Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä parannuksia toivoisitte päivityksen tuovan palstalle

Vierailija
06.10.2023 |

Päivitykset toteutetaan tulevan viikon alussa. Mitä parannuksia haluaisitte ylläpitäjän toteuttavan järisyttävän suosittuun av osioon. Jonkun aloittaman mielenkiintoisen keskustelun kokonaan poisto on tullut mulle usein vastaan. Kun saan mielipiteeni valmiiksi ja lähetän sen, on ketju jo poistettu. Asiakeskusteluja häiriköidään yllättävän usein, sexsinpuutteesta kärsivät tai kaapissa kyyhöttävät eivät saa ilmeisesti apua mistään joten yrittävät tunkea tietoa tuskistaan lähes joka keskusteluun. Tuskin sitä "avunhuutoa" kuitenkaan pystyvään jatkossakaan estämään. Kerro meille muille, mitä itse odottaisit parannuksiin.

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe vapaa´n aihevalinnan lisäksi löytyy toistakymmentä muutakin aihevalinaa, sieltä se seksiosiokin löytyy, kannattaisiko kokeilla löytyisikö sieltä huojennusta omaan huolta aiheuttavaan asiaan.  Ei ole niin kivaa muille keskustelijoille jotka pohtivat millä pesuaineella kannattaa pyykkiä pestä, hajustamaton vai hajustettu ja mikä on oma valinta.  Sitten keskusteluun tuleekin henkilöitä seksiongelmiensa kanssa, esim. mitattuaan pohtii onko koko ok.  Valinnoista löytyy myös osio kysy lääkäriltä.  Ei mulla ole mitään valtuuksia keneltäkään kysymisiä kieltää, mutta toivoisin hieman sivistystä jotta osaisi lukea keskustelun otsikon, otsikosta olettaisi selviävän, kiinnostaako pyykinpesuaineita vertailevien joukkoa, mittanauhan kanssa askarteleva kyselijä. 🥀.

Vierailija
122/129 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain poistaa pitää niin palstanpitäjän arvion mukaan tosi-tosi-törkeät ja ala-arvoiset viestit, luulen että kirjoittajat ovat joissain tapauksissa aika sekaisin. 

Toimittajan rooliin kuuluu kai kuitenkin julkaista myös oman ajattelun vastakkaisia kirjoituksia jos muuten ovat asiallisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Politiikalle oma osasto.

Ja sinne tunnistautumispakko suomalaisella henkilötunnuksella.

Miksi juuri sinne tunnistautumispakko?

Iigorit ei pääsisi sotkemaan poliittisilla valheillaan joka vaalien alla.

Kyllä ne pääsee mutta mun kaltaiset ei rekisteröidy. Meitä on aika paljon joille kelpaa vain anonyymipalsta.

Vierailija
124/129 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain poistaa pitää niin palstanpitäjän arvion mukaan tosi-tosi-törkeät ja ala-arvoiset viestit, luulen että kirjoittajat ovat joissain tapauksissa aika sekaisin. 

Toimittajan rooliin kuuluu kai kuitenkin julkaista myös oman ajattelun vastakkaisia kirjoituksia jos muuten ovat asiallisia. 

-                                                                                                                                                                                         

On ihan uskottavaa ettei ihan jokaiselta luonnistu niiden tosi-tosi-törkeiden viestien lähettely.   Toivottavasti asiaan löytyy vastaisku vastaisuuden varalle.  Tuskin hän tai he itse kykenevät lopettaa.

Vierailija
125/129 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suvakkimodet pois palstalta.

Moderoinnista valittavalle bannit kyselemättä. Aina trolleja.

Hyvä, että trollaava modekin ottaa nokkiinsa ja osallistuu keskusteluun ;D

Vierailija
126/129 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ettei niin trollattaisi ja rehdimpää menoa muutenkin.

Vierailija
127/129 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli se ylläpitäjän toimesta mahdollistettaisi, niin asiattomat viestit voisi parhaiten ilmoittaa jo otsikon perusteella.  On jotenkin vastenmielistä avata viestiä jonka otsikkokin jo kuvaa mahdollisen epävakaan henkilön olevan aloituksen takana.  Kun katsot ketjun etusivua, niin näetkö heti ne aloitukset joita et missään tapauksessa avaa. 

Vierailija
128/129 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käsittänyt, että päivitys liittyisi enemmän sivuston ulkoiseen ilmeeseen.

#                                                                                                                                      

Olet todennäköisesti käsittänyt päivityksen ihan oikein.  Tässä toimme esille omia toiveita muutostarpeille sekä suoranaisille haittatekijöille käyttäjän kokemuksen pohjalta.  On ollut todella mukava lukea ketjussa esille tulleita ideoita, mielestäni ihan käyttökelpoisia tulevaisuuden päivityksiin.  Tänään klo 18:00 alkaen mahdollisuudet mielipiteille päättyy, ainakin hetkeksi. Tiistaina sitten näemme päivityksen tulokset ap.

Vierailija
129/129 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatusviivat jne. toimimaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi