Miksi toisen tupakan hajusta tai hajuveden tuoksusta on sallittua kuittailla?
Minusta se on yhtä lailla ja kiusaamista kuin pahasta kehon hajusta kommentoiminenkin. Kyllä siitäkin tulee paha mieli, jos olen laittanut omasta mielestä kivaa hajuvettä ja joku dramaattisena köhii tai jopa kommentoi jotain. Tupakkaa en enää polta, mutta kun vielä poltin, niin sain koko ajan vierailta vihaisia ja dramaattisia reaktioita.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään kauheampaa kuin haiseva ihminen. Haisemisesta todellakin saa kuittailla.
Kuulostat häiriintyneeltä. Entä, jos jollain on esim. joku sairaus miksi haisee? Ap
Eihän sairaudelle voikaan mitään. Mutta itse voit olla laittamatta sitä hajuvettä niin paljon, että se vieruskaveri ei saa oireita. Sinä tässä moukka olet sen hajuvetes kanssa.
Laitoin kyllä aika reippaasti hajuvettä tänään aamulla, mutta kyllä se oli jo tuntien päästä haihtunut sen verran, että ne ongelmateinit ihan vaan kiusatakseen kommentoivat. Ulkonakin kuulemma haisi pska ja käsityöluokassa oli haissut k usi. Kuulin siis kun puhuivat kaupan pihalla. Ap
Ei mihinkään ole haihtunut vaan sä olet itse siihen tottunut. Yksi suihkaus hajuvettä riittää.
Mä en ole mitenkään dramaattinen vaan en voi mitään sille jos saan astmaoireita ja päänsärkyä kun joku on lätrännyt hajusteilla. Mielummin olisin ilman näitä oireita.
Älä sitten mene julkiselle paikalle jos on niin neuroottinen että normaalit tuoksut häiritsee.
Mielelläni, en jaksaisikaan enää joutua sairaalaan teidän "normaaleista" tuoksuista (hajuvesi ei ole mitenkään normaalia, eikä tarpeellista kenellekään). Mutta kuinka laitan sulle tilinumeron, että voit maksaa mulle korvausta kun luulen että työnantaja kieltäytyy sen jälkeen maksamasta palkkaa?
Kuulostat niin kpäiseltä ihmiseltä, että taidan harkita ostaa sellaisen hajuveden josta tykkään, mutta en ole varma aiheuttaako se oireita sinussa.
Tähän asti olen käyttänyt tuotetta josta ei tule kenellekään mitään oireita, sellaisiakin on.
Kun täällä kukaan ei näytä uskovan, että meluaminen on toimintaa joka aiheuttaa kärsimystä, niin saatanpa ostaa ihanan parfyymin. Miksi en ostaisi ja laittaisi sitä, kun ei minunkaan kärsimyksistä välitetä, niin miksi välittäisin niiden kärsymyksistä ketkä ovat ylimielisiä ja inhottavia minua kohtaan?
Googlaapa sellainen sana kuin whataboutismi.
Älä lässytä minulle. Äläkä käskytä alentuvasti.
Minä tulen ostamaan itselleni ihanan tuoksun ja tulen käyttämään sitä julkisilla paikoilla, vaikka aikaisemmin käytin tuoksua, joka ei aiheuttanut oireita kenellekään.
Mitä enemmän kohtaan häiritsevää melua, sitä enemmän tulen hajua laittamaan.
Minulle on turha tulla valittamaan tuoksustani, koska minulla on ne KORVATULPAT korvissa. En kuule mussutustanne. Nauran pskaisesti kun ette saa henkeä ja naamanne menee punaiseksi. Siinähän polvillanne yskitte ja katoatte elävien kirjoista. Samalla ratkeaa meluongelmakin, vai oletteko kuulleet koskaan että kukaan meluaisi kun on arkussa mullan alla?
Käskytänpä, lällällää!
No en ole googlaamassa asiaa jonka tiedän, ja jätän sinut omaan "arvoosi".
Epäilen suuresti.
Vastaa nyt jotain! Saat vaikka käskyttää alentuvasti. Vai pitääkö tässä ruveta oikein anelemaan kuin koira? Ruff Ruff.
No moi. Siis ymmärsinkö nyt oikein, että sinä vastasit itse itsellesi ja sekosit, kun en vastannut.
