Muita naisia joita ei kiinnosta seksi parisuhteessa?
Olen 27-vuotias ja olemme olleet mieheni kanssa 8 vuotta yhdessä. Parisuhteemme on tosi hyvä ja rakastan miestäni, mutta mua ei voisi yhtään kiinnostaa seksi hänen kanssaan. Alkuaikoina seksi oli ihan kivaa, mutta nyt kun katson taaksepäin niin en oikeasti tiedä olenko koskaan varsinaisesti nauttinut seksistä kenenkään kanssa. Mietin onko minussa jotain vikaa, mutta ajattelen myös että ei minun kenenkään muunkaan kanssa tekisi mieli. Voisin ihan hyvin elää ilman seksiä ja joskus ehkä satunnaisesti tyydyttää itseäni (koska en ikinä tule pelkässä yhdynnässä). Onko muita jotka kokee näin? On jotenkin huono fiilis tästä, koska mies on usein halukas 😔
Kommentit (428)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun on muitakin kohtalotovereita.
Muakaan ei vois vähempää kiinnostaa seksi!
Mies on siitä huomauttanut nyt muutaman kerran että missä vika. En tunne mitää vetoa toiseen. Ja just noi piereskelyt ja lihomiset ei auta asiaa. Mutta sekin että neuvotaan heti että EROA! ei ole oikein. Seksi ei oo suhteen tai elämän tärkein asia. Siinä on paljon muutakin.
Minusta eroamista neuvovat ovat ihan oikealla asialla.
Jos seksi toimii suhteessa, sen painoarvo on 10%. Jos se ei toimi, sen painoarvo on pian 90%.
Toinen vaihtoehto olisi tosiaan avoin suhde.
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaaliset ja erilaisista häitiötiloista ja traumoista kärsivät naiset ovat hyvin edustettuna tällä palstalla. Todellisessa elämässä aseksuaaleja on pari prosenttia, täällä vähintään joka kymmenes on jollain lailla seksikielteinen.
Itse ajattelen, ettei kenenkään ole pakko haluta seksiä kenenkään kanssa, saati sitten minun kanssani. Voi aivan vapaasti olla harrastamatta koskaan seksiä, tai haluta sitä vain hyvin harvoin. Silloin ei vain voi olla parisuhteessa minuun.
Tämä on oikeastaan koko keskustelun paras kommentti.
Toisia ihmisiä ei voi muuttaa, en itse ainakaan usko siihen. Jos joku ei pidä juurikaan seksistä tai on suorastaan aseksuaali (joka on toki harvinaista), on paras todeta tosiasiat, ja ymmärtää, että ei pysty olemaan seksittömässä parisuhteessa.
Harva ihminen on tässä asiassa täysin rehellinen itselleen ja/tai puolisolleen. Kannattaisi kyllä olla.
Minusta on ihan parasta, jos tunnistaa asian näin, ja voi avoimin mielin todeta, että haluaa seksiä parisuhteessa, eikä halua sitoutua suhteeseen, josta tämä osa-alue puuttuu.
Kunpa kaikki olisivat vain rehellisiä, niin kaikilla olisi helpompaa.
Rehelliselle ihmiselle on vaikea olla vihainen: jos tuosta asiasta suuttuu, niin siinä on vihainen ainoastaan itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako seksi naisen kanssa?
Ei todellakaan. AP
Mutta pitää kokeilla aika monta kertaa että tottuu ja hyväksyy että täähän on aika kivaa ja ihanaa.
Moni ei edes uskalla kokeilla. Varsinkaan miehet vaikka miehet on 100% bi.
Heidän ensimmäinen seksikokemus on usein miehen kanssa, eivätkä edes tiedä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta homma muuttuu tylsäksi kun vuosia ollaan yhdessä. Kun näkee toisen enimmäkseen kulahtaneissa kotivaatteissa ja kuulee piereskelyä, niin ei vaan innostu toisesta samalla tavalla kuin alkuaikoina.
Muuten meillä menee hyvin ja kemia sinänsä toimii. En jää vaille mitään ja mies on ns. hyvä sängyssä (olen opettanut, mistä tykkään). Kaikki hullaantumisen tunteet kuitenkin puuttuu ja minulle ne on tärkeitä. En ole ihminen joka nauttii tutusta ja turvallisesta menosta. Tähän ei tarvitse tulla kommentoimaan, että hae joku jännis. En tarkoita sellaista. Uuden ihmisen kanssa vaan on se ihana, kutkuttava jännitys ja uuden viehätys. Sitä kaipaan, mutta tässä pysyn, koska elämä on muutakin ja huonomminkin voisi olla.
Ihan sama tarina! En missään nimessä ole eroamassa miehestäni, mutta kun ollaan oltu yhdessä 20 vuotta, niin aika rutiinia seksistäkin on tullut. Haluaisin kokea vielä jotain uutta ja intohimoista, mutta parisuhdettani en lähde vaarantamaan tietenkään tämän takia.
Seksi on aina naisen alistamista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta homma muuttuu tylsäksi kun vuosia ollaan yhdessä. Kun näkee toisen enimmäkseen kulahtaneissa kotivaatteissa ja kuulee piereskelyä, niin ei vaan innostu toisesta samalla tavalla kuin alkuaikoina.
Muuten meillä menee hyvin ja kemia sinänsä toimii. En jää vaille mitään ja mies on ns. hyvä sängyssä (olen opettanut, mistä tykkään). Kaikki hullaantumisen tunteet kuitenkin puuttuu ja minulle ne on tärkeitä. En ole ihminen joka nauttii tutusta ja turvallisesta menosta. Tähän ei tarvitse tulla kommentoimaan, että hae joku jännis. En tarkoita sellaista. Uuden ihmisen kanssa vaan on se ihana, kutkuttava jännitys ja uuden viehätys. Sitä kaipaan, mutta tässä pysyn, koska elämä on muutakin ja huonomminkin voisi olla.
Ihan sama tarina! En missään nimessä ole eroamassa miehestäni, mutta kun ollaan oltu yhdessä 20 vuotta, niin aika rutiinia seksistäkin on tullut. Haluaisin kokea vielä jotain uutta ja intohimoista, mutta parisuhdettani en lähde vaarantamaan tietenkään tämän takia.
Mutta ei kannata säikähtää, jos miehesi lähtee tai pettää ja lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on aina naisen alistamista!
Myös kahden naisen välinen!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei kannata säikähtää, jos miehesi lähtee tai pettää ja lähtee.
No sille en tietenkään mitään voi, jos päättää lähteä. Mutta eipä se seksi hänellekään tunnu olevan maailman tärkein asia, hieman muut asiat meitä yhdessä on 20 vuotta pitäneet. Mulle sopisi avoin suhde hyvin, mutta tiedän ettei mieheni siihen kyllä ikinä suostuisi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän miehetkin kiihottuu siitä kun nuolevat naista, miksei toimisi toisinpäin
Ei toimi. Naiset eivät nauti seksistä missään muodossa.
Naiset suostuvat seksiin vain, jos saavat siitä vastineeksi rahaa tai materiaa.
Arvioisin, että 90% parisuhteessa olevista naisista ei kiinnosta seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä moniko teistä on sanonut jo alussa kumppanilleen että seksi ei sitten kiinnosta?
Jättänyt kieron "pelaamisen" pois?
Minä olen kyllä kertonut miehille, että alussa tykkään harrastaa seksiä mutta että se loppuu pian, ja että aiemmat suhteet ovat päättyneet tämän vuoksi. Mutta he ovat kai jostakin syystä kuvitelleet olevansa poikkeus.
Tämä on kuulemma naisille jotka eivät halua seksiä ollenkaan yleinen ongelma. Kertovat siitä ennenkuin aletaan seurustella, ja mies sanoo ok ei ole ongelma, mutta sitten myöhemmin onkin ongelma. Elikkä luulevat että kyllä se vonkaamisella muuttaa mielensä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaaliset ja erilaisista häitiötiloista ja traumoista kärsivät naiset ovat hyvin edustettuna tällä palstalla. Todellisessa elämässä aseksuaaleja on pari prosenttia, täällä vähintään joka kymmenes on jollain lailla seksikielteinen.
