UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Noniin, nyt alkaa vihreät bolerot vaihtua denimiin :D
https://www.meillakotona.fi/artikkelit/windows95man-asu-lapsenlapselle
Farkkuhuuma nousee! Tarja toteutti lapsenlapselle Windows95man-asun Mummin tapa osoittaa rakkautta
Ensin Käärijä-bolero, nyt Windows95man-takki sekä -shortsit. Tarja Niemelä toteutti kahdeksanvuotiaalle lapsenlapselleen euroviisuhuumaa ennakoiden farkkuasun.
Ja ajatelkaa, nyt on vasta helmikuu! Mikä huuma tulee olemaan toukokuussa!
Voisi keksiä jotain ysäriherkkuja viisukevääseen. Nakkisiili esim.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Farkkuhuuma nousee! Tarja toteutti lapsenlapselle Windows95man-asun Mummin tapa osoittaa rakkautta
Ensin Käärijä-bolero, nyt Windows95man-takki sekä -shortsit. Tarja Niemelä toteutti kahdeksanvuotiaalle lapsenlapselleen euroviisuhuumaa ennakoiden farkkuasun.
Oho vau! Toi versio Henrin takistahan on ihan huikea!
On hieno kyllä!
Eikö täällä porukaa oikeasti kiinnosta muiden maiden edustajat yhtään?
:(
Mä yritän löytää muitakin,jotka tykkää Zorrasta.
Ja itse pidän juuri sanomasta.
Kiinnostaisiko sellainen vaikka,että joka päivä uusi artisti käsittelyssä ja saisitte sanoa mielipiteenne?
Vierailija kirjoitti:
Mene sinne euroviisuketjuu trolli
Mua ei tässä vaiheessa kiinnosta muiden maiden ehdokkaat. Myöhemmin keväällä kun koko ESC -pöytä on katettu, niin sitten alan vertailla.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisiko sellainen vaikka,että joka päivä uusi artisti käsittelyssä ja saisitte sanoa mielipiteenne?
Kuulostaisi kivalta
Vierailija kirjoitti:
Minä ihastuin heti kun näin ensimmäisen live-esityksen. Eläkeläisversio ei oikein napannut, mutta miesstrippareitten veto kyllä. Tosin alunperin tykkäsin enemmän Calientesta.
Windows man sai alussa etenkin palautetta Espanjasta niissä kommneteissä tyyliin: "Suomikaan ei näköjään välitä tänä vuonna juryista yhtään" tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo vtu todellista enää... Millasia retardeja täällä oikein on spämmäämässä. Mennään sitten mukaan leikkiin, siirryn spämmäämään viisuketjuun, kun kerta kutsuttiin. Asiajutut edelleen tähän ketjuun.
Pysy siellä ja muut seuraa perässä. Tämän ketjun on hiljennyttävä.
Enpä todellakaan pysy. Miksi vtussa tämän ketjun muka pitäisi hiljentyä? Siksikö että SINÄ niin haluat?
Ketjun on huljennyttävä. Toistan. Ketjun on hiljennyttävä.
Tässä hyvä esimerkki siitä, miten sairasta porukkaa tässä ketjussa on.
Ensin joku sairas trollaa täällä sivutolkulla ja siinä ei ole mitään ongelmaa? Sitten kun joku vähän sanoo vastaan niin onkin yhtäkkiä sairasta :D Salli mun nauraa.
Ku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sinne euroviisuketjuu trolli
Sori vaan,mutta en ole ketään trollannut.
Vierailija kirjoitti:
Windows man sai alussa etenkin palautetta Espanjasta niissä kommneteissä tyyliin: "Suomikaan ei näköjään välitä tänä vuonna juryista yhtään" tms.
Sehän ei pidä paikkaansa, koska juryt on suomalaisille pakkomielle.
Vierailija kirjoitti:
Ihan parasta, että Ruotsin viisuihin lähtee monta jotka ei välitä juryista paskaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihastuin heti kun näin ensimmäisen live-esityksen. Eläkeläisversio ei oikein napannut, mutta miesstrippareitten veto kyllä. Tosin alunperin tykkäsin enemmän Calientesta.
Mulla kävi just toisinpäin..eli pidin sanomasta ja ne miesten pakarat paljaana häiritsi.
Ainoa biisi tänä vuonna,joka sanomallaan kiinnostaa itseäni henkilökohtaisesti. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ajatelkaa, nyt on vasta helmikuu! Mikä huuma tulee olemaan toukokuussa!
Olisi kyllä ihan mahtavaa jos Euroviisuissakin yleisö intoutuisi taas kannustamaan pukeutumalla kuten vuosi sitten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaisi kivalta
Ainakin pari tykkäisi. En tiedä tosin miten sen toteuttaa. Perustin uuden ketjun,mutta ei sinne tullut ketään. Se oli nimeltään asiallinen euroviisuketju.
Oho vau! Toi versio Henrin takistahan on ihan huikea!