Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
16521/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Enpä muista että viime vuotta aiemmin yleisö olisi matkinut Suomen edustajien esiintymisasuja, ja olisihan se hienoa jos tänäkin vuonna yleisön joukossa innostuttaisiin silläkin tavalla kannattamaan."

Tää on niin ihana ilmiö! Oon vuosia fanittanut viisuja ja nähnyt ne UMK:n heikommat kaudet. Jos joku olisi silloin sanonut, että suomalaiset tulevat innostumaan tällä tavalla viisuista ja meidän edustajista, niin en olisi varmaan uskonut. Mutta niin vain tapahtui. Nykyään on upeaa olla suomalainen viisufani ja se tuntuu erityisen hienolta juuri sen takia, kun tietää, ettei tämä ole ollut mikään itsestäänselvyys.

Vierailija
16522/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu olen itekin alkanut toivomaan, että Israel vetäytyy viisujen turvallisuuden takia ja et se päätös lopettaisi politikoinnin ja aktivistien riehumisen. En ole itse ban Israel, mutta ehkä se helpottaa sitten yleistä ilmapiiriä ja kaikkien oloa, jos se ei osallistu.

Ihan just turvallisuuden takia olisi fiksua. Ettei tulis jotain terrori-iskua sitten viisuihin tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16523/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska miten se trolli on saanu teidät tappelemaan jo keskenään. Varmaan itse syö popcornia ja nauraa

Vierailija
16524/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu olen itekin alkanut toivomaan, että Israel vetäytyy viisujen turvallisuuden takia ja et se päätös lopettaisi politikoinnin ja aktivistien riehumisen. En ole itse ban Israel, mutta ehkä se helpottaa sitten yleistä ilmapiiriä ja kaikkien oloa, jos se ei osallistu.

Ehkä toi on niiden tapa vetäytyä, eli tehdään avoimesti poliittinen biisi, jonka tietävät tulevan hylätyksi ja sanovat, että se on tää tai ei mitään? Sitten voivat uhriutua rauhassa ja muut saa pitää viisunsa.

Toi olisi ihan hyvä tapa vetäytyä kisoista ja silti säilyttää kasvonsa. Sitä kyllä ihmettelen miten Israel voi olla jossain vedonlyöntitilastossa kolmantena.

Vierailija
16525/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wiwibloggsissa tällainen: https://wiwibloggs.com/2024/02/21/israel-will-withdraw-from-eurovision-…

Israel will withdraw from Eurovision if the EBU disqualifies its song over political lyrics

Tosin lähteet vaikuttaa vähän epävarmoilta, et en tiedä miten totta tuo on.

Tuohan ratkaisisi samalla monta ongelmaa, sillä tuskinpa Israelkaan on kaiken kohun jälkeen täydellä innolla kisassa mukana. Hehän on jo muutenkin ilmoittaneet jäävänsä pois kaikista Pre-Partyista ja siitä turkoosin maton esittelytapahtumasta, jos olen oikein ymmärtänyt.

Vierailija
16526/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakka pieru

Vierailija
16527/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska miten se trolli on saanu teidät tappelemaan jo keskenään. Varmaan itse syö popcornia ja nauraa

Ei täällä kyllä kukaan tappele keskenään, turha toivo.

Vierailija
16528/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa trollia ottaa päähän kun täällä kiva keskustelu on jatkunut. Tervetuloa spämmäämään vaan ja pitämään ketju mahdollisimman korkealla aktiivisten listalla.

Vierailija
16529/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo, että Israelin biisiä ei hyväksyttäisi lyriikkojensa takia olisi Israelillekin sopiva syy vetäytyä. Hehän ovat jo ilmoittaneet, etteivät osallistuisi pre-partyihin turvallisuussyistä, eivätkä Euroviisujen avajaisiin, koska ne ovat heidän Holokaustin muistopäivänään.

Vierailija
16530/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, oiskohan hyvä hetki lähteä kauppaan nyt, jos taas meinaa joku trolli tulla tänne spämmäileen.

Vierailija
16531/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa meneppä tuohon edelliselle sivulle, siellä joku viaton sielu halusi tehdä viisuketjun artistille ja joku syytti samaksi trolliksi ja tämä joutui puolustautumaan.

Vierailija
16532/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kawaii-shop jo tehtailee win95man korviksiakin

https://www.instagram.com/p/C3muXoHIQF2/

Ihanat! Vähän kuin Käärijällä oli viime vuonna. Henrille vois muuten sopia korvikset!

Mä aloin nyt vähän hekumoida ajatuksella korviksista Henrillä. Tai vaikka vaan toisessa korvassa. Ois ihana...

Vierailija
16533/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa trollia ottaa päähän kun täällä kiva keskustelu on jatkunut. Tervetuloa spämmäämään vaan ja pitämään ketju mahdollisimman korkealla aktiivisten listalla.

Trollihan vapaaehtoisesti lakkasi viestittämättä ja teki siitä ihan viestinnkin tänne

Vierailija
16534/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa meneppä tuohon edelliselle sivulle, siellä joku viaton sielu halusi tehdä viisuketjun artistille ja joku syytti samaksi trolliksi ja tämä joutui puolustautumaan.

Ei se ollut mitään tappelua hyvä ihminen :D Älä tee kärpäsestä härkästä.

Vierailija
16535/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanat! Vähän kuin Käärijällä oli viime vuonna. Henrille vois muuten sopia korvikset!

Mä aloin nyt vähän hekumoida ajatuksella korviksista Henrillä. Tai vaikka vaan toisessa korvassa. Ois ihana...

Piti ihan tarkistaa, mutta ei ainakaan kuvien perusteella hänellä oo lävistyksiä. Tatuointeja kyllä. Korvis sopis juu. Joku ysärikorvis.

Vierailija
16536/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi trolli on kiintynyt tähän ketjuun?

Vierailija
16537/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trollihan vapaaehtoisesti lakkasi viestittämättä ja teki siitä ihan viestinnkin tänne

Joo sori, laitoin tuon viestin kun tuli taas joku kakkapieru-juttu ja oletin että taas alkaa spämmäys. Kiva jos trolli tosiaan poistui.

Vierailija
16538/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti ihan tarkistaa, mutta ei ainakaan kuvien perusteella hänellä oo lävistyksiä. Tatuointeja kyllä. Korvis sopis juu. Joku ysärikorvis.

Mikä ois tosi ysärihenkinen korvis, mitä silloin oli, en muista enää? Tai sitten voi olla joku Windows95-logo vaan.

Vierailija
16539/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo, että Israelin biisiä ei hyväksyttäisi lyriikkojensa takia olisi Israelillekin sopiva syy vetäytyä. Hehän ovat jo ilmoittaneet, etteivät osallistuisi pre-partyihin turvallisuussyistä, eivätkä Euroviisujen avajaisiin, koska ne ovat heidän Holokaustin muistopäivänään.

Niin. Se ongelma silti jää, että pääsponsori on israelilainen  Moroccanoil, ja sen mahdollinen vetäytyminen tässä vaiheessa olisi varmasti iso isku viisujen järjestelyille. EBUkin on pahassa paikassa, kun niin moni asia kietoutuu toisiinsa.

Vierailija
16540/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukut pystyyn, että Israel vetäytyisi. Viisukevät jatkuisi vähän kevyemmin mielin.

Ketju on lukittu.