Itse ajattelen, ettei kenenkään ole pakko haluta seksiä kenenkään kanssa, saati sitten minun kanssani. Voi aivan vapaasti olla harrastamatta koskaan seksiä, tai haluta sitä vain hyvin harvoin. Silloin ei vain voi olla parisuhteessa minuun.
Tämä on oikeastaan koko keskustelun paras kommentti.
Toisia ihmisiä ei voi muuttaa, en itse ainakaan usko siihen. Jos joku ei pidä juurikaan seksistä tai on suorastaan aseksuaali (joka on toki harvinaista), on paras todeta tosiasiat, ja ymmärtää, että ei pysty olemaan seksittömässä parisuhteessa.
Harva ihminen on tässä asiassa täysin rehellinen itselleen ja/tai puolisolleen. Kannattaisi kyllä olla.
Minusta on ihan parasta, jos tunnistaa asian näin, ja voi avoimin mielin todeta, että haluaa seksiä parisuhteessa, eikä halua sitoutua suhteeseen, josta tämä osa-alue puuttuu.
Kunpa kaikki olisivat vain rehellisiä, niin kaikilla olisi helpompaa.
Rehelliselle ihmiselle on vaikea olla vihainen: jos tuosta asiasta suuttuu, niin siinä on vihainen ainoastaan itselleen.
Totta. Itse arvelen (omakohtaisella kokemuksella) ettei monikaan nainen ole haluton vaan se haluttomuus siinä kyseisessä parisuhteessa juontaa juurensa siitä, että mies kuvittelee seksiä harrastettavan aina ja just sillä sekunnilla, kun mies keksii sitä haluta.
Ja moni mies taitaa "haluta" sitä ihan kiusakseenkin esim just silloin kun naisella on aikainen herätys tai vaikkapa menee aamusta lääkärille kuuntelemaan syöpäseulonnan löydöksestä. Eikä sitä seksin vonkaamista tunnu haittaavan sekään, että ollaan sukuloimassa tai läheisen hautajaisista tulossa..
Sitten kun nainen ei ymmärrettävästi ole seksituulella, niin mies kiukutteleekin kuin uhmaikäinen kakara ja jankuttaa kuinka nainen on pihtarihoo (mikä tällainen hybridi edes on?!) ja kuinka muutkin harrastaa seksiä parisuhteessa ja kuinka nyt ainakin voisit poskeen ottaa. Ja tuo rikkinäinen levy oikeasti jumittaa siihen saakka kunnes nainen lopulta toteaa, että vähemmällä pääsee kun pannaan ja äkkiä vaikka mieli ei tee yhtään.
Tuo vonkaaminen on harvinaisen tehokas keino saada naisen halut häviämään jopa lopullisesti kyseisen miehen kanssa. Nimittäin tuollainen seksiin myöntyminen ei ainakaan lisää halukkuutta jatkossa vaan on nimenomaan se mikään aiheuttaa traumatisoitumista joka ei edes korjaannu miestä vaihtamalla.
Vierailija kirjoitti:
Arvioisin, että 90% parisuhteessa olevista naisista ei kiinnosta seksi.
Yleisesti naisia ei kiinnosta seksi. Ja tosi harva saa orgasmin ja osaa sen.
Nainen ei ole seksuaalinen yleisesti, vaikka näyttää sille.
Mitä tekee naisella, joka ei halua seksiä? Akka vaihtoon ja nuorempi tilalle.
Minä. Tosin elämässä ei kiinnosta mikään muukaan, no ehkä villasukkien kutominen ja Tommi Kinnusen uusin jos se tulee joskus.
"What disturbs and depresses young people is the hunt for happiness on the firm assumption that it must be met with in life. From this arises constantly deluded hope and so also dissatisfaction. Deceptive images of a vague happiness hover before us in our dreams, and we search in vain for their original. Much would have been gained if, through timely advice and instruction, young people could have had eradicated from their minds the erroneous notion that the world has a great deal to offer them."
