tällä sanoa? Että tehkää naiset samoin? Ei minuakaan suomalaiset miehet edes huomaa, mutta ulkomaalaiset miehet kyllä kaula pitkänä tuijottaa.

Mä vaan en halua ulkomaalaista miestä. Parisuhteet on tarpeeksi vaikeita muutenkin, ilman että tuodaan kulttuurierot ja eri uskonto mukaan. Myöskään irtoseksi ei kiinnosta.

Samaa mä ihmettelen. Tämä nuori mies siis on vapaaehtoisesti sinkku ja haluaa pelkkiä "kevytsuhteita" eksoottisten naisten kanssa. Niitä hän saa riittävästi vuosittaisilla pitkillä Japanin lomamatkoillaan pelkkiä "kevytsuhteita" eksoottisten miesten kanssa haluavilta japanilaisnaisilta. Mikäs siinä, ihan kiva jos/kun tämä on kaikkia osapuolia tyydyttävä suhde.

Mutta mitä tästä pitäisi jäädä käteen tavalliselle suomalaisnaiselle, joka kaipaisi rakkaussuhdetta itsensä kaltaisen miehen kanssa? Että pitäisi parisuhteen sijaan hakea seksisuhteita eksoottisten miesten kanssa? Tuskin tulisi ongelmia eikä tarttisi pk-seutua pidemmälle matkustaa. Tuollaisia suhteita kaipaavat naiset ovat varmasti tämän jo aikaa sitten ymmärtäneet, joten mitä ymmärrettävää meille muille tästä jää?? En vaan käsitä. 🤷

Vierailija
106/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli muutama hyvä kommentti liittyen miesten tunnemaailmaan. Komppaan sitä, että mies ei panosta tunnetasolla naiseen ja parisuhteeseen, kuten nainen panostaa suhteeseen ja mieheen. Nainen haluaa olla me, mutta mies haluaa olla yksilö ja pysyä valppaana ympäristöstään ja toisista naisista, pysyä suht vapaana henkisesti potentiaalista, "parempaa" naista varten.

Miehille ihan kiva suhde ihan kivaan, perusnättiin naiseen on siihen saakka ihan ok kunnes vastaan tulee se "parempi" tai muuten vain tuoreempi ja jännittävämpi uusi valloitus.

Sain myöhemmin selville, että ex oli sarjakihlautuja, minä yksi siellä joukossa muutaman vuoden. Exän sanoin "kanssasi on ollut elämäni paras suhde ja parasta seksiä tähän saakka" kun hän dumppasi minut nuoremman vuoksi. Mies etsii aina uutta ja "parempaa".

Ei kannata liikoja miehiin resursseja laittaa, ei fyysisiä, henkisiä eikä taloudellisia. Siinä saa vain näpeilleen.

Seurustella kannattaa vain, jos kykenee asennoitumaan siihen ihan kivana ajanvietteenä joka loppuu kuitenkin jossain vaiheessa. Kepeästi ja kevyesti.

Ja sitten unohtui asian toinen puoli.

Naiset haluavat olla "me" sen aikaa kun perustetaan perhe ja rakennetaan kotipesää.

Ennen sitä naiset haluavat seikkailla juuri niiden miesten kanssa joita on vaikeinta sitouttaa.

Sen jälkeen naiset haluavat olla vapaita ja ilman miestä.

Miehen siis pitäisi haluta sitoutua ja olla "me" kun naiselle iskee lapsikuume päälle, ja panostaa täysillä naiseen, kunnes naisen elämänvaihe vaihtuu ja siihen ei luotettava rakentajamies kuulu.

Vierailija
107/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli muutama hyvä kommentti liittyen miesten tunnemaailmaan. Komppaan sitä, että mies ei panosta tunnetasolla naiseen ja parisuhteeseen, kuten nainen panostaa suhteeseen ja mieheen. Nainen haluaa olla me, mutta mies haluaa olla yksilö ja pysyä valppaana ympäristöstään ja toisista naisista, pysyä suht vapaana henkisesti potentiaalista, "parempaa" naista varten.

Miehille ihan kiva suhde ihan kivaan, perusnättiin naiseen on siihen saakka ihan ok kunnes vastaan tulee se "parempi" tai muuten vain tuoreempi ja jännittävämpi uusi valloitus.

Sain myöhemmin selville, että ex oli sarjakihlautuja, minä yksi siellä joukossa muutaman vuoden. Exän sanoin "kanssasi on ollut elämäni paras suhde ja parasta seksiä tähän saakka" kun hän dumppasi minut nuoremman vuoksi. Mies etsii aina uutta ja "parempaa".

Ei kannata liikoja miehiin resursseja laittaa, ei fyysisiä, henkisiä eikä taloudellisia. Siinä saa vain näpeilleen.

Seurustella kannattaa vain, jos kykenee asennoitumaan siihen ihan kivana ajanvietteenä joka loppuu kuitenkin jossain vaiheessa. Kepeästi ja kevyesti.

Tässä taas vaikuttaa se, millainen mies pitää saada.

Sinun piti saada se komea ja jänskä, mies jolla on pelimiehen piirteet mutta jonka toivoit silti olevan sellainen joka sitoutuu juuri sinun kanssasi.