No tässä minä nyt vastaan, moro moro. Jätin sinut vaan omaan arvoosi, en pidä sinua oikein älykkäänä ihmisenä, en vaikka mitä räkyttäisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette siis kaikki sitä mieltä ettei melu voi aiheuttaa kärsimystä kenellekään ihmiselle, eläimelle, lapsille tai vanhuksille, vaan vain hajut on paha asia, josta saa valittaa ja uhriutua?
Onko näin? Ymmärsinkö oikein?
No eeeei. Sä oot vaan niin vtn ärsyttävä, ettei sun kanssa pystyis olemaan samaa mieltä mistään asiasta.
Harvinaisen matalamielisen ihmisen mielipide. Harmi että politiikassakin on mukana tuolla tavoin ajattelevia ihmisiä, ketkä tietävät itsekin olevansa väärässä, mutta ajavat haitallisia asioita, koska eivät voi olla samaa mieltä kuin joku ei-cool ihminen.
Hitto kun halveksinkin teitä. Tukehtukaa minun Chaneliini niin päästään teistä.
Eikö se sinun korvan juuressa yskiminen olekaan häiritsevää melua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään kauheampaa kuin haiseva ihminen. Haisemisesta todellakin saa kuittailla.
Kuulostat häiriintyneeltä. Entä, jos jollain on esim. joku sairaus miksi haisee? Ap
Eihän sairaudelle voikaan mitään. Mutta itse voit olla laittamatta sitä hajuvettä niin paljon, että se vieruskaveri ei saa oireita. Sinä tässä moukka olet sen hajuvetes kanssa.
Laitoin kyllä aika reippaasti hajuvettä tänään aamulla, mutta kyllä se oli jo tuntien päästä haihtunut sen verran, että ne ongelmateinit ihan vaan kiusatakseen kommentoivat. Ulkonakin kuulemma haisi pska ja käsityöluokassa oli haissut k usi. Kuulin siis kun puhuivat kaupan pihalla. Ap
Ei mihinkään ole haihtunut vaan sä olet itse siihen tottunut. Yksi suihkaus hajuvettä riittää.
Mä en ole mitenkään dramaattinen vaan en voi mitään sille jos saan astmaoireita ja päänsärkyä kun joku on lätrännyt hajusteilla. Mielummin olisin ilman näitä oireita.
Älä sitten mene julkiselle paikalle jos on niin neuroottinen että normaalit tuoksut häiritsee.
Mielelläni, en jaksaisikaan enää joutua sairaalaan teidän "normaaleista" tuoksuista (hajuvesi ei ole mitenkään normaalia, eikä tarpeellista kenellekään). Mutta kuinka laitan sulle tilinumeron, että voit maksaa mulle korvausta kun luulen että työnantaja kieltäytyy sen jälkeen maksamasta palkkaa?
Kuulostat niin kpäiseltä ihmiseltä, että taidan harkita ostaa sellaisen hajuveden josta tykkään, mutta en ole varma aiheuttaako se oireita sinussa.
Tähän asti olen käyttänyt tuotetta josta ei tule kenellekään mitään oireita, sellaisiakin on.
Kun täällä kukaan ei näytä uskovan, että meluaminen on toimintaa joka aiheuttaa kärsimystä, niin saatanpa ostaa ihanan parfyymin. Miksi en ostaisi ja laittaisi sitä, kun ei minunkaan kärsimyksistä välitetä, niin miksi välittäisin niiden kärsymyksistä ketkä ovat ylimielisiä ja inhottavia minua kohtaan?
Minä tulen ostamaan itselleni ihanan tuoksun ja tulen käyttämään sitä julkisilla paikoilla, vaikka aikaisemmin käytin tuoksua, joka ei aiheuttanut oireita kenellekään.
Minulle on turha tulla valittamaan tuoksustani, koska minulla on ne KORVATULPAT korvissa. En kuule mussutustanne. Nauran pskaisesti kun ette saa henkeä ja naamanne menee punaiseksi. Siinähän polvillanne yskitte ja katoatte elävien kirjoista. Samalla ratkeaa meluongelmakin, vai oletteko kuulleet koskaan että kukaan meluaisi kun on arkussa mullan alla?
Käskytänpä, lällällää!
Epäilen suuresti.
Vastaa nyt jotain! Saat vaikka käskyttää alentuvasti. Vai pitääkö tässä ruveta oikein anelemaan kuin koira? Ruff Ruff.