Arthur Schopenhauer
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama. Vaimoa ei ole kiinnostanut vuosiin. Harrastetaan seksiä n.5 kertaa vuodessa juhlapäivinä ja sekin on muuttunut mekaaniseksi jyystöksi. Ei auta hieronnat, ei kylpylälomat. Sanoo vaan että ei kiinnosta. Ehdotin jotain avoimempaa mallia pari vuotta sitten, mutta sekään ei kelpaa.
Aika harmillista kun ikää vasta päälle 30v ja oltu yhdessä 12v.Muuten suhde on hyvä, mutta itse kaipaisin paljon lisää seksiä.
Hieronta vain ärsyttää, jos haluja ei ole, samoin joku ällö kylpyläloma.
Joo, luulisin että kylpyläloma vain ärsyttäisi kun tietää että toinen on sen hommannut nimenomaan vaan että seksiä irtoaisi. Tulee vain ahdistava tunnelma että "nyt sen seksin TÄYTYY tapahtua kun menemme tänne". Ei ole omaa kokemusta mutta noin luulisin sen menevän.
Luen kiinnostuksesta paljon näitä parisuhdeongelmaketjuja ja kyllä todella monta kertaa naisen halut kuolee nimenomaan sen takia että tajuaa että mies olettaa että jokaisen hellyydenosoituksen tulee johtaa seksiin. Vaikka itsekin nainen nauttisi seksistä alkaa tuntemaan itsensä pelkäksi reiäksi ja ettei mies välitä mistään muusta naisessa. Sitten alkaa koko mies ällöttää.
Kyllähän tässäkin ketjussa valitettavasti moni mies ääneen sanoo että parisuhde on kämppäkaveruus + seksi. Naiset on yleensä romanttisia, ja haluavat henkisen yhteyden ja romantiikan seksin lisäksi. Miehet ei siitä tunnu yleensä välittävän. Muistan kun joku nainen sanoi "naisessa mies näkee seksin ja kotipalvelut, ei muuta" ja ajattelin että onpa negatiivista, mutta tuntuu että monella se tosiaan menee noin...
Jep, nuo tuollaiset ennakko-oletukset on turn off. Muutenkin ihmettelen sitä, että niin moni mies kuvittelee naisten kaipaavan jotain kylpyläreissuja liehittelyineen ja muine teennäisyyksineen, jotta tapailu etenisi seksiin/parisuhteeksi vaikka todellisuudessa miehen ei tarvitsisi kuin olla rehellisesti rakastumassa/rakastunut naiseen ja näyttää nämä tunteensa ihan jokapäiväisessä arjessa.
Ja sen näyttäminen ei todellakaan vaadi taloudellista panostamista.
Niin. Lähinnä kyse on siitä että se kaikki huomiointi pitäisi tapahtua arjessa, puolin ja toisin ja ilman että se johtaa aina seksiin. Ei niin, että jos mä nyt huomioin sua ostamalla vaikka lomareissun niin saanko siitä palkinnon?
Mullakin eräs poikaystävä oli sellainen että hän ei suostunut edes halaamaan mua ilman, että se johtaa seksiin. Muuna aikana hän ei koskenut minuun pitkällä tikullakaan. Siitä tuli todella halpa ja ei -rakastettu olo. Jos esimerkiksi jompikumpi oli kipeä, ei voinut silittää tai hieroa tai mitään, koska ei voitu kipeänä nussiakaan. Ihan hölmöä sellainen ja mun kroppa ehdollistui tästä syystä siihen, että jokainen pienikin hipaisu laukaisi ahdistuksen.Jos tilanne on päässyt noin tulehtuneeksi, että yrittää tavallaan ostaa seksiä toiselta, pitää kyllä pysähtyä ja jutella kunnolla että onko meillä enää edes mitään suhdetta.
Miehillekin on/oli olemassa mömmöjä ehkäisyyn, mutta niitä ei oikein tutkita eikä määrätä, koska sivuvaikutukset on niin kamalia kestää. Naisille kyllä kerrotaan heti yläasteella, että veritulppia voi tulla ja niihin kuolla, mutta älä huoli, se kuuluu asiaan, niin on kaikilla muillakin, jotka tätä käyttävät.