Vierailija
108/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole tarvetta miehelle. Mulla on ystäviä ja kavereita, mutta en tarvitse ketään miestä jakamaan perusarkea. En myöskään tarvitse läheisyyttä ja seksiä 

Vierailija
109/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tarvetta miehelle.

Vierailija
110/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei koskaan kelpaa fiksut tarjolla olevat sinkkumiehet, koska eivät ole tarpeeksi hyviä. Sitten tulee se gigolo, joka käyttää vain seksuaalisestihyväksi ja sen jälkeen ei osoita enää kiinnostuksenmerkkejä, niin sellaisen perään kyllä sitten nyyhkitään. Sydän on niin särkynyt ja siinä olisi ollut se tarpeeksi hyvä mies xD

Vierailija
111/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariudun vain rakkaudesta. Olen joutsena.

Vierailija
112/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on vain vastenmielisiä käytökseltään. Eivät voi olla edes tuttavallisissa väleissä ja keskustella kun miehillä ei ole muu mielessä kuin seksi. Olen joka ikiseen miespuoliseen ystävään joutunut katkaisemaan välit kun kaikki on osoittautuneet lopulta seksiä vonkaaviksi törkimyksiksi. Olen sen ikäinen jo että heikosti menee jos seksin mahdollisuus on se miksi pitää yhteyttä. Ihmettelen myös sitä, että vaikka miten yritän saada aikaiseksi normaalia kommunikointia ja asioista puhumista niin vastaus on jotain puolirivoa, joka ei liity mitenkään siihen mistä puhuin. Viimeksi yritin keskustella säästä niin tuli viestinä jotain ahdisteluksi tulkittavaa takaisin ja vielä varatulta mieheltä! En ole hänellekään ikinä millään tavalla esittänyt olevani kiinnostunut hänestä. On mennyt kokonaan maku miehistä.

Vierailija
113/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei koskaan kelpaa fiksut tarjolla olevat sinkkumiehet, koska eivät ole tarpeeksi hyviä. Sitten tulee se gigolo, joka käyttää vain seksuaalisestihyväksi ja sen jälkeen ei osoita enää kiinnostuksenmerkkejä, niin sellaisen perään kyllä sitten nyyhkitään. Sydän on niin särkynyt ja siinä olisi ollut se tarpeeksi hyvä mies xD

Sinulla pitäisi sitten olla vientiä vaikka kuinka jos huonoilla on mielestäsi paljon vientiä

Vierailija
114/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole löytynyt sopivaa miestä.

Vierailija
115/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ihastun niihin miehiin, jotka eivät sitten lopulta olekaan kiinnostuneita. Muutaman kerran voivat kuitenkin paremman puutteessa kokeilla. Itkettää, kun turhaan taas odotan mieheltä viestiä :(

Tuttua. Itse en kyllä enää edes oikein ihastu, mutta kyllä se silti sieppaa että ainoat miehet jotka tekee aloitteen tai ei torju minun aloitettani onkin sitten aina näitä, jotka just paremman puutteessa voi joksikin aikaa tyytyä minuun.

Tai vaihtoehtoisesti kuvittelevat saavansa seksiä helposti ja heti.

Vierailija
116/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoittain olen todella rakkaudenkipeä ja ihastun kaikkeen mikä liikkuu, mutta onnekseni olen viime ajat onnistunut välttämään lähemmän tutustumisen. Työpaikallakin on onneksi tällä hetkellä pelkästään naisia.

Parisuhteessa menetän jotenkin itseni ja persoonallisuuteni ja oman tahtoni kokonaan, unohdan täysin kuka olen ja sulaudun täysin toiseen ihmiseen ja tämän elämään. Enkä tämän vuoksi todellakaan ole suhteessa onnellinen. Sinkkuna olen ihanasti tasapainossa ja kosketuksissa siihen kuka aidosti olen, ja siksi pyrin sellaisena pysymään.

Vierailija
117/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla pitäisi sitten olla vientiä vaikka kuinka jos huonoilla on mielestäsi paljon vientiä

Olen parisuhteessa, enkä ole muutenkaan se jokaisen mamman tussunkostuttaja-jmies.

Eli sullekaan ei oma muija riitä? Juuri sun kaltaisia on tarjolla pilvin pimein. Näitä tyytymismiehiä, jotka huolii sut kun ei parempaakaan saa.

Vierailija
118/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen parisuhteessa, enkä ole muutenkaan se jokaisen mamman tussunkostuttaja-jmies.

Kuten sanoin, olet huono mies koska logiikkasi mukaan hyvät miehet jää ilman suhdetta. Voimia ihmisparalle joka kanssasi joutuu olemaan.

Vierailija
119/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kivoja ja ihania, pojankoltiaisilla on vielä kasvamista tehtävänä. Sama naisissa ja neitokaisissa.

Vierailija
120/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettu mitä uikuttajia täällä. Miksiköhän teille joillekin aina käy niin, että kohtaatte vain niitä paskoja miehiä. Monet taas elää hyvissä parisuhteissa, mutta heillä varmaan on ollut teidän mielestänne vain tuuria. Ei varmaan kannata harkitakaan peliliin katsomista, vaan kannattaa elää ulisevana marttyyrina.