No moi. Siis ymmärsinkö nyt oikein, että sinä vastasit itse itsellesi ja sekosit, kun en vastannut.
No tässä minä nyt vastaan, moro moro. Jätin sinut vaan omaan arvoosi, en pidä sinua oikein älykkäänä ihmisenä, en vaikka mitä räkyttäisit.
Kiitos, voin nyt mennä nukkumaan levollisin mielin. Hyvää yötä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette siis kaikki sitä mieltä ettei melu voi aiheuttaa kärsimystä kenellekään ihmiselle, eläimelle, lapsille tai vanhuksille, vaan vain hajut on paha asia, josta saa valittaa ja uhriutua?
No eeeei. Sä oot vaan niin vtn ärsyttävä, ettei sun kanssa pystyis olemaan samaa mieltä mistään asiasta.
Eli olet meluamisen kannalla vain sen takia kun henkilö jota et tunne etkä ole koskaan tavannut, on mielesi sisällä joku vääränlainen hahmo, ja pitää periaatteesta olla erimieltä?
Harrastatko tuota yleisesti muutenkin? Kun joku kuka ei ole kiva sinun mielestäsi sanoo jotain, niin olet eri mieltä, vaikka hän olisi oikeassa?
Sinunlaisten ihmisten takia tämä maailma on niin pahapaikka meille kaikille.
Toivottavasti olet vielä lapsi (siltä kuulostat), sillä aikuisen ei toivoisi ajattelevan noin.
Olen vaan katsos alentunut samalle tasolle sun ns. argumentointisi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käskytänpä, lällällää!
Epäilen suuresti.
Tämähän muuttuikin hauskaksi keskusteluksi. Minä kirjoitin tuon epäilen suuresti kommentin, nää muut vaikuttaa ton yhden hullun vastauksilta itselleen 😂
Sanokaa, mitä sanotte, mutta tupakan vasta vetäissyt ja liikaa tuoksua lätrännyt on tyrmäävä yhdistelmä sisätiloissa.
Keskustelkaa myös teinipoikienne kanssa spraydödön käytöstä ja pyytäkää vaihtamaan rooliin.
Enkelit pyörtyy liiasta döfiksestä.
Ei kukaan haise niin pahalle kuin tupakka ja hajusteet. Kertoohan se hajusteen nimikin jo mikä sen tarkoitus on. Ennen vanhaan ihmiset eivät peseytyneet kuukausiin, ja silti pärjättiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen matalamielisen ihmisen mielipide. Harmi että politiikassakin on mukana tuolla tavoin ajattelevia ihmisiä, ketkä tietävät itsekin olevansa väärässä, mutta ajavat haitallisia asioita, koska eivät voi olla samaa mieltä kuin joku ei-cool ihminen.
Eikö se sinun korvan juuressa yskiminen olekaan häiritsevää melua?
No ei minun korvassa ole kukaan yskinyt. Kieltämättä jos sinä yksisit niin nauttisin.
Ymmärrätkö sinä edes koko käsitettä häiritsevä melu?
Ilmeisesti ymmärrät, mutta sinulla on pakko olla nyt ymmärtämättä, koska et pidä minusta ihmisenä.
Tuollainen ajattelu on idiootin merkki.
Hyvin yleistä myös politiikassa kaikkien "hyvien" ihmisten parissa. Vielä tänä päivävä he kiistävät erään asian lieveilmiöt ja ongelmat, vaikka jokainen valoa aistiva olento ne huomaa ja tajuaa.
Lyön vetoa, että teidän yskän kakomiset ja astamkohtaukset rajoittuu vain valkoihoisiin ihmisiin, mutta kun joku oikean värinen ja näköinen palleroinen tuoksuu oikealle parfyymille, niin katoaa teiltä migreenit ja astmat.
Jokainen meistä tietää, kyllä mikä kiva ja hieno ihmisryhmä käyttää paljon tuoksuja, mutta se on eri asia. Se on hienoa tuoksumista se.
Miettikää nyt tilannetta että ihmisiä joilla on kädessä vamma, hyysättäisiin ja he uhriutuisivat joka paikassa. Käsivammaisia pitäisi joka paikassa huomioda ja muiden ottaa huomioon.
