Mikä vuosi luovuitte lankapuhelimesta? Muistatteko?
Meillä se on tapahtunut viimeistään vuonna 2006, kun muutettiin pois perintöasunnosta ja muutettiin suurempaan.
Kommentit (59)
Varmaankin joskus 2000-luvun alussa.
Mulla ei ole koskaan ollut, mutta mun vanhemmilla on lankapuhelin edelleen. Tiettävästi siihen soittaa vain yksi äidin lähes satavuotias ystävä.
Ei ollut koskaan, kotoa muutin 1996.
En muista, mutta lapsuuskodin puhelinnumeron muistan edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin joskus 2000-luvun alussa.
1995 se oli, lopetin jonku kurssin, menin työkkäriin ilmoittautuaan. Työkkärin täti ei millään meinannut uskoa, että mulla oli pelkkä matkapuhelin.
Kohta 30vuotta🙄
Ei minulla ole koskaan ollut lankapuhelinta.
N38
Vuonna 2000 kun muutin asumaan yksin, niin minulla oli vielä lankapuhelin kännykän lisäksi. En muista, koska luovuin siitä, mutta vuonna 2006 kun muutin uudestaan, niin minulla ei enää ollut sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut koskaan, kotoa muutin 1996.
Ai kamala! Olet ollut koditon vuoudesta 1996?
Olisko ollut noin v 1995.. Silloin oli jo GSM puhelin hankittuna.
Jossain vaiheessa niitä puhelinosakkeita vaihdettiin Sotkan lahjakortteihin.
2004, kun syysmyrsy kaatoi puun langalle ja puhelinyhtiötä ei kiinnostanut vian korjaaminen.
Viimeksi minulla on ollut lankapuhelin vuonna 1992. Sen jälkeen lähdin opiskelemaan ja olin vuosia ilman puhelinta. Kännykän sain vuonna 1997.
Ei mulla ole koskaan ollut sellaista omaa, ei mitään mielikuvaa milloin vanhempien luota sellainen läksi. Oma kämppä ja känny vuodesta 1997.
Ysärin lopussa perheellä kännyt mutta jostain syystä oli vielä lankapuhelin vuoteen 2005 asti.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla koskaan ole ollutkaan.
Niin, vankiloissa ei ole omia puhelimia.
Ei minulla koskaan ole ollutkaan.