Olen niin yksin. Kunpa joku soittaisi minulle
Kommentit (96)
On nuorisotiloja, eikö jokaiseen kaupunkiin ainakin tulisi järjestää jatkuvasti auki oleva vanhusten tila. Vaikka niin että 65-90+ tila on auki 11- 14 ja sitten 15-18.00 tila on auki 50-65v. Viikonloppuisin auki la kaikille 13-17.00.
Noihin tiloihin shakkipelejä, tikkanheittoa, muita pelejä. Ilmaisia ristikoita jne, jos ei aina löydy juttukaveria. Silti pääidea olisi istutaan ja rupatellaan, pöydillä voisi vaikka olla pino kortteja joista nostaa yksi jossa ehdotus mistä tänään jutellaan.
Esimerkiksi vaikka saunasta. Uimisesta. Villasukista. Lapsuudesta jne..
Tiloihin täyskielto jos on juonut tms.
Vierailija kirjoitti:
On nuorisotiloja, eikö jokaiseen kaupunkiin ainakin tulisi järjestää jatkuvasti auki oleva vanhusten tila. Vaikka niin että 65-90+ tila on auki 11- 14 ja sitten 15-18.00 tila on auki 50-65v. Viikonloppuisin auki la kaikille 13-17.00.
Meitä yksinäisiä on kaiken ikäisiä. Juuri tänään töistä ajaessani kuulin radiosta, että mun alueella järjestetään yksinäisille sinkuille joku lautapeliryhmä seurakunnan toimesta. Sitten siinä olikin ikäraja alle 40v. Eli en voi mennä sinne kun olen 45. Mutta jotain vastaavaa täytyy tässä yrittää löytää, en vain jaksa enää. Olen ollut aina yksinäinen, mutta pahinta se on nykyaikana kun kaikki kyläilykulttuuri, pihajuhlat naapureiden kesken, soittelu, jopa viestittely on jäänyt pois. Hulluksi siinä tulee!
Luin kaikki vastauksenne.
Kiitos niistä ja huomaan, että en taida olla yksinäni yksin.
Mukavaa päivää teille ja jaksetaan.
- ap
Samanlainen yksinäinen päivä tästäkin tulee.
Ei edes auringon paiste piristä.
Jos nyt kauppaan pääsen ja sen jälkeen rojahdan sohvalle.
Täällä myös yksinäinen.Ei ole mitään suunnitelmia viikonlopuksi.Ehkä menen Alkoon,saa illaksi vähän piristystä.
Kiitos teille kaikille vastannelle. En olisi uskonut, että sain näin paljon vastauksia. Kiitos!
Jos uskaltaisin niin laittaisin puhelinnumeron, että pystyisin keskustelemaan kannassanne.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen yksinäinen päivä tästäkin tulee.
Ei edes auringon paiste piristä.
Jos nyt kauppaan pääsen ja sen jälkeen rojahdan sohvalle.
Kaikkea hyvää sulle. Mulla myös kuoppa sohvassa. Maanantaiaamuna aikaisin kannattaa mennä kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksinäinen.Ei ole mitään suunnitelmia viikonlopuksi.Ehkä menen Alkoon,saa illaksi vähän piristystä.
Itsekin kävin Alkossa. Yksin olen ja juon tuon viinapullon. Hyvää iltaa sinulle.
Tänäänkään kukaan ei ottanut yhteyttä. Kiitos, kun te edes vastasitte.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin kävin Alkossa. Yksin olen ja juon tuon viinapullon. Hyvää iltaa sinulle.
Kiitos 😊
Mullakin viinipullo täksi illaksi, taidan kohta avata 🍾
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää iltaa sinullekin. Mulla on tänään nimipäivä. Kukaan ei muistanut.
- ap
Vierailija kirjoitti:
- ap
Miksi et lähde ihmisten ilmoille? vaikka ei juuri nyt taida sellainen ilma ollakaan.
Olet ajatuksissani ap! Meitä on muitakin samassa tilanteessa, et ole yksin <3
Ei ole puhelin soinut tänäänkään😰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Pirjo, nimipäivä onnittelut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- apMiksi et lähde ihmisten ilmoille? vaikka ei juuri nyt taida sellainen ilma ollakaan.
Ei tämän ikäinen voi lähteä. - 67v -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Pirjo, nimipäivä onnittelut
Kiitos!
Minulla ei ole edes työtä. Onneksi on av- palsta, täällä voi edes jonkinlaisen kontaktin ihmisiin saada.