Sitten kun olet kuitenkin jaloistasi vammautunut ja pyörätuolissa, niin sinua ei kuultaisi ollenkaan ja mitään ramppeja ei minnekään rakennettaisi. Sinut ja kärsimyksesi ohitteitaisiin, koska vain käsivammaisuus on on hyväksyttävä tapa olla vammainen.
Kuulostaako järkevältä ja fiksulta?
No ei minustakaan, enkä ymmärrä miksi vain hajusteherkkyys on hyväskyttävää herkkyyttä, mutta melusta kärsiminen on jotain "ei mitään", jotain tyhmän ja ikävän ihmisen höpötystä vain.
Mitäpä luulette että se jalkavammainen miettii niistä käsivammaisista, jotka pitävät hänen jalkavammaansa mitättömänä ongelmana ja pilkkaavat?
Riittää varmaan sympatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää nyt tilannetta että ihmisiä joilla on kädessä vamma, hyysättäisiin ja he uhriutuisivat joka paikassa. Käsivammaisia pitäisi joka paikassa huomioda ja muiden ottaa huomioon.
Sitten kun olet kuitenkin jaloistasi vammautunut ja pyörätuolissa, niin sinua ei kuultaisi ollenkaan ja mitään ramppeja ei minnekään rakennettaisi. Sinut ja kärsimyksesi ohitteitaisiin, koska vain käsivammaisuus on on hyväksyttävä tapa olla vammainen.
No ei minustakaan, enkä ymmärrä miksi vain hajusteherkkyys on hyväskyttävää herkkyyttä, mutta melusta kärsiminen on jotain "ei mitään", jotain tyhmän ja ikävän ihmisen höpötystä vain.
Mitäpä luulette että se jalkavammainen miettii niistä käsivammaisista, jotka pitävät hänen jalkavammaansa mitättömänä ongelmana ja pilkkaavat?
Tai voisko se syy vaan olla siinä, että sä kaappasit tän ketjun tolla loputtomalla jankutuksellasi? Ja kuten sulle on jo huomautettu, ohi aiheen jankutuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai voisko se syy vaan olla siinä, että sä kaappasit tän ketjun tolla loputtomalla jankutuksellasi? Ja kuten sulle on jo huomautettu, ohi aiheen jankutuksella.
Kun minä lähden ketjusta, ketju kuolee.
Jankutan koska te vammaiset ette ymmärrä mitä yritän teille selittää.
Olette itsekin jo myöntäneet, että olen oikeassa, mutta olette eri mieltä vain siksi, että olen mielestänne ärsyttävä.
Joo tiedän totuus sattuu.
Mitäpä jos lopettaisitte meluamisen ja muiden häiritsemisen äänillänne, ja sitten tulisitte mussuttamaan pahoista hajuista?
Ai ei käy?
No miettikää miksi piereskelen hississä ja annan kainaloideni haista pistävältä. Minua ei katsos kiinnosta teidän yskänne, kun teitä ei kiinnosta minun korvani ja psyykeeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärthän arvon idiootti, ettet vastannut taaskaan kysymykseen.
Se on teille hyvin tyyppillistä. Epärehellisen ja matalamieliset eivät koskaan vastaa esitettyyn kysymykseen, vaan jotain ihan muuta.
On huomattu niin monta kertaa.
Onhan se vaikeaa jos on ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulle ainakaan kukaan ole ikinä noista kuittallut.
Minun hajuvedestä jotkut teinitytöt tänään kaupassa puhuivat, vaikka ainakin yhdellä niistä oli itelläänkin hajuvettä. Lisäksi apteekissa joskus toinen apteekkari ja asiakas kommentoivat keskenään minun tuoksusta, vaikka oli pelkkää deodoranttia. Niin ja kerran kaupassa joku muori huusi kovaan ääneen minun deodorantin tuoksusta. No, asunkin kyllä tälläsessä sisäänpäinlämpiävässä per sreikä kaupungissa, jossa kytätään kaikki. Ap
Jos ihmisten ilmoilla haiset kuin rankkitynnyri, pitää kestää sanominen. On hirveää mennä hissiin tai bussiin, kun siellä olijat ovat uineet hajuvedessä tai haisevat sätkälle. Olen joskus joutunut lähtemään bussista pois kesken matkan, kun astmakohtaus iskee näiden parfyymi-intoilijoiden takia 🤮
Kun liikut julkisilla paikoilla, älä haise.
Nim. Astmaatikko