UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu olen itekin alkanut toivomaan, että Israel vetäytyy viisujen turvallisuuden takia ja et se päätös lopettaisi politikoinnin ja aktivistien riehumisen. En ole itse ban Israel, mutta ehkä se helpottaa sitten yleistä ilmapiiriä ja kaikkien oloa, jos se ei osallistu.
Tuo, että Israelin biisiä ei hyväksyttäisi lyriikkojensa takia olisi Israelillekin sopiva syy vetäytyä. Hehän ovat jo ilmoittaneet, etteivät osallistuisi pre-partyihin turvallisuussyistä, eivätkä Euroviisujen avajaisiin, koska ne ovat heidän Holokaustin muistopäivänään.
Niin. Se ongelma silti jää, että pääsponsori on israelilainen Moroccanoil, ja sen mahdollinen vetäytyminen tässä vaiheessa olisi varmasti iso isku viisujen järjestelyille. EBUkin on pahassa paikassa, kun niin moni asia kietoutuu toisiinsa.
Tuskin se nyt enää tässä vaiheessa vetäytyy. Sitä paitsi yrityshän mainostaa omia tuotteitaan & on oletettavasti kokenut sen mainonnan kannattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa trollia ottaa päähän kun täällä kiva keskustelu on jatkunut. Tervetuloa spämmäämään vaan ja pitämään ketju mahdollisimman korkealla aktiivisten listalla.
Trollihan vapaaehtoisesti lakkasi viestittämättä ja teki siitä ihan viestinnkin tänne
Joo sori, laitoin tuon viestin kun tuli taas joku kakkapieru-juttu ja oletin että taas alkaa spämmäys. Kiva jos trolli tosiaan poistui.
:)
Uskottava poistuminen.
Oon aika varma että täällä oli useampi trolli. Muut innostuivat huomiosta ja liittyivät mukaan
Trolli on nyt tyytyväinen eikä siksi trollaile <3
Siis istutteko tässä ketjussa koko päivän?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai!
Vierailija kirjoitti:
Oon aika varma että täällä oli useampi trolli. Muut innostuivat huomiosta ja liittyivät mukaan
Hiihtolomajonnet.
Vierailija kirjoitti:
No mä myönnän täysin, että oon viettänyt täällä liikaa aikaa viime aikoina. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiihtolomajonnet.
Kyllä muutkin lomailee kuin jonnet. Ja vaikka olisin töissä niin ehtisin silti käydä täällä monta kertaa päivässä katsomassa. Työtäkin kun on monenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Muraali Espooseen?
Olis aika ihana! Tästä vois tulla perinne.
Eikö ysärillä miehillä ollut useimmiten ihan vaan kultainen rengas tms? Siis korviksista puhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kawaii-shop jo tehtailee win95man korviksiakin
Ihanat! Vähän kuin Käärijällä oli viime vuonna. Henrille vois muuten sopia korvikset!
Mä aloin nyt vähän hekumoida ajatuksella korviksista Henrillä. Tai vaikka vaan toisessa korvassa. Ois ihana...
Piti ihan tarkistaa, mutta ei ainakaan kuvien perusteella hänellä oo lävistyksiä. Tatuointeja kyllä. Korvis sopis juu. Joku ysärikorvis.
Mikä ois tosi ysärihenkinen korvis, mitä silloin oli, en muista enää? Tai sitten voi olla joku Windows95-logo vaan.
Ehkä pieni kultainen rengas toisessa korvassa sopisi ysärin henkeen
Mua naurattaa jotenkin hirveästi kun Microsoftin youtube-tili oli kommentoinut No Rulesin videoon "watching this on repeat"
Hauskoja kommentteja No Rulesin virallisella livevideolla:
"Windows95man is now officially my idol. I have never felt more proud about sharing a national border with Finland!!!"
"Finland is carrying Eurovision. The creativity of the Finnish people and Windows95man has won my heart."
"Finland is the only one reason to watch Eurovision"
"this is how eurovision should be"
Tylsä välivuosi, surkeat ehdokkaat, Käärijä-krapula, vikoja ollaan, ketään ei kiinnosta...
Ja mites kävikään? 😁
Vierailija kirjoitti:
Hauskoja kommentteja No Rulesin virallisella livevideolla:
"Windows95man is now officially my idol. I have never felt more proud about sharing a national border with Finland!!!"
"Finland is carrying Eurovision. The creativity of the Finnish people and Windows95man has won my heart."
"Finland is the only one reason to watch Eurovision"
"this is how eurovision should be"
🥱🥱🥱🥱🥱🥱
Hei, kivoja kommentteja! Kyllä Win95manista tykkää moni.
:)