Olen niin yksin. Kunpa joku soittaisi minulle
Kommentit (96)
Mä taas olen niin onnellinen kun ei tarvitse puhelimessa jaaritella.
T. introvertti
Kaikille Pirjoille nimipäivä onnittelut
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys ei ole kiva asia.
Eipä niin. Jollain tapaa haluan olla yksin, mutta sitten taas haluaisin kaverinkin.
- ap
Perustakaa nyt hyvät ihmiset vaikka Whatsapp-ryhmä jossa voitte jutella niitä näitä! Ja joskus soitella tai tavata jos siltä tuntuu. Eikö se olisi mukavaa että se puhelin piippaisi tai soisi välillä?
En itsekään ole niin ei-yksinäinen, mutta minulla on kuitenkin jonkin verran tuttavia.
Mut otsikon perusteella tulee mieleen eräs lähipiirini ikämies.
Hän sanoo, että aikuista poikaansa lukuunottamatta kukaan ei ole soittanut hänelle neljään kuukauteen.
Minun tekee mieli kysyä, monelleko hän on soittanut.
Ne pienet kontaktit, niistä voi ajan mittaan tulla suurempia. Maailmassa on niin paljon yksinäisiä ihmisiä, että ihan varmasti on mahdollista löytää jonkunlaista seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Ne pienet kontaktit, niistä voi ajan mittaan tulla suurempia. Maailmassa on niin paljon yksinäisiä ihmisiä, että ihan varmasti on mahdollista löytää jonkunlaista seuraa.
Niinpä! Siksi jankutan sen puolesta, että perustaisitte FB- tai WA-ryhmän. Voihan olla, että juttu ei luistaisi, mutta voi myös olla että luistaisi ja sitä kautta saisi ihan oikeita ystäviäkin. Olisi myös monelle helpompaa kuin mennä yksinäisten tapaamisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkään kukaan ei ottanut yhteyttä. Kiitos, kun te edes vastasitte.
- apMiksi et lähde ihmisten ilmoille? vaikka ei juuri nyt taida sellainen ilma ollakaan.
Ei tämän ikäinen voi lähteä. - 67v -
Tarkoitan, vaikka penkille johonkin ostoskeskukseen, uimahalliin tai jotain, kyllä siellä yleensä saa jutun juurta, kun vaan hieman pistää itseänsä likoon.
sivu
Facebookissa on Yksinäisten keskusteluryhmä, liittykää! Tai perustakaa se WA :)
Yksinäisyydessä on se paha puoli, että sen voi murtaa vain itse. Jos jää odottamaan, että joku soittaa tai kysyy vierailulle niin saa odottaa loppuelämän.
Jotenkin vain pitää kammeta itsensä ihmisten ilmoille. Keinolla millä hyvänsä. Harrastukset on yksi väylä, kansalaisopistot, seurakunnan toiminta (vaikkei olisikaan uskossa) jne. Ihan sama minne lähtee kunhan lähtee.
Asetin oman kynnykseni tosi matalalle ja lähdin paikallisen seurakunnan järjestämälle retkelle museokohteeseen. Ei kiinnostanut seurakunta eikä se kohdekaan, mutta ajattelin että PAKKO lähteä ihmisten ilmoille.
Seuraava reissu oli jo helpompi ja sitä seuraava. Nyt minulla on kaksi uutta kaveria, joiden kanssa voi kyläillä ja käydä kävelyllä. Kyllä kannatti.
Taas minä olen yksin. Kiitos, kun olette vastanneet minulle.
- ap
Minä en soittele enää kellekkään. en pidä yhteyttä kun ei kerta minuunkaan pidetä..
Kusipäitä semmoiset jotka ei pidä yhteyttä omatoimisesti.
Kunpa ihmiset miettisivät enempi lähimmäisiään. Vaikka itsellä on kiire ja huiske, voi lähellä olla ihminen, joka ilahtuisi yhteydenotosta!!!!
Yksinäisyys ei ole kiva asia.